db_brante Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Tja, Vilka pokersajter har $ som valuta och samtidigt stödjer Neteller? (förutom de i Party-nätverket) Citera
db_brante Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 jag kom på en - Pacific Poker. Citera
db_brante Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 ok glömde nämna att det måste vara gratis att få in pengarna på sitt svenska bankkonto även - vill slippa lite avgifter när jag cashar ut från EmpirePoker Citera
bzkt Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 ok glömde nämna att det måste vara gratis att få in pengarna på sitt svenska bankkonto även - vill slippa lite avgifter när jag cashar ut från EmpirePoker De enda jag känner till är Expekt och Multipoker, tror de är de enda. Citera
pluntzky Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 ok glömde nämna att det måste vara gratis att få in pengarna på sitt svenska bankkonto även - vill slippa lite avgifter när jag cashar ut från EmpirePoker De enda jag känner till är Expekt och Multipoker, tror de är de enda. Senast jag skulle casha ut från expekt till bankkonto ville dom ha 10$ av mig dom snåljåparna. Dock kan man ju göra wiretransfer jättebilligt med neteller nu så det finns väl ingen anledning egentligen att välja sajter pga det. Unibet har dock gratis till bankkonto tror jag. Men dom har ju snuskiga avgifter för att limpa in cash så det går väl på ett ut. Citera
db_brante Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis Citera
jacobmal Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Ladbrokes har gratis uttag till bankkonto. Citera
gdaily Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis Du kommer INTE att kunna sätta in dina pengar på någon sajt och sedan direkt föra över dom till ditt svenska bankkonto - det kostar sajterna runt 5% i transaktionskostnader, så dom kommer att ruttna på dig om du inte spelar på sajten innan du låter dom agera mellanhand. Citera
Myt4z Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis För mig kostade det 1$ att casha ut från Neteller till mitt bankkonto. //Myt4z Citera
andreazz Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis Du kommer INTE att kunna sätta in dina pengar på någon sajt och sedan direkt föra över dom till ditt svenska bankkonto - det kostar sajterna runt 5% i transaktionskostnader, så dom kommer att ruttna på dig om du inte spelar på sajten innan du låter dom agera mellanhand. Bet365 sätter tillbaka gratis på ditt konto via VISA/Mastercard. Ingen insättningsavgift, och nej det är inte sån där limit att uttaget måste vara mindre eller lika med insättningen. EDIT: Däremot tror jag att jag missuppfattade ditt inlägg gruvligt. Det går inte "tvätta" om det är det som menas. Citera
raol Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Bet365 sätter tillbaka gratis på ditt konto via VISA/Mastercard. Med största säkerhet åker du på visakortets avgift på ca 1,65 % Citera
Recommended Posts