Gå till innehåll

När kan man komma in på ftp igen?


mackeback

Recommended Posts

Tjena

igår då jag skulle gå in och spela på full tilt så kommer de upp en ruta där det står: det finns en upptadering av programmet, vill du ladda hem den? något i den stilen. Jag trycker på ok men de går inte att ladda hem uppdateringen.

jag provar flera gånger och de funkar ändå inte. sedan tänkte jag ta bort de och installera om de, så jag avinstallerar de först och sedan när jag ska gå in på ftp:s hemsida kommer jag inte in. Antar att de är på grund av detta:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article12891902.ab

 

Det var kanske ingen nyhet för någon av er, men min fråga är:

Hur länge kommer det vara så här?

Är det värt att byta till något annat ställe än full tilt?

 

Har ju pengar på full tilt som jag skulle vilja ha ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns massor av inlägg som besvarar din fråga. Om du ägnar en minut åt att klicka runt lite så hittar du svaret.

 

Tänk också på att när du läser en rubrik på Aftonbladet, så måste man sätta in ordet "inte" på ett lämpligt ställe för att få ett sant påstående. FBI har tagit över några domännamn, däribland fulltiltpoker.com. De har ingen möjlighet att stänga ner tjänsten "Full Tilt Poker", som drivs av företag i Irland/Alderney. Dina pengar är mycket sannolikt inte i fara.

 

Svaret på frågan om "hur länge" är "tills du har fått hem och installerat den senaste versionen av programvaran". Alternativt, "tills pokersnubbarna har fått rätt i domstol på de tre avtalspunkter (av fem) som gäller illegal spelverksamhet". Det senare tar nog flera år.

 

På frågan om det är värt att byta sajt så svarar jag att du bör hålla utkik efter Europeiska sajters erbjudanden om reloadbonusar och liknande. Om du hittar något som ser bra ut, så varför inte? Bl.a. Party Poker och NoIQ har börjat jaga PS- och FTP-kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...