Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

RIP DIF :-):-D:mrgreen::-):-D:mrgreen::-):-D:mrgreen::-):-D:mrgreen::-):-D:mrgreen::-):-D:mrgreen:

 

 

[x] Går dåligt för DIF

[x] Går dåligt för HV

[ ] SM-guld till FBK

 

Det fattas bara en sak på min hockeychecklist nu innan man är nöjd. Kommer Torpet tillbaks och är hel imorrn så tror jag det finns en stor chans till att vi tar resten av matcherna.

 

Utan att ha sett alltför mycket hockey i skidorna, grandiosan och burkmajsens norge så måste jag säga att jag både hoppas och tror Brynäs kniper guldet i år.. Lite now or never iom att alla lovande ungdomar säkerligen försvinner nästa år. Annars stämmer jag till fullo in i anti-difkören :-D Bajen vinner genrep, dif ur ES, dif torskar AS premiär.. Livet är så pass bra att jag ska ut och bada i öl bara för det :-D

 

förstår dock inte varför du spelade de sista 8k händerna denna månad :lol: annars WPWP, gillar din DB

 

Edit: du får 3 nya månader CSports sen på det där spelbolaget som pontus K-märkt representerar.. Kommer inte ihåg vad det heter men har iaf utnyttjat den

 

Edit 2: Betclick https://sv.betclic.com/content.aspx?PageCode=spo_201101SW3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och Micke Johansson får sluta schabbla

 

avgörande spelare framåt javisst, men det viktigaste imo är väl att första passningarna i egen zon höjs med ungefär 300%. det dör man på tillslut. ren parodi faktiskt. har en bra känsla inför tredje dock, minut 15-18 påminde faktiskt lite om hur vi kan spela.

 

gör ont att se en spelare som Silfverberg diva så jävla mkt. jag är så jävla imponerad av deras skridskostyrka, ändå faller han 8-10 gånger per period. så tråkigt.

 

färjestad testar gränser, får betala priset också.. tycker domarna lätt kan börja ta för ett par divingar för att visa att man inte är helt dum i huvet. den situationen med granström är imo en 2+2, tvåa för klubban och tvåa för divingen, tankar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längesedan jag såg en så deprimerande match, FBK hade inte en farlig målchans på hela jävla matchen. Fattar inte varför C Berglund får speltid, han både spelar uselt och snittar väl 6 min i utvisningar per match. GG done för säsongen då, kommer missa formaliteten av spiken i kistan då jag sitter på planet till Dublin just då.

 

Vet inte riktigt vad som hände förutom att Torpet blev skadad, man ska fortarande kunna göra någonting framåt och man vinner inga matcher vid sargen. GG wp Brynäs, BG sug Färjestad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att ha sett alltför mycket hockey i skidorna, grandiosan och burkmajsens norge så måste jag säga att jag både hoppas och tror Brynäs kniper guldet i år.. Lite now or never iom att alla lovande ungdomar säkerligen försvinner nästa år. Annars stämmer jag till fullo in i anti-difkören :-D Bajen vinner genrep, dif ur ES, dif torskar AS premiär.. Livet är så pass bra att jag ska ut och bada i öl bara för det :-D

 

förstår dock inte varför du spelade de sista 8k händerna denna månad :lol: annars WPWP, gillar din DB

 

Edit: du får 3 nya månader CSports sen på det där spelbolaget som pontus K-märkt representerar.. Kommer inte ihåg vad det heter men har iaf utnyttjat den

 

Edit 2: Betclick https://sv.betclic.com/content.aspx?PageCode=spo_201101SW3

 

Tack tack. :) Får hoppas att jag kommer behöva skaffa Csports i Irland nu på torsdag då jag kommer missa morgondagens måste-match.

 

 

1.4k händers start på månaden idag och är upp tre inköp

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

($351)

Hero ($312)

 

Dealt to Hero 5:diamond: 4:spade:

 

Hero raises to $6, calls $4

 

FLOP ($12) 4:heart: 5:heart: 2:club:

 

checks, Hero bets $8, calls $8

 

TURN ($28) 4:heart: 5:heart: 2:club: 5:spade:

 

checks, Hero bets $32, raises to $74, Hero calls $42

 

RIVER ($176) 4:heart: 5:heart: 2:club: 5:spade: T:spade:

 

bets $263 (AI), Hero calls $224 (AI)

 

Hero shows 5:diamond: 4:spade:

(Pre 36%, Flop 78.1%, Turn 100.0%)

 

shows 6:club: A:club:

(Pre 64%, Flop 21.9%, Turn 0.0%)

 

Hero wins $624

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($233)

($501)

 

Dealt to Hero T:diamond: T:heart:

 

raises to $6, Hero raises to $22, raises to $44, Hero raises to $233 (AI), calls $189

 

FLOP ($466) J:heart: Q:spade: 6:heart:

 

TURN ($466) J:heart: Q:spade: 6:heart: A:spade:

 

RIVER ($466) J:heart: Q:spade: 6:heart: A:spade: A:diamond:

 

Hero shows T:diamond: T:heart:

(Pre 56%, Flop 67.5%, Turn 6.8%)

 

shows K:diamond: A:heart:

(Pre 44%, Flop 32.5%, Turn 93.2%)

 

wins $466

 

 

 

 

 

 

Bonushand, Royal aka Ronald aka Ronaldinho:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

($237)

Hero ($372)

 

Dealt to Hero Q:heart: A:heart:

 

Hero raises to $6, raises to $20, Hero raises to $40, raises to $237 (AI), Hero calls $197

 

FLOP ($474) 3:heart: 8:spade: J:heart:

 

TURN ($474) 3:heart: 8:spade: J:heart: K:heart:

 

RIVER ($474) 3:heart: 8:spade: J:heart: K:heart: T:heart:

 

Hero shows Q:heart: A:heart:

(Pre 31%, Flop 47.7%, Turn 100.0%)

 

shows K:spade: A:diamond:

(Pre 69%, Flop 52.3%, Turn 0.0%)

 

Hero wins $473

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åker till Dublin idag och möter upp med en polare som pluggar i Kingston för tillfället som flyger över för lite turistande i ett par dagar före pokern drar igång. Tips på saker att se/göra? Hittills har vi planerat Guinness brewery och Jameson distillery...

 

Jameson är okej, missade tyvärr Guiness. Se till att räcka upp näven på Jameson när dom frågar om blindtest innan ronden börjar så får ni ett par stänkare innan ronden är slut. Jameson, Jack Daniels och Johnnie Walker har jag för mig.

 

Vi tog en tur hit också, ganska sjysst natur om inte annat, kanske inget för grabbgänget...

 

http://www.powerscourt.ie/gardens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man fråga hur stor en snitt-BB vars i Mars månad?

 

Mvh

 

SVS-VD

 

Gissar på 2.X$

 

Kan nog stämma. Mestadels €$£200-400 med lite 100 var det. Ska aldrig mer fokusera på usd inom poker, BBs det handlar om.

 

 

The Burlington verkar vara ett riktigt rövhål till fyrstjärnigt hotell. Direkt jag går in i lobbyn så har de problem med att brandlarmet går och all personal springer runt och panikar. Väl uppe på rummet så är nattroomservicen bara sandwiches, det hänger ett plakat på väggen som säger att all money and valuables must be stored in a safety deposit box in the reception och att de inte tar ansvar för stulna pengar. Hittills en perfekt venue för en pokerfestival! Ett sista whine; där minibaren borde vara så hänger det bara lösa sladdar och är ett tomrum.

 

 

Ok ett absolut sista whine; rip fbk :((( ska kolla highlights nu, fick smsuppdaterat av en polare att Brynäs GWG var offside och en domarskandal...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok ett absolut sista whine; rip fbk :((( ska kolla highlights nu, fick smsuppdaterat av en polare att Brynäs GWG var offside och en domarskandal...

 

 

vette tusan om domarna var ruttna i den här matchen. Tycker dom har hållit en bra standard jämfört med vad det kanske var i början av slutspelet.

FBK var väl cirkus 20x bättre i hela 1a perioden.

I 2a började kidsen snurra rejält i anfallszon, och i 3e var dom godkända första 8-9min, sen slog dom bara bort pucken och i princip varje anfall FBK gjorde så fick man en jääävla hög puls på läktaren :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Domarna kändes väldigt brynäsfärgade igår och offside misssen får fan inte ske alltså. Nihlstorp var helt ur slag. Sen studsade puckjäveln brynäs väg hela matchen. Synd. Hade sett fram emot en 7 matchers batalj.

 

GG Brynäs sumpa inte det här nu. Dröjer nog minst 15 år innan ni får chansen igen.

 

GL i Dublin :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Domarna kändes väldigt brynäsfärgade igår och offside misssen får fan inte ske alltså. Nihlstorp var helt ur slag. Sen studsade puckjäveln brynäs väg hela matchen. Synd. Hade sett fram emot en 7 matchers batalj.

 

GG Brynäs sumpa inte det här nu. Dröjer nog minst 15 år innan ni får chansen igen.

 

äsch, domarskandal har det varit i hela serien. igår var de brynäsfärgade ja men något. riktigt tråkigt avslut.

 

nåväl, spelet lyfte ju sig ungefär 10x igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jameson är okej, missade tyvärr Guiness. Se till att räcka upp näven på Jameson när dom frågar om blindtest innan ronden börjar så får ni ett par stänkare innan ronden är slut. Jameson, Jack Daniels och Johnnie Walker har jag för mig.

 

Vi tog en tur hit också, ganska sjysst natur om inte annat, kanske inget för grabbgänget...

 

http://www.powerscourt.ie/gardens

 

Okej, bra tips ang blindtestet, jag tror vi drar dit idag. :) Slapp förstadag i Dublin där det enda vi gjorde var guinness brewery i princip. Ganska tråkig tour om man jämför med Heineken i Amsterdam och höjdpunkten är att man får en perfekt tappad pint på översta våningen i byggnaden som även har 360graders view över staden. Där sightade vi Hellmuth som var forever alone och såg obekväm ut, vi insåg även att vi alla nog är öl-rasister och den mörkaste ölen (Guinness) är inte så jävla god.

 

Liten kul incident var när vi letade lunchställe precis utanför där och gick in på en pub. Det sitter typ 10 pers där inne som alla har varsitt bord, ingen pratar med någon och alla kollar på oss som om vi gick in i en sportbar med fel lags tröjor på oss. Mer hostile folk kan man leta länge efter, vi stack ganska omgående och bytte till en annan bar där det i princip var samma stämning men i mindre volym.

 

För övrigt satt vi bara i hotellbaren och hinkade Heineken i fem timmar och railade folk checka in. Har inte läst allt gossip men jag tyckte det var lite konstigt att E-dog dök upp mtp senaste tidens shitstorm gällande honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...