devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Verkar som att klienten dött för alla spelare? Jag kom precis in igen från annan dator och alla på alla bord tycks vara disconnected. Kan någon bekräfta? Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Ja. Du bör vara inne nu igen. "System: The network connectivity issues have been resolved, normal game play will now continue." Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 nm, hittade på 2+2 Hoppas att det kommer igång snart nu. Åtminstone före turrarna i kväll... Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Ja, precis. Men många som inte hittat tillbaka än. Och det verkar inte delas ut några nya händer. Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Delas ut händer för fullt här iaf... fast nu verkade det som om det dog igen... Citera
Herrkabel Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Det verkar så, sitter o lirar MiniFTOPS och blev disconnectad, kom precis in igen nu och det verkar som att det funkar igen, jag har samma stack nu som när klienten dog. Precis när jag skulle posta så kom "Trying Again..." connect rutan upp igen... Edit: Kom in igen nu och såg att turrarna var pausade, sen åkte jag ut igen, riktigt mycket kaos! Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Japp, dött igen. Verkar som att cg-händer delades som vanligt men turneringarna pausades. Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Spelar SnG och där delades det ut ett tag innan det kraschade igen. Citera
Mogge13 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Fulltilt har dött för mig och Ongame också.. Lite segt när man har några turrar igång! Det sjuka är ju att stars och party verkar funka som vanligt.. Citera
Drekari Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Sitter också på den ftopen, fick lite smått panik först och trodde internet hade ballat ur Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Fulltilt har dött för mig och Ongame också.. Lite segt när man har några turrar igång! Det sjuka är ju att stars och party verkar funka som vanligt.. Varför är det sjukt? Tvivlar på att Tilt och Stars delar servrar... Citera
Mogge13 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 skrev fel eller rättare sagt tänkte inte riktigt.. var fast i tanken att mitt internet hade dött Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Som tröst så lär det ju vara mer än en person på Full Tilt som även de känner av lite stress och oro... Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Haha, ja. Kul om det är nån praktikant som råkat snava på sladden till serverrummet. Citera
Herrkabel Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Nu fick jag en hand på ett av mina bord, det står fortfarande att turneringen är pausad, jag hann precis raisa innan jag åkte ut från klienten igen Edit: Kom in igen och såg blind-pengarna susa mot mig! Nu delas det inte ut några fler händer. Nu fick jag disconnect igen. Citera
boyssaninter Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 System: Nätverksproblemen har lösts och spelet återupptas nu. Citera
Quelogs Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Jahopp, då var det igång igen.... I 15 sekunder. Citera
Pele08 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 entraction också. edit: fast nu verkar det fungera igen edit2: och nu var det nere igen Citera
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Om Ongame och Entraction också är nere tippar jag på att det är något fel på något lands centrala uppkoppling eller nåt... Citera
RoopzY Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Men för helvete vad trött jag blir, kommer in o hinner få AK på 750k och reraisa innan det lägger av igen. Av erfarenhet så är ju tilt värdelösa på att kompensera såna här saker också. Suuuuck Citera
sulla Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Om Ongame och Entraction också är nere tippar jag på att det är något fel på något lands centrala uppkoppling eller nåt... Japan? Citera
Paradiz Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Om Ongame och Entraction också är nere tippar jag på att det är något fel på något lands centrala uppkoppling eller nåt... låter troligt, turneringen som jag spelar på Unibet har samma problem som ni skriver att övriga nätverk har Citera
Recommended Posts