Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Såg ingen tråd om detta så jag undrar om någon annan gör som mig,

när det går riktigt dåligt och man bränt ett par inköp en dag kan jag gå loss på kylen och skafferiet.

Igår blev det en liter glass följt av 3 mackor samt en halv chipspåse innan jag somnade i soffan.

Förra helgen blev det en halv påse godis, den första halvan av nämnda chipspåse, en chokladkaka, en stor burk med daimglass (mums!) för att inte nämna en burk med smarrys! :P

Detta slår dock inte en dag i förra veckan då jag på en halvtimme fick i mig 1 liter fil, ett tredjedels paket med honungspuffar samt en massa såna där gula saffransbullar min mamma gjort i julas.

Listan kan göras längre, men det här är på sistone , någon annan som gör liknande grejer? :D

Postad

Aha, här har i förklaringen!

QoS har aldrig vunnit någonting, förutom en satellit där han gjorde sju inköp (och platsen var värd nio inköp)...

QoS brukar förlora redan i första potten i de SnG tävlingar vi kör med moderatorgänget då och då.

QoS äter mat som skulle räcka för ettt helt kompani.

Det är alltså hans misslyckande som pokerspelare som gör att hans bästa vän är kniven och gaffeln. Jag har inte sett kopplingen förrän nu.

Postad
Det är alltså hans misslyckande som pokerspelare som gör att hans bästa vän är kniven och gaffeln. Jag har inte sett kopplingen förrän nu.

Kniven vet jag vem det är, men vem går under smeknamnet gaffeln? :lol:

Postad

Kniven vet jag vem det är, men vem går under smeknamnet gaffeln? :lol:

LOL!

Det finns faktiskt en norrman som går under smeknamnet Gaffeln... kanske QoS håller på att sätta upp ett norskt forum också?

Postad

Om det finns något som heter segeräter så måste väl dess ansikte utåt vara Dolly the Hutt aka Jabba Brunson. Han har kroppshyddan av någon som tröstätit sig igenom en 6 månaders losingstreak, men något säger mig att han inte förlorar. Är detta ett bevis vetenskapligt nog för att slå hål på teorin? :D