Gå till innehåll

Andelsspel v75 Elitloppet


Recommended Posts

Tjena!

 

Förra året (tror jag) arrangerade jag ett litet andelsspel påv75 under elitloppet, fick ganska bra respons på det så tänkte kolla om några var intresserade i år igen?

Tänkte slänga ihop ett system på 2-3k sek och andelar kostar 500kr/st.

Skriv ITT om det låter intressant!

 

edit: det är söndagens omgång vi pratar om, samma dag som elitloppet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan verkligen inget om hästar så har en dum fråga, gick in på sidan o det står 55 millar jackpot på lördag, så varför spelar man på söndan då? Större omsättning? Skönare hästar?

 

Man spelar båda dagarna.. På samma sätt som om du är bilhandlare så gör du altid en bättre deal på den ena bilen den andra, det hindrar dig inte från o köpa båda

 

Edit... anledningen til TS bolag gissar jag att det har med o göra att det är svårt o få tag på så många pers som kan pynta upp inom 20h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan verkligen inget om hästar så har en dum fråga, gick in på sidan o det står 55 millar jackpot på lördag, så varför spelar man på söndan då? Större omsättning? Skönare hästar?

 

valde att spela på söndag eftersom jag tyckte att det skulle bli för tight att samla ihop pengar så snabbt och eftersom jag har kollat mer på söndagens lopp som är lite roligare enligt mig.

 

edit: kom på att det är helg och banköverföringar inte kommer att komma förrän på måndag..

 

kommer det samma dag om man skickar via nordea? (jag har nordea)

 

edit2: verkar som att pengarna kommer in samma dag om man överför via samma bank. jag har nordea och har polare med swedbank och seb.

alla som vill ha en andel ska kunna sätta in på något av dessa konton innan söndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan verkligen inget om hästar så har en dum fråga, gick in på sidan o det står 55 millar jackpot på lördag, så varför spelar man på söndan då? Större omsättning? Skönare hästar?

 

Antagligen för att man tittar på alla loppen på valla eller på tv.

 

Spelar själv nästan bara när det är jackpot eller har med travtokiga kompisar. Vid jackpot har man iaf EV+-0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ATG:s spel med mikroåterbetalning suger. Unibet och Travnet Live Racing erbjuder 95% återbetalning i alla lopp under fredag till söndag, plus 100% återbetalning i Sweden Cup-finalen på lördag och Elitloppsfinalen på söndag. Ganska mycket bättre värde.

 

men de har inget liknande v75

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ATG:s spel med mikroåterbetalning suger. Unibet och Travnet Live Racing erbjuder 95% återbetalning i alla lopp under fredag till söndag, plus 100% återbetalning i Sweden Cup-finalen på lördag och Elitloppsfinalen på söndag. Ganska mycket bättre värde.

 

men de har inget liknande v75

 

Nej, om det är höga odds du jagar så kan du i och för sig spela en dubbel där, men inte kombinera fler lopp än så. Dock har jag svårt att se att det går att hitta ett högre värde hos ATG med 70% återbetalning än hos Travnet Live Racing med 95-100% återbetalning.

 

Att V75 ändå är så populärt visar väl mest att de flesta inte spelar för att få in value bets - istället är det drömmen om den livsförändrande storvinsten som lockar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Systemet hamnade på 2688kr. Kommer att dela upp den i fem andelar som kostar 537,6kr per stycke :) De som vill vara med bör alltså kunna skicka till ett nordea/seb/swedbank konto innan söndag. just nu andelar reserverade för:

1 berghet

1 dickdill

1 dandelion169

1 LAB (via pm)

 

alltså en ledig andel just nu, men ställ er i kö, alla kanske inte kan skicka till bankkonto!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, om det är höga odds du jagar så kan du i och för sig spela en dubbel där, men inte kombinera fler lopp än så. Dock har jag svårt att se att det går att hitta ett högre värde hos ATG med 70% återbetalning än hos Travnet Live Racing med 95-100% återbetalning.

 

Att V75 ändå är så populärt visar väl mest att de flesta inte spelar för att få in value bets - istället är det drömmen om den livsförändrande storvinsten som lockar.

 

Spelar du ultraseriöst på V75 och har fattat grejen med understreckade hästar osv så kan du lätt komma upp i 300% ROI i förväntat väntevärde.. Det är inte många andra spelformer som errbjuder det... Dryga 30 mille kombinationer ger tyvärr ganska hög varians

 

:( minus en miljard men plus en miljard sklanskydollars :-(

 

Sven Olof vass spik imorn... slänger ut en tvilling oxå.. K.L.M prelong & persos seaman (avvakta odds as usual) HÄMTGURKA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postar raden här också.

De två första loppen satt som en smäck. Tror det blir en ganska enkel seger för Hallsta Lotus i nästa och hoppas på lite skrällar i de tre sista!

 

avd1: 1,3

avd2: 2,7

avd3: 6

avd4: 1,3,10

avd5: 1,3,4,7,8,9,10

avd6: 1,3,4,5,6,8,9,10

avd7: 1,2,5,6,7,9,10,12

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämsta elitloppsvinnaren sen Gum Ball.... Remington crown är oxå med o nosar på topp 3.... Hade YIRWIEW varit före brioni i försöket om kanadicken inte försökt hoppa bock över halva fältet? Är ju extra kul i såfall att en häst som egentligen var sexa i försöket gick till final vinner där...

 

 

 

Ja jag hade setnhårt på define the world och Rapide Lebel som EL-vinnare etc....

 

Jocke Lövgren sämre än Dick Sjöberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämsta elitloppsvinnaren sen Gum Ball.... Remington crown är oxå med o nosar på topp 3.... Hade YIRWIEW varit före brioni i försöket om kanadicken inte försökt hoppa bock över halva fältet? Är ju extra kul i såfall att en häst som egentligen var sexa i försöket gick till final vinner där...

 

 

 

Ja jag hade setnhårt på define the world och Rapide Lebel som EL-vinnare etc....

 

Jocke Lövgren sämre än Dick Sjöberg

 

YIR hade lätt tagit fjärdeplatsen annars. Brioni sprang bra i finalen, trodde madness skulle krossa från ledning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...