Gå till innehåll

Poker i Atlantic City


Metaddict

Recommended Posts

Var i AC nu i veckan och Harrahs skulle jag rekommendera, gångavstånd till Borgata som har det absolut bästa pokerummet jag sett.. angående alkohol så serveras det vid borden när du spelar (dricksa(?) 1$ per glas dock), så frammåt småtimmarna så är värdet riktigt bra, iaf på 2/5 8-)

 

Du kan få pokerate på Harrahs mellan söndag->torsdag och då kostar det $25 per natt och $89 fre/lör. Måste dock spela minst 5h/dag. Annars kostar det runt $50/natt. De är dock väldigt generösa med uppgradering sön->tors, behövde inte ens be om det så ordnade receptionisten en upgrade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Var i AC nu i veckan och Harrahs skulle jag rekommendera, gångavstånd till Borgata som har det absolut bästa pokerummet jag sett.. angående alkohol så serveras det vid borden när du spelar (dricksa(?) 1$ per glas dock), så frammåt småtimmarna så är värdet riktigt bra, iaf på 2/5 8-)

 

Du kan få pokerate på Harrahs mellan söndag->torsdag och då kostar det $25 per natt och $89 fre/lör. Måste dock spela minst 5h/dag. Annars kostar det runt $50/natt. De är dock väldigt generösa med uppgradering sön->tors, behövde inte ens be om det så ordnade receptionisten en upgrade.

 

Ty för input sir. Bra att du säger så om Borgata för vi ska bo där :mrgreen: Åker imorrn och har en säng i dubbelrum gratis en natt och sen 2 nätter på Borgata i dubbelrum för ca 150 dollar totalt vilket på förhand känns jävligt billigt?

 

Kommer inte ha mycket IRL-deg alls så jag hoppas verkligen man kan få springa bra i början för en gångs skull. Men annars finns det pool och internet (tar med laptopen) så det ska nog bli finfint 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...