Gå till innehåll

Lev pokerdrömmen runt omkring i Europa


24hPoker

Recommended Posts

24hPoker kommer att sätta upp ett proffsteam på fyra (4) spelare som kommer att resa runt i Europa tillsammans med våra andra proffs. Vi ger nu dig chansen att bli en utav dem.

 

Sunny Beach i Bulgarien, Dublin och Barcelona är några av de adresser i European Masters Of Poker som står på kartan för de spelare som vi kommer skicka som våra proffs.

 

Vi tar hand om flyg, hotell och inköp till dessa turneringar. Det enda du behöver göra är att luta dig tillbaka och njuta av atmosfären och fokusera på att spela poker. Självklart får du även behålla 100% av eventuella vinstpengar! Visst låter det underbart!

 

Gäller detta endast proffesionella spelare?

Absolut inte! Vi har skapat en tävling där samtliga spelare har möjlighet att kvala in. Detta innebär att även personer som spelar på de lägre nivåerna har chans att kvalificera sig. Det enda du behöver är engagemang, vilja, entusiasm och fantasi till din marknadsföring.

 

Öppna konto på 24h Poker

 

Här kan du läsa mer om tävlingen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, antalet facebook-värvningar påverkar resultatet? Det lät jättetrevligt tills jag läste det, annars hade jag kunnat tänka mig att spela. Nu tappar ni mig.

 

 

++++ Använder knappt facebook. Facebook är en tragisk sida som allför många människor lever sitt liv igenom, får man inte spela poker nu heller utan att använda fb :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, seriöst grabbar: Ni måste totalt missuppfattat vad det innebär att vara "sponsrat pokerproffs".

 

Det handlar inte om att spela poker på touren för att ni är så himla bra (för er rekommenderar jag att ni i stället kvalar via 24h:s satelliter till EMOP) utan att vara sponsrad innebär att ni ska göra reklam för sajten. Att sedan detta kanske inte passar alla spelare av massor olika skäl, det förstår jag, men att kasta skit på 24hpoker är ju löjligt - och detta säger jag som en konkurrent till 24hpoker.

 

Det är faktiskt en bra promotion, som jag är avundsjuk på att jag inte tänkte ut. Sedan kanske jag skulle formulerat mig annorlunda, för att poängtera varför man vill ha spelare som kan synas och höras. En sajt kan aldrig räkna hem en sponsring på pokerspelet, då måste ni vinna tävlingarna varje gång, utan sajten räknar sponsringen på indirekta reklamytor.

 

Men kortfattat: Om du inte kan tänka dig att göra reklam för pokersajten som sponsrar dig, så är du ju inte aktuell för att bli en sponsrad spelare, så det här var ju egentligen ett väldigt effektivt sätt att snabbt sålla ut agnarna från vetet.

 

/Ola Brandborn

Online Poker Manager Paf.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, seriöst grabbar: Ni måste totalt missuppfattat vad det innebär att vara "sponsrat pokerproffs".

 

Det handlar inte om att spela poker på touren för att ni är så himla bra (för er rekommenderar jag att ni i stället kvalar via 24h:s satelliter till EMOP) utan att vara sponsrad innebär att ni ska göra reklam för sajten. Att sedan detta kanske inte passar alla spelare av massor olika skäl, det förstår jag, men att kasta skit på 24hpoker är ju löjligt - och detta säger jag som en konkurrent till 24hpoker.

 

Det är faktiskt en bra promotion, som jag är avundsjuk på att jag inte tänkte ut. Sedan kanske jag skulle formulerat mig annorlunda, för att poängtera varför man vill ha spelare som kan synas och höras. En sajt kan aldrig räkna hem en sponsring på pokerspelet, då måste ni vinna tävlingarna varje gång, utan sajten räknar sponsringen på indirekta reklamytor.

 

Men kortfattat: Om du inte kan tänka dig att göra reklam för pokersajten som sponsrar dig, så är du ju inte aktuell för att bli en sponsrad spelare, så det här var ju egentligen ett väldigt effektivt sätt att snabbt sålla ut agnarna från vetet.

 

/Ola Brandborn

Online Poker Manager Paf.com

 

Klart man vill göra reklam för siten om man är sponsrad, men innan dess är d kanske inte like kul för många. Men är säkert massa micro nissar som kommer spamma sönder hela FB :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra skulle jag mycket gärna spela det här om det enbart var baserat på turneringsresultat och/eller rake.

 

Som alla andra tävlingar då.. Tycker det är kul när de gör något för "alla" någon gång. De som rake:ar mest rake:ar ofta rätt absurda summor så micro/ministakes spelarna har aldrig en chans. Är man lite påhittig kan man väl göra det här rätt roligt och snyggt på Facebook?

 

Lär i vilket fall generera betydligt mer för 24h än att skicka iväg fyra 9-tablande midstakesspelare?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, seriöst grabbar: Ni måste totalt missuppfattat vad det innebär att vara "sponsrat pokerproffs".

 

Det handlar inte om att spela poker på touren för att ni är så himla bra (för er rekommenderar jag att ni i stället kvalar via 24h:s satelliter till EMOP) utan att vara sponsrad innebär att ni ska göra reklam för sajten. Att sedan detta kanske inte passar alla spelare av massor olika skäl, det förstår jag, men att kasta skit på 24hpoker är ju löjligt - och detta säger jag som en konkurrent till 24hpoker.

 

Det är faktiskt en bra promotion, som jag är avundsjuk på att jag inte tänkte ut. Sedan kanske jag skulle formulerat mig annorlunda, för att poängtera varför man vill ha spelare som kan synas och höras. En sajt kan aldrig räkna hem en sponsring på pokerspelet, då måste ni vinna tävlingarna varje gång, utan sajten räknar sponsringen på indirekta reklamytor.

 

Men kortfattat: Om du inte kan tänka dig att göra reklam för pokersajten som sponsrar dig, så är du ju inte aktuell för att bli en sponsrad spelare, så det här var ju egentligen ett väldigt effektivt sätt att snabbt sålla ut agnarna från vetet.

 

/Ola Brandborn

Online Poker Manager Paf.com

 

bra skrivet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjävklart ska man göra reklam för sajten. Man kan synas och höras på många olika vis; forum, bloggar, touren, t om genom sociala medier som facebook i viss mån.

 

Men detta känns ungefär lika motbjudande som företag vars idé går ut på att dess säljare uppmanas att ringa runt till anhöriga för att kränga produkterna till dom

 

Kan väl hålla med dig till viss del... :-)

 

Tror dock inte att folk skulle reagera på samma sätt om tex. Coca-Cola skulle be folk spela in en film eller på annat sätt sätta sig i samband med dom och lägga ut på facebook för att ha chansen att vinna en schysst resa?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är med!

Rösta på mig då om ni inte själv vill vara med.

 

Bara för att du är Luleå supporter:-)

 

____________________________________

 

Inte för att jag själv kommer orka vara med, men att kunna få chansen att spela flera turrar live utan att behöva spendera en massa äckliga pengar på satelliter är ju kanon! Bra 24h!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens jag, som notorisk fb-missbrukare, skulle hoppa på det här. Dagens lol avklarat rean 11:08. Wp.

Inte ens jag, som satt upp ett fb-konto för nått år sen och har noll kontakter. Visserligen lär mina chanser för vinst vara så gott som noll då också men ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att du är Luleå supporter:-)

 

____________________________________

 

Inte för att jag själv kommer orka vara med, men att kunna få chansen att spela flera turrar live utan att behöva spendera en massa äckliga pengar på satelliter är ju kanon! Bra 24h!

Jag ger upp! Kanske är jag dålig förlorare eller en jävla lipsill... men jag orkar inte fuska eller lira för att få poäng.

 

Man ska lira 500 rejkade händer också. Det orkar jag inte. Spelar jag så spelar jag bara turneringar. Är det inte turneringar man ska spela om man vinner?

 

Och det verkar ändå som att jag bara kan förmå ca 10% av mina vänner att gilla mig. Har kollat runt och det tycks vara standard... utom för dom som fuskar. Finns dom som fått +200% av sina vänner att gilla på mindre än 2 dygn. Det är starkt!

Om man inte fuskar förstås... hittade att för $20 kan man köpa 500 likes och $67 är priset för 2000 likes.

 

Aja, jag får deppa, bryta ihop och ge upp. Lycka till ni andra som orkar fuska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger upp! Kanske är jag dålig förlorare eller en jävla lipsill... men jag orkar inte fuska eller lira för att få poäng.

 

Att fixa likes är väl det minsta problemet, skapa en grupp, bjud in alla vänner och säg åt dem att göra samma sak. Hade 1600ish medlemmar efter 48h. Tyvärr verkar inte alla gilla mig. :) Gruppen kommer dock att försvinna pga spam men du hinner lätt få ett par likes.

 

Skriv på forum och ge de en anledning att gilla dig. Jag skrev på 2 riktigt stora forum, och där fick jag de flesta av mina likes, tyvärr bröt det mot forumreglerna och jag fick mitt konto avstängt tillsvidare på en sida där jag hade vart medlem i 5 år och var inne och skrev på i princip varje dag... Har du "respekt" på sidan så får du folk att gilla. Du har ju 7,000 posts här och är en respekterad medlem, du borde ju kunna få lite likes?

 

Blogga är ett annat alternativ. Känner du folk inom SEO och liknande så är det guldvärt. Tro mig :)

 

Att spela kommer du inte ifrån. Spelar precis som du bara turneringar och det var lite jobbigt med denna utmaning. Håller på att lära mig cash just nu på 0.05/0.10 nivån i samband med detta och försöker få in lite volym med 6 bord samtidigt. Har väl gått sådär hitils, så får se om man lägger ner skiten kanske.

Än ger jag inte upp iaf! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...