FormerForum Postad 28 April , 2011 Rapport Postad 28 April , 2011 Update! Laktosfri potatissallad btw? Citera
bjoelle Postad 3 Maj , 2011 Rapport Postad 3 Maj , 2011 Har turneringsansvarige koll på hur många reggade det är fårn Hultsfredstrakten? Så slipper jag ringa runt och kika med samåkning etc Citera
K1 Postad 3 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2011 Har turneringsansvarige koll på hur många reggade det är fårn Hultsfredstrakten? Så slipper jag ringa runt och kika med samåkning etc Ingen aning tyvärr. 43 reggade 5 platser kvar... Citera
bjoelle Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Får tyvärr avanmäla mig Hoppas turneringen blir lika lyckad som föregående! Citera
K1 Postad 6 Maj , 2011 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2011 Får tyvärr avanmäla mig Hoppas turneringen blir lika lyckad som föregående! Trist, hoppas du har en bra anledning. Citera
bjoelle Postad 6 Maj , 2011 Rapport Postad 6 Maj , 2011 Trist, hoppas du har en bra anledning. Inte jättebra Sällskap som skulle åkt härifrån avanmälde sig, och sen dök andra möjliga nöjen för lördagen upp. Citera
MikeTime Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Skoj att få ett ansikte på dig K1. Världen är fan bra liten! Ska försöka komma ner inom kort på nån av dina turrar. Hoppas dagens turre blir lyckad, synd bara att lillmörten Bjoelles gratismarker försvann iom hans avhopp... Peace. Citera
bjoelle Postad 7 Maj , 2011 Rapport Postad 7 Maj , 2011 Skoj att få ett ansikte på dig K1. Världen är fan bra liten! Ska försöka komma ner inom kort på nån av dina turrar. Hoppas dagens turre blir lyckad, synd bara att lillmörten Bjoelles gratismarker försvann iom hans avhopp... Peace. Bah! Den dagen du och din fruga slutar suga ut varje gång ni stoppar in markerna dåligt mot mig så Citera
Norling Postad 9 Maj , 2011 Rapport Postad 9 Maj , 2011 tack för en bra turnering, synd på alla avhopp bara Citera
Recommended Posts