Grymme Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 lol att ni tror på vad han säger.. Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning. Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger. Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 oj, hur har du nu råd att resa runt överallt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 lol att ni tror på vad han säger.. Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning. Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger. Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall. Vaknat på fel sida tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Har man på nåt sätt iaf halvföljt hans daybook så borde man ju nästan utgått från att han skojade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 lol att ni tror på vad han säger.. Men vafan, lol på dig själv tillbaka din arroganta j*vel. Uppskattar inte när folk skrattar åt mig utan anledning. Jag litar på vad folk skriver i sin dagbok så länge jag inte får indikationer på annat. Kombon 33k rulle och ny på 2k tillsammans med att inte skriva på en vecka ger ju en inte anledning till annat än att lita på vad han säger. Visar det sig att Rilleg skojade så är det väl bara trevligt för honom. För oss andra ges en chans att förundras över den ny-ironiska humorns totala degeneration och förfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Hmm....snack om bust...vad har hänt? Skoj eller allvar? Kändes iofs illavarslande när man såg snack om att gå uptt till NL2k med 30k i rulle. Om det nu var det som hände. ja... men hade då 33k i rulle... så stora trodde jag inte swingsen var? *suck Så jäkla roligt, eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Vissa är roliga som jag... Och vissa har torr humor som Rille. Man får acceptera varandra för vad vi är (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 rolflol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 rolflol konjakroflmao? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Man skulle kunna tro att han är busto, så som han spelar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andpet Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Denna dagbok är seriöst på samma nivå som Borat. Det är bland det roligaste jag läst på år och dar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 Man skulle kunna tro att han är busto, så som han spelar. Nämen POLREV, lugn o fin som en apelsin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 rolflol konjakroflmao? lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Man skulle kunna tro att han är busto, så som han spelar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Underhållning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 Man skulle kunna tro att han är busto, så som han spelar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 Underhållning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Underhållning Så klart! Btw, såg er såll på TV idag... LOLA mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 16 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2006 onas- nice call, Khigh says: nu ska det supas Jonas- nice call, Khigh says: jobba nu rille richard ( SINGAPORE ) says: :9 richard ( SINGAPORE ) says: vi ska t ill zooet richard ( SINGAPORE ) says: sen kanske drink richard ( SINGAPORE ) says: zook var ju så jävla fullt igår Jonas- nice call, Khigh says: zouk är stängt kompis richard ( SINGAPORE ) says: zooooet chard ( SINGAPORE ) says: midnigt zoo Jonas- nice call, Khigh says: zooet är ett annat sället? Jonas- nice call, Khigh says: äre nattklubb alltså? ichard ( SINGAPORE ) says: djur... Jonas- nice call, Khigh says: tilta mig inte Jonas- nice call, Khigh says: får man sprit där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 "rilleg Avancerad pokerskribent" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerWiz Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Rille är vacker jag har sett honom en gång... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 "rillegAvancerad pokerskribent" haha tänkte samma sak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 vad menar man när man säger nosebleed-stakes? seriös fråga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 vad menar man när man säger nosebleed-stakes? seriös fråga de syftar på höga stakes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 vad menar man när man säger nosebleed-stakes? seriös fråga Nosebleed seats brukar man kalla de billigaste platserna i en amerikansk idrottsarena för (eftersom man sitter så högt upp att man pga syrebristen får näsblod...). Så för mig är nosebleedstakes en skämtsam benämning på ~100/200 (NL/PL) och uppåt (high stakes börjar för mig vid typ 25/50). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts