Gubben_Ralf Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Har Full Tilt kontor i Sverige någonstans? Var befinner sig deras support? Citera
Supertequila Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Med tanke på att deras verksamhet är olaglig i Sverige... Citera
Gubben_Ralf Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Och därför kan inga delar av organisationen vara placerad i Sverige? Som inhyrd support? Någon del av verksamheten tänkte jag. Citera
SNG_Jedi Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 jag vill också skicka mjältbrand dit, så säg till om du hittar nått (: Citera
Gubben_Ralf Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 Vet ingen var dessa rövhål håller till någonstans? Jag har en gåva att överlämna till dom. Citera
Deco89 Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Dom jobbar väll på malta eller var det nu är? Citera
dafvor Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Vet ingen var dessa rövhål håller till någonstans? Jag har en gåva att överlämna till dom. Vad är det du ska överlämna om man får fråga? Säg bara inte att det är en bomb eller något bara för du gulat.. Citera
Gubben_Ralf Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 De har bjudit mig på så fantastiskt mycket nöje genom åren och jag känner att jag vill ge tillbaka något. Måste dock hitta mina vänner först. Citera
Gubben_Ralf Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 hämnden är ljuv som man säger. Citera
Gubben_Ralf Postad 11 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2011 Rövhålen gömmer sig verkligen har jag noterat, men skulle verkligen uppskatta om folk kunde komma upp med lite seriös information av var olika delar av detta företag befinner sig. Citera
Agent Cooper Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 Ska eventuell svensk supportpersonal behöva lida för att du är oduglig på att spela poker? Citera
sexyterran Postad 11 Mars , 2011 Rapport Postad 11 Mars , 2011 jag vet, men tänker inte berätta för du uppför dej så illa Citera
Gubben_Ralf Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2011 Jag har bara hälsningar som jag vill leverera personligen. Hur kan det vara fel? Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Jag har en gåva att överlämna till dom. Jag har bara hälsningar som jag vill leverera personligen. Bestäm dig. Citera
Gubben_Ralf Postad 16 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2011 Jag vill lämna en verbal gåva till dom. Ge dig.. Vad i helvete rör det dig om jag egentligen vill vill kasta bajs på några full tilt representanter? Citera
Akumila Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Vad i helvete rör det dig om jag egentligen vill vill kasta bajs på några full tilt representanter? Exakt. Förmodligen därför ingen svarar heller. Citera
Aeis Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Jag vill lämna en verbal gåva till dom. Ge dig.. Vad i helvete rör det dig om jag egentligen vill vill kasta bajs på några full tilt representanter? Det är delvis pga. såna som dig som de försöker hålla hemligt var de har sina kontor. Därmed är det pga. dig vi har problem med skattefrågan angående full tilt. Ser inte varför någon skulle vilja hjälpa en person som du som förstör för resten inklusive dig själv (eller ja, kanske inte för dig själv, men för alla vinnande spelare). Citera
Vichyn88 Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Det är delvis pga. såna som dig som de försöker hålla hemligt var de har sina kontor.Därmed är det pga. dig vi har problem med skattefrågan angående full tilt. Ser inte varför någon skulle vilja hjälpa en person som du som förstör för resten inklusive dig själv (eller ja, kanske inte för dig själv, men för alla vinnande spelare). BOOOM! Citera
Gubben_Ralf Postad 19 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2011 Mitt hat är alldeles för starkt för att jag ska ta hänsyn till sådant. Citera
Recommended Posts