Gå till innehåll

Att förvränga sina stats i Poker Tracker osv...


alicebetalkless

Recommended Posts

Jag är ju en micro-spelare och har precis återupptagit mitt spel nyligen för att försöka bygga rulle. Det jag tyckte var intressant var att massor av spelare vid micro-borden använde sig av Poker Tracker och Holdem Manager och de andra verktygen för att se varandras bettingmönster osv. Dels har jag lite svårt att begripa varför man nu betalar kanske en tredjedel av ens rulle för något sådant men det kanske finns trialversioner eller bonuserbjudanden och liknande. Jag förstår ju verkligen vikten av det vid högre bord men hur som helst.

 

Funkar det inte att bara scrambla sina stats i historik genom att helt enkelt lägga upp en fem-tio $0,01-0,02 bord som man helt fullkomligt spelar som en dåre på med all möjlig handrange och bettingmönster, samtidigt spelar man på allvar på sina riktiga bord. Är jag helt ute och cyklar nu? Eller är det så finurligt att man ser statsen för varje enskild nivå man spelar på?? Om inte borde väl detta förvränga helt infon ut till motspelarna och du kan kamma hem grindpotterna?!!?

 

Snälla kan någon förklara detta för mig, jag suger på att leta i forum och hittade inget tidigare men ber om ursäkt om frågan redan varit uppe!:roll:

 

MVH

alice

 

EDIT: Jag menar ju att detta skulle bäst tillämpas för medel och högre limits.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. Jag kan sitta och spela på 20 bord varav jag endast möter dig på ett bord. Då samlar din Pokertracker enbart in info om mig på det bordet där vi möts.

 

Är det så det funkar? Jag trodde att de verktygen samlade in information från i stort sett alla mina händer jag spelat online!

Fel av mig, tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...