Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beroende lite på hur ett par besked kommer in så kan det finnas ett eller två rum över i vegashuset vi har hyrt i sommar. Får definitivt besked senast inom ett par dagar om det finns platser eller inte. Annars om man är i Vegas 30 juni - 14 juli och är intresserad av att bo med ett kuligt gäng 5 min taxi från strippen i ett lugnt område med tennisbanor, privat pool, biljarbord och allmänt baller grejer så är det bara att skicka ett PM!

 

 

Vi är alla HU-online proffs och planerna är att spela ett gäng WSOP-events inkl main, grinda cashgames och allmänt festa/ha det gött. Vi är ett mixat gäng = jag är den enda svensken. PMa om du är intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du pics på huset och vad ni betalar :)?

Är inte intresserad nu i sommar men tänkte göra liknande sommarn 2014 då jag är 21! PMa gärna om du inte vill outa här i tråden :-D

 

Osäker, billigare än hotell iaf. Tror vi betalade runt 30k sek för de två veckorna förra året och det är samma hus/deal i år. Siktar på att bli runt 6 pers så runt 5k sek per skalle för 14 nätter. :) Lite bilder från förra året:

 

 

391313_10151922043555392_1057128083_n.jpg

 

531258_10151013427706100_1261049204_n.jpg

 

255229_10151013427961100_104533853_n.jpg

 

560997_10151012115271100_1886420598_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whoaaa Sverige! :D Fyfan vad skönt, jag ska till hufvudstaden imorrn med biljetter till båda semifinalerna och finalen, det hade vart ett rejält jävla slap in the face att behöva se Kanada-Finland om Sverige förlorade efter en så jämn match. Boom!

 

Mitt enda råd till Sverige:

 

 

If the Scatman can do it -- so can you

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som vill spela två bord 25/50 svs (hu obv) en timme till veckan, spela in film på varsin sida och skicka till varandra och diskutera? Alla välkomna hur sjuka ni än är, sänker inte lägre än /50 då jag drar skicklighetsgränsen för den här övningen vid någon som är beredd att ge regaction där i princip.

 

 

PMa! :)

 

bump

 

 

En liten uppdatering: Golfen går åt helvete, pokern går bra. Skulle behöva lägga lite mer tid åt golfen men jag är för pokerberoende. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig lite klubbor igår.

Fick ge 2k för bag, 2-9 järn, driver + 5/7 fairway och putter.

Allt va Cobra utom den sista.

 

Eftersom jag inte är medlem någonstans och knappt har möjlighet att spela så mycket att det blir värt det så har jag och flickvännen funderat på köra lite golfresor på temat.

 

Golfplaisir kollar vi på atm.

Någon som kan rekka något annat prisvärt?

(Ska köra Polen någon weekend med)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig lite klubbor igår.

Fick ge 2k för bag, 2-9 järn, driver + 5/7 fairway och putter.

Allt va Cobra utom den sista.

 

Eftersom jag inte är medlem någonstans och knappt har möjlighet att spela så mycket att det blir värt det så har jag och flickvännen funderat på köra lite golfresor på temat.

 

Golfplaisir kollar vi på atm.

Någon som kan rekka något annat prisvärt?

(Ska köra Polen någon weekend med)

 

Jag och tre polare åkte till Spanien (Alicante) i början av april, rekas starkt. Billigt och finns många olika banor inom en timmes bilfärd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig lite klubbor igår.

Fick ge 2k för bag, 2-9 järn, driver + 5/7 fairway och putter.

Allt va Cobra utom den sista.

 

Eftersom jag inte är medlem någonstans och knappt har möjlighet att spela så mycket att det blir värt det så har jag och flickvännen funderat på köra lite golfresor på temat.

 

Golfplaisir kollar vi på atm.

Någon som kan rekka något annat prisvärt?

(Ska köra Polen någon weekend med)

 

Om du inte har spelat så mkt så skulle jag undvika Alicante och de här turistorterna för golfspelare och satsa på något lite mer underground utan all trafik. Inte så kul att behöva gå med några randoms om man inte känner att man har spelet. Vet inte riktigt vart jag skulle kolla, men skulle försöka satsa på något mindre ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...