Cmart Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Har ca 90k fpp som jag vill göra av med. Vill spela turneringar med så liten risk som möjligt. Alltså hellre hamna i pengarna många gånger än chansa och vinna stort en gång. Några tips? Citera
Aeis Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Spela matrix turneringar. De som kostar 26$ startar ganska ofta. Över det startar typ aldrig. Iaf inte 9 max turbo. Annars är det MiniFTOPS eller FTOPS som ger mest värde för pengarna. Men 26$ och 75$ tickets är inte långt ifrån. Citera
Mr.Lajban Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Får man skriva och undra hur det går med "bananerna" om man löser in poäng..? Blir man av med dem en tid? Citera
Cmart Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2011 Spela matrix turneringar. De som kostar 26$ startar ganska ofta. Över det startar typ aldrig. Iaf inte 9 max turbo. Annars är det MiniFTOPS eller FTOPS som ger mest värde för pengarna. Men 26$ och 75$ tickets är inte långt ifrån. Vet inte om jag fixar 4 bord samtidigt. Hur är värdet på KO 24+2 90-manna sng? Borde vara mindre varians om man kan få en del knock-out-dollars? Citera
Cmart Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2011 Finns kontantbonusar... Måste man inte vara black card member då? Jag spelar bara då och då när det finns nån reloadbonus så jag kommer inte upp i 500ftp average. Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Får man skriva och undra hur det går med "bananerna" om man löser in poäng..? Blir man av med dem en tid? Din MGR minskas med $5 för varje 1k poäng du växlar in (dom har ju visserligen ändrat om en del relativt nyligen, men tror att $5/1k points gäller än). Din rakeback beräknas som MGR*rakebackprocent. Citera
Aeis Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Din MGR minskas med $5 för varje 1k poäng du växlar in (dom har ju visserligen ändrat om en del relativt nyligen, men tror att $5/1k points gäller än). Din rakeback beräknas som MGR*rakebackprocent. Ändrats till 4$. Citera
Recommended Posts