Metaddict Postad 26 Maj , 2011 Rapport Postad 26 Maj , 2011 Blir nog en vända till AC snart. Tips på prisvärda hotell och var fiskarna sitter och gömmer sig? Citera
Jonasson Postad 26 Maj , 2011 Rapport Postad 26 Maj , 2011 Fiskar ? Finns ju inga fulla där då de inte serverar alkohol vid borden. Citera
pisak84 Postad 27 Maj , 2011 Rapport Postad 27 Maj , 2011 Finns inga pengar i Atlantic City, alla är solida. Citera
animalplanet Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Sluta skojja! Klart det är fiskigt! Citera
okocha Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 alltså visserligen är det ganska tajt spel i AC, men att kalla dom solida är ju sinnessjukt. det är ju ändå lajvpokerspelare liksom. vi bodde på trump taj mahal, är nog det prisvärdaste hotellet jag bott på iaf. Citera
johanhall Postad 28 Maj , 2011 Rapport Postad 28 Maj , 2011 Var i AC nu i veckan och Harrahs skulle jag rekommendera, gångavstånd till Borgata som har det absolut bästa pokerummet jag sett.. angående alkohol så serveras det vid borden när du spelar (dricksa(?) 1$ per glas dock), så frammåt småtimmarna så är värdet riktigt bra, iaf på 2/5 Du kan få pokerate på Harrahs mellan söndag->torsdag och då kostar det $25 per natt och $89 fre/lör. Måste dock spela minst 5h/dag. Annars kostar det runt $50/natt. De är dock väldigt generösa med uppgradering sön->tors, behövde inte ens be om det så ordnade receptionisten en upgrade. Citera
Metaddict Postad 20 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2011 Var i AC nu i veckan och Harrahs skulle jag rekommendera, gångavstånd till Borgata som har det absolut bästa pokerummet jag sett.. angående alkohol så serveras det vid borden när du spelar (dricksa(?) 1$ per glas dock), så frammåt småtimmarna så är värdet riktigt bra, iaf på 2/5 Du kan få pokerate på Harrahs mellan söndag->torsdag och då kostar det $25 per natt och $89 fre/lör. Måste dock spela minst 5h/dag. Annars kostar det runt $50/natt. De är dock väldigt generösa med uppgradering sön->tors, behövde inte ens be om det så ordnade receptionisten en upgrade. Ty för input sir. Bra att du säger så om Borgata för vi ska bo där Åker imorrn och har en säng i dubbelrum gratis en natt och sen 2 nätter på Borgata i dubbelrum för ca 150 dollar totalt vilket på förhand känns jävligt billigt? Kommer inte ha mycket IRL-deg alls så jag hoppas verkligen man kan få springa bra i början för en gångs skull. Men annars finns det pool och internet (tar med laptopen) så det ska nog bli finfint Citera
Recommended Posts