LappRoffe Postad 13 Maj , 2011 Rapport Share Postad 13 Maj , 2011 Min catch line är "Come on ketchup, let's go!" "Catch up" heter det, din illiterata lilla juristpizzaservitör... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 doh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Roffe 1, Klyka 0 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Då har jag en poäng på dig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Då har jag en poäng på dig också. Har något du någonsin sagt innehållit en poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Har något du någonsin sagt innehållit en poäng? Då har jag en poäng på dig också. Obv, knasboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Ok, nån gång ska vara den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Ja. Kändes ovant, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snaskov Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Börjar kännas patetiskt med extremt mycket off topic. Ta det på telefon/pm. Dax att låsa tråden mods! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Eller snarare rensa ut OT till en egen tråd. Vi börjar med ditt inlägg, tycker det är lite väl OT. Låsning pga OT är idioti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Börjar kännas patetiskt med extremt mycket off topic. Ta det på telefon/pm. Dax att låsa tråden mods! Om du ändå vill låsa tråden kan vi väl lika gärna snacka ot i den? Som rubriken säger; "Hovrätten äntligen klar", alltså finns inget mer att diskutera just där... Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Precis min mening, MikeTime har helt klart en poäng. Att låsa en tråd för att den i likhet med vilket annat samtal som helst har kommit att handla om något annat än den från början handlade om är ju idioti, så länge tråden fyller en positiv funktion. Vad tror ni för övrigt i skuldfrågan vad gäller IMF-chefen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Stänga verkar lite fjolligt. Jag ska avdela OT till en egen tråd när jag kommer hem om jag fortfarande minns det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Guilty as hell. mvh // Hovets informationschef. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Om du ändå vill låsa tråden kan vi väl lika gärna snacka ot i den? Som rubriken säger; "Hovrätten äntligen klar", alltså finns inget mer att diskutera just där... Puss. Äntligen nån som inte har hela huvudet i arslet. Bra Mikey! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
acunited Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Nu vill vi på allvar veta vad Westerlund gör idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Nu vill vi på allvar veta vad Westerlund gör idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UOlle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Nu vill vi på allvar veta vad Westerlund gör idag! Eftersom Westerlund inte alltid själv vet vad han egentligen sysslar med,så är det nog bäst att en tillförlitligare källa i så fall svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Annars kan jag slänga upp några fler länkar på uttalanden från Klykas idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Jag tycker att det var lite synd att tråden dog ut. Hade gärna velat få fler svar av mannen-myten-legenden Westis. Vilken film handlade det om? Snodde Mikkelsen rollen på oförtjänta meriter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomaz44 Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Jag tycker att det var lite synd att tråden dog ut.Hade gärna velat få fler svar av mannen-myten-legenden Westis. Vilken film handlade det om? Snodde Mikkelsen rollen på oförtjänta meriter? Till skillnad från trådskaparen (tror jag) har jag läst domen, och där utmålas han inte som speciellt oskyldig, utan han döms enligt gällande norm. Tycker det är ganska anmärkningsvärt att han utmålar sig själv som oskyldig och att "allt är över" när han bedöms vara skyldig till brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Till skillnad från trådskaparen (tror jag) har jag läst domen, och där utmålas han inte som speciellt oskyldig, utan han döms enligt gällande norm. Tycker det är ganska anmärkningsvärt att han utmålar sig själv som oskyldig och att "allt är över" när han bedöms vara skyldig till brott. Du har rätt i det mesta, utom EN grej...Han döms inte enligt gällande norm. Han döms mycket lindrigare av någon anledning. Med tanke på summorna och den åtalades bakgrund, borde min gissning på minst 2 år hard time(innan förhandlingarna) vara ganska nära praxis. Jag har, sedan tidigare ostraffade, polare som fått sitta för betydligt mindre summor för liknande förfaranden. Jag har idiotförklarat dem också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tomaz44 Postad 28 Maj , 2011 Rapport Share Postad 28 Maj , 2011 Du har rätt i det mesta, utom EN grej...Han döms inte enligt gällande norm.Han döms mycket lindrigare av någon anledning. Med tanke på summorna och den åtalades bakgrund, borde min gissning på minst 2 år hard time(innan förhandlingarna) vara ganska nära praxis. Jag har, sedan tidigare ostraffade, polare som fått sitta för betydligt mindre summor för liknande förfaranden. Jag har idiotförklarat dem också... Min poäng var att karlen dömdes, inte som han själv hävdar, "i princip frikändes". Varför hans straff blev så pass milt kan man bara spekulera i... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Min poäng var att karlen dömdes, inte som han själv hävdar, "i princip frikändes". Varför hans straff blev så pass milt kan man bara spekulera i... OK. Feltolkning av mig. I Westis olika fall är han alltid oskyldig. I det här fallet där han blev DÖMD, heter det att det var någon ny pryl som hette "medhjälp till bokföringsbrott". Konstigt, men hurra, hurra jag slapp kåken... I skatteärendet har han enligt egen utsago hamnat i en "spricka i systemet". Som sagt. Alltid oskyldig. Alltid någon annans fel. Westis och Lennaard borde ingå partnerskap. En dokusåpa från det hushållet hade jag velat se. Eller "dockhussåpa" som det heter i Westis värld... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Westerlund har bara råkat hamna i den delen av det oänliga universum där tärningarna alltid landar på 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts