Ruterkung Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Efter att ha sett tråden om erik123 och allt pingissnack så undrar jag över vilka som har gått från pingis till poker. Jag spelar inte så seriöst mer men har lirat lite i 4:an innan, så hur står det med er? Citera
Hakka Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Spelade en del rundpingis under högstadietiden Citera
ades_va Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jag var rätt bra på pingis under högstadietiden Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 blev uttagen till MFF's bordtennis lager en gang i tiden och vann den interna turneringen Citera
devalanteriel Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Näe, nu glömde ni bort mig när ni delade tråden! (vem det än var) Citera
Pedi Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Har vunnit ett par rundpingis turneringar............. Citera
Poque Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jag kommer lite ifrån pingisvärlden men jag höll ju på med i stort sett alla idrottar. Främsta meriter: vunnit ett antal klubbmästerskap. Kvarsfinal i bjärnumsträffen. Citera
Djens Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jag har faktiskt ett bord i källaren och vann ett par turneringar i högstadiet Citera
DanielN Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Vilken tråd och pingissnack talar du om? Lirade lite halvseriöst i en del år (klass 3) och hade ett gäng juniorer som jag tränade. Citera
dgeez Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jag är i en övergångsperiod Meh... Jakkke är meddelandet ifrån men satt visst inte vid min dator Citera
Ruterkung Postad 23 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2005 DanielN: Tråden jag menar är "Pokerhistoria erik123". Därifrån fick jag ideen eftersom han hade varit en bra bordtennisspelare och sen verkar det som att många bordtennisspelare spelar mycket poker, iallafall på de läger jag har varit på Citera
Frege Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Jag var rätt bra på pingis under högstadietiden Samma här. Men intresset försvann när alla andra försvann från träningarna. Bara "småknattarna" som stod och bollade, vilket sög ... Dock var bordtennis en av de största sporterna, vid sidan om fotboll, i byn Olofstorp. Citera
O Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Lirade seriöst i typ 8 år innan jag lade av. Rankad top 10 i den dåvarande supermakten inom ungdomspingis Östergötland Lirade för övrigt i samma klubb som Erik123( tredje tråden jag nämner det i nu, skiter egentligen blankt i det ) Citera
MJ Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Jag var hyffsad, men långt ifrån någon stjärna (klass 2 som 16-åring). Det fanns många bra spelare i min åldersgrupp (Stockholm, född -74). Min största merit är väl denna: en klubbkompis som jag spelade mycket poker med slog den levande legenden J-O Waldner i lag-DM. Kan inte komma ihåg säkert, men någon gång under träning måste jag ha slagit honom, så jag har slagit mannen som slagit MANNEN. Citera
Limpan Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Jag lirar själv pingis och det flesta spelar poker... Citera
Jakke Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Lirade seriöst i typ 8 år innan jag lade av. Rankad top 10 i den dåvarande supermakten inom ungdomspingis Östergötland Lirade för övrigt i samma klubb som Erik123( tredje tråden jag nämner det i nu, skiter egentligen blankt i det ) Vem är du då ? Jag lirar ju i SAAAAAB ! Citera
Pellevalle Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 Har oxå lirat ett par seriösa och några mindre seriösa år i Östergötland.. Tilläggas bör att jag aldrig förlorat ett set mot Jakke.. ..eller ett HU-parti poker heller för den delen. Citera
eurythmech Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 Tilläggas bör att jag aldrig förlorat ett set mot Jakke.. ..eller ett HU-parti poker heller för den delen. Samma här Citera
pagelius Postad 13 Juli , 2005 Rapport Postad 13 Juli , 2005 På pingisturneringarna var jag en riktig fisk... Citera
stalmannen Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Spelade i finska juniorlandslaget tidigt nittiotal, deltog i EM. Sedan blev de innebandy och finska ligan 3 år. Nu e de poker. Citera
Goose_strike Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Jag lirade pingis i 3 ar nar jag var yngre, var vall ingen jatte ducktig spelare, splade i div 7 och turneringar runt omkring gbg. Spaled for ovrigt i Mölndals bordtennis klubb Citera
Recommended Posts