Edling Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Någon som vet om det finns en typ av HUD som kommer ihåg vad FI gjorde under dom olika gatorna? Fattar inte varför det inte finns i klienten eller Pokertracker. Hadde varit så schysst med tex LC/R/B och så enkelt att lägga till. Har väldigt svårt för att komma ihåg det här när jag multitablar tyvärr. Spelar på 24h/Entraction. Citera
sulla Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Har haft både HM o PO och tror båda kan detta? PO vet jag i alla fall har det. Citera
Edling Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Har haft både HM o PO och tror båda kan detta? PO vet jag i alla fall har det. Då till nästa fråga, kan man köra PO samtidigt som PT ? Citera
Soni Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Har haft både HM o PO och tror båda kan detta? PO vet jag i alla fall har det. Yes HM också Citera
sulla Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Då till nästa fråga, kan man köra PO samtidigt som PT ? Varför skulle man vilja det? Är ju bara att skaffa PO och föra över HHs dit? Citera
Edling Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Varför skulle man vilja det? Är ju bara att skaffa PO och föra över HHs dit? Eventuellt ja... men jag föredrar PT. Citera
Mohican Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 Någon som vet om det finns en typ av HUD som kommer ihåg vad FI gjorde under dom olika gatorna? Har väldigt svårt för att komma ihåg det här. QUOTE] Är också jävligt intresserad av detta, jag har HEM, men hur gör man för att få fram dessa data? Citera
sexyterran Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 Yes HM också säg under vad den ligger då så TS kan adda det i sin hud.... Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 Finns en del på tuben, bl a den här kanske hjälper Citera
Soni Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 säg under vad den ligger då så TS kan adda det i sin hud.... Player Preferences. Där kan man adda vad man vill i sin HUD. Citera
sexyterran Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 Player Preferences. Där kan man adda vad man vill i sin HUD. svårt för dej att skriva en lathund till han då Citera
Edling Postad 11 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2011 svårt för dej att skriva en lathund till han då Skönt att se någon som bryr sig! Citera
Recommended Posts