Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har ca 90k fpp som jag vill göra av med. Vill spela turneringar med så liten risk som möjligt. Alltså hellre hamna i pengarna många gånger än chansa och vinna stort en gång. Några tips?

Postad

Spela matrix turneringar.

De som kostar 26$ startar ganska ofta.

Över det startar typ aldrig. Iaf inte 9 max turbo.

Annars är det MiniFTOPS eller FTOPS som ger mest värde för pengarna. Men 26$ och 75$ tickets är inte långt ifrån.

Postad
Spela matrix turneringar.

De som kostar 26$ startar ganska ofta.

Över det startar typ aldrig. Iaf inte 9 max turbo.

Annars är det MiniFTOPS eller FTOPS som ger mest värde för pengarna. Men 26$ och 75$ tickets är inte långt ifrån.

Vet inte om jag fixar 4 bord samtidigt. Hur är värdet på KO 24+2 90-manna sng? Borde vara mindre varians om man kan få en del knock-out-dollars?

Postad
Finns kontantbonusar...

Måste man inte vara black card member då? Jag spelar bara då och då när det finns nån reloadbonus så jag kommer inte upp i 500ftp average.

Postad
Får man skriva och undra hur det går med "bananerna" om man löser in poäng..? Blir man av med dem en tid?

Din MGR minskas med $5 för varje 1k poäng du växlar in (dom har ju visserligen ändrat om en del relativt nyligen, men tror att $5/1k points gäller än). Din rakeback beräknas som MGR*rakebackprocent.

Postad
Din MGR minskas med $5 för varje 1k poäng du växlar in (dom har ju visserligen ändrat om en del relativt nyligen, men tror att $5/1k points gäller än). Din rakeback beräknas som MGR*rakebackprocent.

Ändrats till 4$.