Haslo Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 hur länge ska man sitta och va beredd på att spela? Kan dom dra igång om 4 timmar? Citera
RoopzY Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Döda mig istället, nu får det fan vara nog Citera
BigMeech Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Desom fuckar mest är överlägset ongame. Det sjukaste jag varit med. Kommer in i högst 2 min sen åker man ut i 5 min. Bra då att dom har GSOP main idag. Så typiskt ongame, riktiga jävla tomtar.. Dom kan ju pausa turrarna eller nått men de verkar inte bry sig som vanligt Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 hur länge ska man sitta och va beredd på att spela? Kan dom dra igång om 4 timmar? De sätter nog snarare en gräns på en halvtimme-timme kan jag tänka mig. Sen får väl folk tillbaka sina buy-ins eller liknande. Någon annan som vet mer om liknande händelser? Citera
Drekari Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 man blir ju bara tiltad av att dca hela jävla tiden... Citera
papiPope Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 "Ongame har tyvärr tekniska problem för tillfället. Du kommer att få tillbaks eventuellt saknade pengar inom 24 timmar. Om du inte fått tillbaks dem inom 24 timmar, vänligen återkom med buy-in, tidpunkt, och speltyp/ bord så kontaktar vi Ongame med ditt fall. Vi beklagar det inträffade." Citera
boyssaninter Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Verkar som att man får typ en hand var 5e minut. Typ som att spela live. Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Lite information slinker ju ut iaf... System: Due to network connectivity issues, a number of players have lost their connection to the game. Extra time has been added to the disconnect time bank. System: The network connectivity issues have been resolved, normal game play will now continue. System: All tournaments have been paused while we eait for these network issues to resolve. We apologize for the delay and thank you for your patience. Citera
Prizonic Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Massa jävla nätverk som strular, nåt så fruktansvärt tiltande Citera
Shredder Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Ber om ursäkt om det är fult nämna andra sidor i FTP's forum del... Men tänkte tilläga att PokerStars gick ner för mig samtidigt som detta hände för er på Full tilt Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Nu har de lyckats gå ut med det officiellt också. http://www.fulltiltpoker.com/sv/ Citera
WaDoDem Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Jag kan inte ens logga in längre. Satt med KK i ett ganska avgörande läge med 10 pers kvar i en 45 players sit n go. Jag höjer till 1200 och sen händer inget. När jag kommer tillbaka är det som att höjningen aldrig existerat. Riktigt jävla illa! Jag skrev ett mail. Får jag inte pengarna tillbaka blir jag riktigt sur! Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Nu kom jag in igen. Bets på hur länge det varar? Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Ja, nej, men eeeh, arbetsdagen imorn närmar sig med stormsteg...Blir bra detta. Citera
WaDoDem Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Jag är inne igen men det funkar inte Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Det funkar nog, men alla turneringar är pausade av Full Tilt. Citera
papiPope Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Det funkar nog, men alla turneringar är pausade av Full Tilt. lyx! ongame kör på sina turrar... Citera
boyssaninter Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 System: The network connectivity issues have cleared. All tournaments will be unpaused in 5 minutes (17:40 ET). We apologize for the delay and thank you for your patience. Citera
WaDoDem Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Nu tröttnar jag och går o lägger mig snart. Jag är helt ur balans och har tappat fokus fullständigt. Vi borde alla få tillbaks insatsen samt någon typ av plåster på såren. Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Ytterligare officiell information (?) borta på FT-forumet. Hi all, This really is a networking issue. We're working on getting traffic routed to avoid the bad spot. It has nothing to do with the fact that there are a bunch of large tournaments running right now. We hope to have this resolved in the next few minutes, and will give a good amount of time for everyone to reconnect before resuming any tournaments. If you find that you've been adversely affected by the connection issues, please write in to support and they will be able to look into it for you. Please be patient as this obviously affected quite a number of players. http://pokerforums.fulltiltpoker.com/online-poker-post-1215494.html#1215494 Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Hoppas att alla utom jag sitter ute på mina bord nu då. Citera
Haslo Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Det är sjukt tiltande att få sitta och vänta i ovisshet. Tror dom att man tycker det är kul att sitta och stirra in i en skärm? Citera
Drekari Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Vilken härlig feeling när man fick beskedet att turrarna startar igång strax, som att hitta något på river! Citera
Recommended Posts