Djens Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Såg ingen tråd om detta så jag undrar om någon annan gör som mig, när det går riktigt dåligt och man bränt ett par inköp en dag kan jag gå loss på kylen och skafferiet. Igår blev det en liter glass följt av 3 mackor samt en halv chipspåse innan jag somnade i soffan. Förra helgen blev det en halv påse godis, den första halvan av nämnda chipspåse, en chokladkaka, en stor burk med daimglass (mums!) för att inte nämna en burk med smarrys! Detta slår dock inte en dag i förra veckan då jag på en halvtimme fick i mig 1 liter fil, ett tredjedels paket med honungspuffar samt en massa såna där gula saffransbullar min mamma gjort i julas. Listan kan göras längre, men det här är på sistone , någon annan som gör liknande grejer? Citera
GiLLo Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 badstreaks är +vikt ^^ Kan käka sjuka mängder mat ;o Citera
Emilio Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Känner inte igen problemet. Är en tråkig människa med lätt för disciplin. Äter bara snask under kontrollerade former. lol Citera
heltok Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 då man ofta spelat 15->03 så blir det ofta choklad, chips och stora mängder mjölk. Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Aha, här har i förklaringen! QoS har aldrig vunnit någonting, förutom en satellit där han gjorde sju inköp (och platsen var värd nio inköp)... QoS brukar förlora redan i första potten i de SnG tävlingar vi kör med moderatorgänget då och då. QoS äter mat som skulle räcka för ettt helt kompani. Det är alltså hans misslyckande som pokerspelare som gör att hans bästa vän är kniven och gaffeln. Jag har inte sett kopplingen förrän nu. Citera
Danjo Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Ja brukar vanligtvis inte tröstäta.. men just nu funderar ja på att äta upp min dator.. Citera
joeki Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Hmm jag brukar äta när jag är hungrig och jag förlorar alltid i poker. Vet inte om man kan kalla det tröstäta då Citera
henli251 Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Det är alltså hans misslyckande som pokerspelare som gör att hans bästa vän är kniven och gaffeln. Jag har inte sett kopplingen förrän nu. Kniven vet jag vem det är, men vem går under smeknamnet gaffeln? Citera
Joakim Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 tror ni att Raymer tröstäter mycket? Citera
Dollarturist Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Jag tröstdricker 3.5or. Nästan lika mycket kalorier som i starkisar men man kan dricka många fler innan man ramlar omkull. Citera
Bein Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 tror ni att Raymer tröstäter mycket? Nej, Han äter väll jämmt endå? Citera
gdaily Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Det är alltså hans misslyckande som pokerspelare som gör att hans bästa vän är kniven och gaffeln. Jag har inte sett kopplingen förrän nu. Kniven vet jag vem det är, men vem går under smeknamnet gaffeln? LOL! Det finns faktiskt en norrman som går under smeknamnet Gaffeln... kanske QoS håller på att sätta upp ett norskt forum också? Citera
Smokey_McPot Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Om det finns något som heter segeräter så måste väl dess ansikte utåt vara Dolly the Hutt aka Jabba Brunson. Han har kroppshyddan av någon som tröstätit sig igenom en 6 månaders losingstreak, men något säger mig att han inte förlorar. Är detta ett bevis vetenskapligt nog för att slå hål på teorin? Citera
ades_va Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Hellmuth lär träna rätt ofta, han åker tydligen på bad beats konstant. Citera
slampen Postad 24 Juni , 2005 Rapport Postad 24 Juni , 2005 Om det inte vore för alla bad-beats, skulle han ju vunnit Main Event minst 70 gånger. Citera
Recommended Posts