biologibernt Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Justera för rake och gäller nivån NL 100-200 eller 2.5/5-5/10 på svenska spel cirka. Finns det sämre motstånd att finna än på svenska spel på dessa nivåer? Och om du vet ett sådant ställe, vilket är det? (Medveten om att det kanske finns någon jätteliten italiensk sida med skyhög rake med sämre motstånd men det är inte relevant =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Cosmolol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 SvS är i en egen "klass" på låga nivåer men tyvärr rätt dött efter smallstakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
biologibernt Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2011 SvS är i en egen "klass" på låga nivåer men tyvärr rätt dött efter smallstakes. Var går det över i att bli "dött"? Vilka blinds i kr? Och menar du då att det blir dött o dåligt eller dött o bättre spelare än på andra sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firro85 Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Var går det över i att bli "dött"? Vilka blinds i kr? Och menar du då att det blir dött o dåligt eller dött o bättre spelare än på andra sidor? Fullring över 5/10 finns det såhär många bord på 99% av tiden: 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Spelar /10 dagligen och det finns ganska många regs men med lite tableselect så hittar iallafall jag minst en fisk per bord på mina sessions. Dålig action dagtid dock. Högre nivåer har jag bara skottat men kväll och helg är det typ samma sak på /20 allt som oftast IMO!!!! Dock har jag spelat på en site med sämre spelare men usel trafik, dock inget jag vill outa här även om den inte är hemlig . EDIT: Om man kunde multitablea cosmopol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peruken Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Svarar man på den här frågan seriöst måste man vara redigt dum i i huvet.... Å andra sidan har man ju idiotförklarat sig själv om man svarat seriöst då svaret innehåller noll adekvavitet. Jag är oxå idiot iof. Ja gessar på föll tellt poker. Där sitter det massa trötta amerikaner o ger bort pengar när man själv dricker morgonkaffet.... (skiljer flera timmar i tid så när dom har natt så har vi förmiddag) /Vill vara slaktavfall men mitt gentiska arv är helt utkukat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MuCkMyL1f3 Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Jag är oxå idiot iof. Ja gessar på föll tellt poker. Där sitter det massa trötta amerikaner o ger bort pengar när man själv dricker morgonkaffet.... jag tror du missat en liten grej som hände för några dagar sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peruken Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 jag tror du missat en liten grej som hände för några dagar sen... Aha får läsa på bättre till nästa gång.. Ignorera min förrra post;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Den var inadekvavisk. Svarar man på den här frågan seriöst måste man vara redigt dum i i huvet.... Å andra sidan har man ju idiotförklarat sig själv om man svarat seriöst då svaret innehåller noll adekvavitet. Jag är oxå idiot iof. Ja gessar på föll tellt poker. Där sitter det massa trötta amerikaner o ger bort pengar när man själv dricker morgonkaffet.... (skiljer flera timmar i tid så när dom har natt så har vi förmiddag) /Vill vara slaktavfall men mitt gentiska arv är helt utkukat jag tror du missat en liten grej som hände för några dagar sen... Aha får läsa på bättre till nästa gång.. Ignorera min förrra post;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 10 Maj , 2011 Rapport Share Postad 10 Maj , 2011 ongame är rätt soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts