Pele08 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Tänkte starta upp en rulle till och då på ongame och köra PLO HU. Men märkte att de har samma size på sb och bb vilket är "stört". Vet inte riktigt hur jag ska ändra min handrange från btn/sb. Borde ju iaf kunna checkfolda absoluta botten av rangen pf trots att jag är i pos. Jag kommer ju behöva lägga in en del av de händer jag har i min openfoldrange vid normala blinds vilket här då kommer bli checksyn. Eller ska man raisa alla de händerna för att slippa behöva balansera upp sin checksynrange med check3bet vilket då leder till att man bara har openraise och checkfold(vet att de blir exploaterbart men vilket inte spelar någon roll då typ bara är xxxy händer). Dessutom kommer väl det leda till att min foldvs3bet också kommer att behöva höjas då jag kommer spela fler av de sämre händerna. Någon som har några tankar kring detta? Slår 2 flugor i en smäll och slänger in en förfrågan på coach också. Jag söker en coach som spelar iaf PLO600 HU och uppåt som kan visa sig vara en större vinnare under ett stort sample. Har en del luckor som jag självklart inte kommer outa här men som behöver täckas igen. Jag spelar idag PLO200-PLO600 HU och har gjort det i 1 år nu och precis klivit upp på PLO600. Jag har tidigare spelat NLT HU i 2 år upp till NL600-NL1000 men lagt det helt på hyllan nu. Bara att kontakta mig i PM om du är intresserad! Citera
Pele08 Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2011 ingen som hade några tankar alls kring detta??? Citera
Pele08 Postad 18 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2011 Hur många bord kör du? mvh 2-4 beroende på motståndet eller om det är mot samma snubbe Citera
Rebonius Postad 18 Mars , 2011 Rapport Postad 18 Mars , 2011 Skulle kanske kunna tänka mig att coacha i sommar om jag har tid över. Beror obv endel på pris, men mest på hur mycket tid jag har. Kan tänka på det iaf. Citera
Pele08 Postad 21 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2011 Skulle kanske kunna tänka mig att coacha i sommar om jag har tid över. Beror obv endel på pris, men mest på hur mycket tid jag har. Kan tänka på det iaf. Du har PM Citera
svanis Postad 9 Februari , 2012 Rapport Postad 9 Februari , 2012 Hej Jag spelar HU PLO på cirka samma nivå som dig så jag kan inte vara din coach men vi skulle kunna göra en studie grupp och hjälpas åt förbättra varandras spel. Gå igenom handhistoriker och plugga PLO! Det är alltid gött att ha någon som man kan diskutera strategi med som ligger på ungefär samma nivå. Om du är sugen lägg till mig på skype. användarnamn: Citera
Terribleturk Postad 10 Februari , 2012 Rapport Postad 10 Februari , 2012 Hej Jag spelar HU PLO på cirka samma nivå som dig så jag kan inte vara din coach men vi skulle kunna göra en studie grupp och hjälpas åt förbättra varandras spel. Gå igenom handhistoriker och plugga PLO! Det är alltid gött att ha någon som man kan diskutera strategi med som ligger på ungefär samma nivå. Om du är sugen lägg till mig på skype. användarnamn: henriksvan Blir orolig. Känner inte toersten och har således ingen aning om vem det är men en spelare med ett inlägg som vill att någon lägger till på skype/msn? Ska det sedan skickas HH fram o tillbaka och skärmdumpar etc? Vill inte måla fan på väggen men jag skulle i alla fall vara försiktig med detta förfarandet. Citera
Pele08 Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2012 Blir orolig. Känner inte toersten och har således ingen aning om vem det är men en spelare med ett inlägg som vill att någon lägger till på skype/msn? Ska det sedan skickas HH fram o tillbaka och skärmdumpar etc? Vill inte måla fan på väggen men jag skulle i alla fall vara försiktig med detta förfarandet. Faktiskt min första tanke också. Med allt som skrivits sista tiden så lär fler och fler få upp tanken om scam. Är dock inte orolig. Har särskild dator enbart för poker/bank osv. Sen har jag som policy att inte köra teamviewer med någon när jag spelar om jag inte känner killen privat och till 100%. Sen vanliga HH filer lär ju knappast ge en trojan. Är dock väldigt novis när det gäller sådant så kan såklart ha fel. Har ingen pokerpolare som lirar HU PLO så är ju alltid välkommet med någon att disskutera lite djupare än det man får av HU NLT spelare. Citera
Recommended Posts