Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Denna vecka kör Betfair två turneringar för medlemmarna på poker.se och Pokerforum.nu, med start på torsdag då det ligger $1 000 extra i potten. För $11 är du med på banan och får slåss om prispengarna.

Torsdagens turnering:

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: torsdag 3 mars kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Lösenordsrebus: annatordförkul+siffranett

Adderat till potten: $1 000

Söndagens turnering:

Information:

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: söndag 6 mars kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Lösenordsrebus: fordonmankanboi+siffrantvå

Adderat till potten: $1 000

Turneringen är låst till medlemmar i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Ni som inte redan har konto på Betfair, skapa ett här!

Postad

Søndagens rebus er vanskeligere. Vi nordmenn kjører bil og skrur bil, men vi bor i hus og leiligheter8-)

Jeg har forsøkt synonym.se og alle tenkelige bilmerker svensker kan ha sovet i (også udda merker som Vaz og Volga) uten resultat.

Jeg har nå bare 2 muligheter, enten så hjelper en snill svenske meg ellers så må jeg kjøpe et svensk annonsemagasin for motorkjøretøyer og søke videre der (hvor ble det av valuen i turneringen nå:-( ?)

Lykke til alle sammen, kanskje vi sees..

Postad
jævla greenbay fish

Men bubben, kom till pappi och få lite :heart:

Jag bodde på Apts. Greenbay för några år sedan och det var ett riktigt skabbigt ställe. Luktade avlopp och hade sängloppor. Just sayin' :roll:

/#LOUDmouth#

Postad
äckligt tight spel atm 1 showdown på 100händer ffs

Jo, det var hyffsat tight ett tag :roll: Det var "vårat" bord som gjorde jobbet till slut. Trots att jag nog e tightast i kväll. Fast jag är ursäktad eftersom jag bubblade sist jag lirade forumturre :cry: och inte har vunnit någon sen i november.

/#LOUDmouth#

Postad
norska ordet för lugn är ett svenskt ord för kul :) vet inte om det är det dock

Är svenskan som har förlorat sin mening på ordet...testa att sätta o framför.

Sådär, nu har jag nördat mig lite idag också :)

Postad
Søndagens rebus er vanskeligere. Vi nordmenn kjører bil og skrur bil, men vi bor i hus og leiligheter8-)

Jeg har forsøkt synonym.se og alle tenkelige bilmerker svensker kan ha sovet i (også udda merker som Vaz og Volga) uten resultat.

Jeg har nå bare 2 muligheter, enten så hjelper en snill svenske meg ellers så må jeg kjøpe et svensk annonsemagasin for motorkjøretøyer og søke videre der (hvor ble det av valuen i turneringen nå:-( ?)

Lykke til alle sammen, kanskje vi sees..

du er så epic fish du :D

var jo superenkelt :)

Postad
Fan Crappy, hade ju räknat med lite bromance på finalbordet ju :cry:

/#LOUDmouth#

crappy synar för light ;)

Hoho spelade inte ens i Torsdags. Är det ett gott tecken eller ett dåligt sådant att någon "fake" nickar ens namn?

Nu tror jag mig fått höra vem det var/är så i det här fallet ville nog "crappy" dra nytta av min fiskstatus :)

Ikväll ska det dock spelas.

Hoppas man får chansen att dra ut "crappy" :mrgreen:

Postad
Hoho spelade inte ens i Torsdags. Är det ett gott tecken eller ett dåligt sådant att någon "fake" nickar ens namn?

Nu tror jag mig fått höra vem det var/är så i det här fallet vile ng "crappy" dra nytta av min fiskstatus :)

Hoppas man får chansen att dra ut "crappy" :mrgreen:

Haha, jag det skulle ju möjligen kunna förklara en del. c.rappy eller crappy tror jag h*n kallade sig i.a.f. Men fifan var lågt att stjäla ditt nic, nästan lika lågt som ...........

Jag anser att stöld av nick, speciellt mod-nick ska anses vara tillräckligt allvarligt för att båda hänga ut och hänga gärningsmannen högt.

/#LOUDmouth#

Postad

Hmmmm, men bubben då :mrgreen:

23'e plats för undertecknad :-( Inte så mycket att göra när man både är kortkall och för tight för sitt eget bästa :oops:

Men men, trevlig turre som vanligt. Tack alla!

/#LOUDmouth#