biologibernt Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 Jag lägger in lite siffror i texten där jag har frågor så kan den som vill svara använda dem. Jag ska börja spela på Microgaming och behöver lite råd. Spelar mycket HU NL 100 cirka men kan också bli en del 6 max. Det finns RB och det finns sign-up bonusar. Jag undrar hur jag ska göra för att få max pengar ur detta. 1. Vilket skin ska man signa RB på och vilket skin ska man köra signupbonusar på? De sidor jag känner till som ingår i microgaming är (2. fyll gärna på): Unibet Ladbrokes Cool Hand poker Gnuf Betway NordicBet Purple Lounge Och ytterligare en fråga 3. - de bonusarna som finns på bonuswhores.com hur stor RB motsvarar de på ett ungefär? Det känns som att det är bra bonusar i allmänhet men svårt att utvärdera... De rakeback dealers jag kollat på är rakebacklovers , rakeback.com och raketherake. 4. Spelar det nån roll vilken av dessa jag väljer? Villkoren verkar vara samma. 5. Jag spelar inte mycket. Om jag första veckan/månaden eller någon annan vecka/månad inte når upp till rakekravet för att få RB alls (typ spelar 0 händer), riskerar jag då någonsin att åka ur programmet eller är man guaranteed att inte åka ur bara man en gång signat upp sig - även om det gäller allra första tiden efter registreringen? Citera
svint0 Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 1. Du skall skita i bonusarna. Alltså en sign-upbonus kan ju vara bra, men förmodligen är 50-60% RB bra mycket bättre. 2. 5050 är ytterliggare ett skin. Av de du listade så hade jag antingen spelat på Unibet, Nordicbet, Ladbrokes eller 5050 som jag skrev. 3. Orkar inte kolla, men bry dig inte om dem. 4. Skit i dessa och kontakta någon på sidan själv, och lös en bra deal genom att förhandla, och lägga fram exakt hur mycket du rejkar. Du slipper oftast att någon affe tar 5-10% av vad du skulle kunna ha i rb istället. 5. Om du gör som jag skrev i 4:an, så slipper du oftast detta kravet. Alternativt att du får ett RB-krav, och sedan försöker efterfölja detta. Citera
biologibernt Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Postad 22 April , 2011 1. Du skall skita i bonusarna. Alltså en sign-upbonus kan ju vara bra, men förmodligen är 50-60% RB bra mycket bättre.2. 5050 är ytterliggare ett skin. Av de du listade så hade jag antingen spelat på Unibet, Nordicbet, Ladbrokes eller 5050 som jag skrev. 3. Orkar inte kolla, men bry dig inte om dem. 4. Skit i dessa och kontakta någon på sidan själv, och lös en bra deal genom att förhandla, och lägga fram exakt hur mycket du rejkar. Du slipper oftast att någon affe tar 5-10% av vad du skulle kunna ha i rb istället. 5. Om du gör som jag skrev i 4:an, så slipper du oftast detta kravet. Alternativt att du får ett RB-krav, och sedan försöker efterfölja detta. Tack Svint0! Jag spelar ju dock väldigt lite. På 9 månader har jag rejkat 25000kr på SveS, så jag vet inte hur bra förhandlingsläge jag är i. Dock spelar jag mycket under sommaren. Men hur fungerar det när man hör av sig direkt till sidan? Vad menar du med "någon på sidan"? Jag har inga kontakter. Menar du mejla support@5050.com typ? ^^ Citera
svint0 Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 Tack Svint0! Jag spelar ju dock väldigt lite. På 9 månader har jag rejkat 25000kr på SveS, så jag vet inte hur bra förhandlingsläge jag är i. Dock spelar jag mycket under sommaren. Men hur fungerar det när man hör av sig direkt till sidan? Vad menar du med "någon på sidan"? Jag har inga kontakter. Menar du mejla support@5050.com typ? ^^ I princip så jag menar, i och för sig kanske jag hade de lite lättare i och med att jag fick in foten hos en VIP-mgr genom en kompis. Och har på så sätt utvidgat mitt kontaktnät. Men i grund och botten borde du kunna maila och fråga, och kräva en rimlig rakeback i förhållande till vad du rejkar, och vad du spelar för nivåer. Citera
simonlofberg Postad 22 April , 2011 Rapport Postad 22 April , 2011 Du kommer garanterat få ett PM inom 2-3 dagar av någon affe inom MG som erbjuder dig 50-60% så jag hade väntat någon dag med kontakta support Citera
Recommended Posts