Existing-user Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Blinds 15/30 Hero (knappen): 2000 SB: 1895 BB: 2150 Fold fram till mig som tittar ner på Ks10s Hero: Raise 90 SB: call BB: call Flop 10r 7k Qk SB: Check BB: Bet 270 (pot) Hero: ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Slå om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Slå om ? Ehmm nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 fold känns allra allra bäst här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Det står mellan raise, call och fold imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Ehmm nej? Oj my bad! trodde vi floppade 10r 7k Kk alltså 2 par, my bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Blixtfold för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Oj my bad! trodde vi floppade 10r 7k Kk alltså 2 par, my bad!+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2011 Blixtfold för mig... Mjo, jag foldade, men är det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Mjo, jag foldade, men är det rätt? Det är rätt om han har bättre och fel om han har sämre. Om man ska va seriös, så är det väl större chans att han har bättre då han continuebettar mot 2 spelare som har synat hans raise. Pottbettet kan också va ett tecken på att han e nöjd att ta potten här och inte vill ge några fler gratiskort. Du ligger under oftare än du leder skulle jag tro så därför är det fold för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herrkabel Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Om man ska va seriös, så är det väl större chans att han har bättre då han continuebettar mot 2 spelare som har synat hans raise. Hero raisade knappen och SB samt BB callade pre. BB donkade potbet på flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 22 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2011 Hero raisade knappen och SB samt BB callade pre. BB donkade potbet på flop. Yes, just så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sqzsumsleep Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Oftast syn för mig. Gillar inte o lägga mig mot dbs, all-in/raise av något slag är helt förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Yes, just så. Aha, då har jag läst helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts