Mr_Tight Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Synd, hade varit skoj att ses igen. Givetvis får du sälja platsen till vem du vill, meddela bara vem jag ska ge fan i att ta betalt av. Lycka till i Kina, bli inte gul! Kanon, tackar Mike. Ses nog nästa år när jag förhoppningsvis kan fjärrstyra min business. Ska försöka undvika gulen också **** Utannonserar härmed min plats till försäljning för ordinarie pris. Först till kvarn obv. PM till mig vid intresse så får ni kontonummer att sätta in pengar på. Citera
affe2000 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Finns nog plats i min kärra. Måste kolla vilka som skulle med...återkommer nästa helg. Fint! Då kan vi diskutera skattefrågor hela vägen så att vi är vansinnigt laddade när vi väl är framme. Citera
Mr_Tight Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Utannonserar härmed min plats till försäljning för ordinarie pris. Inte svårsålt inte, du är poppis Mike simonlofberg får äran att försvara mina färger och dra ut Ludde Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2011 Inte svårsålt inte, du är poppis Mike simonlofberg får äran att försvara mina färger och dra ut Ludde Wp! Citera
MikeTime Postad 2 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2011 En önskan; ni som är anmälda och har fått en plats men som redan nu vet/tror att ni inte kan komma, avanmäl er gärna så reserverna får info i god tid innan. Citera
Ängeln17 Postad 2 Augusti , 2011 Rapport Postad 2 Augusti , 2011 En önskan; ni som är anmälda och har fått en plats men som redan nu vet/tror att ni inte kan komma, avanmäl er gärna så reserverna får info i god tid innan. Jo, mailade precis om det. Vad är en pokerturnering hos MT mot att få jobba 26 timmar den helgen . Citera
valterego Postad 13 Augusti , 2011 Rapport Postad 13 Augusti , 2011 Funkar inte med övriga planer. Lämnar tyvärr min plats till förfogande. Citera
Crappy Postad 13 Augusti , 2011 Rapport Postad 13 Augusti , 2011 Jo, mailade precis om det. Vad är en pokerturnering hos MT mot att få jobba 26 timmar den helgen . Funkar inte med övriga planer. Lämnar tyvärr min plats till förfogande. Nooooo:cry: Citera
MikeTime Postad 13 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2011 Funkar inte med övriga planer. Lämnar tyvärr min plats till förfogande. Wtf... Citera
Hygglo Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Jag måste tyvärr också lämna min plats till förfogande, till en reserv som förhoppningsvis blir glad för det. Citera
Cyntax Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Jag måste tyvärr också lämna min plats till förfogande, till en reserv som förhoppningsvis blir glad för det. WTF?! Vem ska titelförsvararen åka med nu? Citera
Cyntax Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Har köpt biljetter Skåne-Stockholm ToR 16-18 september. Finns det plats i någon bil som går från Stockholm lördag 17 september? Och kommer denna bil i så fall vara tillbaka i Stockholm i tid för att jag ska kunna hinna med ett tåg 15.25 på söndagen? Annars tar jag tåget istället. Är Hallsberg en bra destination i så fall? Pax för plats tack om jag inte gulat innan... Jag vill också anmäla mitt intresse för ståndsmässig transport i svennebananlimo. Eller är bilen redan full med homies? /#LOUDmouth# Finns nog plats i min kärra. Måste kolla vilka som skulle med...återkommer nästa helg.Det fanns en viss tveksamhet om min bil skulle vara i kördugligt skick... nu kan jag meddela att gamla Bettan är i toppskick! Vi kör!Vi får snacka ihop oss (var, när, hur) när det närmar sig. Såg att du skrivit på fb Cyntax, svarar här. Som SAint säger lär vi dela bil men ni verkar ju funnit alt lösningar här Street race? Först till MikeVisst! Vad har du för monsterbil? Citera
omalley Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Tyvärr så måste jag också hoppa detta! Surt som fan men får längta till 3:an istället! Citera
hubbahubba Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Är det nu man ska börja bli nervös varje gång tråden uppdateras? Hade sett fram emot att träffa både Valterego och omalley. Citera
TotalFarsa Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Tyvärr så måste jag också hoppa detta! Surt som fan men får längta till 3:an istället! Omalley... INTE OK!!! Fan Citera
Saint_Bjorn Postad 20 Augusti , 2011 Rapport Postad 20 Augusti , 2011 Omalley... INTE OK!!! Fan Instämmer med norrbaggen. Hade gärna träffat valter o hygglo igen också. Men nya tillfällen kommer räknar jag med. Citera
MikeTime Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Nu lutar det åt att vi kommer att få träffa Hygglot i alla fall den här kvällen. Det är nämligen med stor sannolikhet så att han kommer ta över stafettpinnen efter Mats som turnerings-, kassa- och cgansvarig. Dock kommer vi alla sörja det faktum att vi inte får chansen att krama brandmannahunken Omalley... Citera
Cyntax Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Tyvärr så måste jag också hoppa detta! Citera
Hygglo Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Nu lutar det åt att vi kommer att få träffa Hygglot i alla fall den här kvällen. Det är nämligen med stor sannolikhet så att han kommer ta över stafettpinnen efter Mats som turnerings-, kassa- och cgansvarig. Japp, det gör jag så gärna, det vore väldigt kul att träffa alla igen. Det är helt enkelt ett bankrulleproblem som gör att jag avsäger mig platsen, inte att jag har andra planer. Tyvärr så måste jag också hoppa detta! Surt som fan men får längta till 3:an istället! Citera
MikeTime Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Dagens tips: somna inte vid pokerbordet om Hygglo är i närheten... Citera
Hygglo Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Dagens tips: somna inte vid pokerbordet om Hygglo är i närheten... Haha, mtp din signatur? Citera
jm_j Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Dagens tips: somna inte vid pokerbordet om Hygglo är i närheten... Haha, mtp din signatur? I has a better version: Se till att låsa dörren när kusinernas kåta tonårsflickor är i närheten. Citera
valterego Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Postad 21 Augusti , 2011 Hade sett fram emot att träffa både Valterego och omalley. Hade gärna träffat valter o hygglo igen också. Men nya tillfällen kommer räknar jag med. Det är ömsesidigt Men det går fler tåg. Citera
Snusarn Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Postad 22 Augusti , 2011 Det här är supertråkigt och jag skäms för mitt sena återbud, men jag kan tyvärr inte komma. Har ivrigt planerat min egen födelsedagsfest den 17e utan att tänka på det här. Ber om ursäkt och önskar lycka till! Citera
MikeTime Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Efter diverse avhopp så ser borden ut som följer: BORD 1 Cyntax Håkan Svensson Sigge Peder Behr Aceofclubs Torax Dybban okocha Petri Darvartagan BORD 2 Richard G Chrille Andersson Schoolbook jm_j Carro T miata91 Optikern Pinnen Crappy Bjoelle BORD 3 Antisk Stefan Wiiand Fraallan Ettan Ludvvig Sandra Bu JohnH Josef K SweetCharlotte Karl-Göran KggK BORD 4 TotalFarsan Kobo-Benny Magnus B Mike Affe2K Nisze Jarne Bensjo LoudMouth simonlofberg BORD 5 Alfahanen Thuresson Erik Svensson Jens Jadbäck Pelle Gustafsson Grubbla Mats Wahlqvist eloket SaintBjörn Saxofon Mceot Micke "miwu" BORD 6 Galvanizer Kouvolainen Rust Strykis Hogge Drunken penguin m1978 Gus-ovich Sandra Bo Hubbahubba Snygg-Stefan En önskan: om någon har Dybbans msn eller mobilnummer - kan verderbörande kontakta honom och meddela att han och Optikern har en plats? Säg gärna till i tråden här när ni gjort det. Citera
Recommended Posts