FairytaleMoe Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 Försökte casha ut pengar från AP för fem dagar sen, men nu var de tillbaka på pokerkontot. De har visst satt ett nytt maxuttag på 250 dollar / vecka, åtminstone för "Wire-transfer". Någon som vet maxuttag för de andra metoderna? Jag kan inte se det nu, eftersom jag har ett uttag i "pending"... Citera
FairytaleMoe Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Postad 22 April , 2011 Försökte casha ut pengar från AP för fem dagar sen, men nu var de tillbaka på pokerkontot. De har visst satt ett nytt maxuttag på 250 dollar / vecka, åtminstone för "Wire-transfer". Någon som vet maxuttag för de andra metoderna? Jag kan inte se det nu, eftersom jag har ett uttag i "pending"... Det var nog en "VISA-payout" vid närmare eftertanke. Citera
erikgw Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 Moneybookers också $250 limit / vecka. Tror samtliga metoder är på samma limit. Citera
Recommended Posts