muppville Postad 28 April , 2011 Rapport Postad 28 April , 2011 Har ju varit 2 veckor sol nu så det lär väl inte bli någon "sommar i Sverige" om han inte vill spela golf i regnvädret... Citera
muppville Postad 28 April , 2011 Rapport Postad 28 April , 2011 lol va stelt.. Kärlek i luften!? Citera
Aeis Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 Vet inte om Mend vill ha råd men jag ger det ändå För att till nästa gång stärka intrycket av dig själv, så titta på hon som intervjuar i ögonen mycket mer än vad som gjordes i videon. Behöver kanske inte totalstirra men typ omvänt som det är nu. Andra får gärna analysera var jag har fel. Såna här analyser är uppfriskande från alla handanalyser man läser dagligen:mrgreen: Citera
baller Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 ang tidigare kommentar - Skulle hellre säg, titta i kameran. (visst kolla på den som intervjuar är väl bra men att kolla kameran är egentligen bättre vilket tom en del tv pros eller intervjuare inte är så duktiga på som man skulle önska) Citera
valterego Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 Tycker Mendi skötte sig bra. Personligen är jag mer för att "offret" tittar på intervjuaren än in i kameran, men det är kanske en smaksak. Citera
Starfitter Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 mer onliners imo, även om jag inte tyckte den va spec jobbig kolla på ändå Citera
sulla Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 Hade vart kul att se något längre med mer genomtänkta frågor. Det blev nu tyvärr inte mer intressant än en eftermatchenintervju med Henke Larsson från en match man inte tittat på. Citera
devalanteriel Postad 29 April , 2011 Rapport Postad 29 April , 2011 Jobbar inte vokal på Sharks? Tycker det är ganska fult att posta deras videor här. Citera
Recommended Posts