Gå till innehåll

Att ta ut pengar lite då och då?


Kaitsu

Recommended Posts

Tja på er!

 

Har haft ett uppehåll med pokern men nu kommit igång igen den senaste tiden. Nu till min lilla fråga. Jag tänkte hur banken (SEB) reagerar om jag lite då och då tar ut stålar från pokerklienten? Det handlar inte om några större summor utan kanske 8-10000 kr i veckan alltså max 40000/månad. Har hört att bankerna inte bryr sig nämnvärt om summan understiger 150.000 kr, men tänkte ändå om det ständigt ploppar upp såna belopp på bankkontot.. Ladbrokes är ju skattefritt, men vill inte hålla på att fylla i blanketter och dylikt om skatteverket plötsligt får för sig att kontakta mig.

 

Jag har ett hyfsat bra betalt jobb så det är inte så att jag går på bidrag och knappt har nån cash på kontot. Någon spelare med samma bank som vet?

 

Har sökt, men inte riktigt hittat svar..

 

Mvh

Kaitsu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska kolla upp moneybookers, tack! Har du själv SEB? Jag har tidigare gjort utbetalningar på mindre summor upp till 12000 som mest och hittills har det varit lugnt... men tänkte om jag nu börjar ta ut lite av det som finns på kontot i omgångar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är ju Moneybookers.com ett bra alternativ. Men tror inte det är absolut nödvändigt. Min bank ringde dock och frågade mig en gång för ett belopp på 4,5K så det är inte omöjligt att dom kommer ställa frågor=)

Spelar man på en skattefri sida verkar det kontraproduktivt att casha ut till moneybookers istället för direkt till svenskt bankkonto imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...