Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kontaktade en del Pokersajter och erbjöd dem möjligheten att annonsera på den modetidning jag jobbar för (på internet), detta är svaret jag fick från PokerChamps:

"Hi Daniel,

My name is Gedas, I am a marketing manager at Pokerchamps.com

Thank you for your interest in Pokerchamps.

I believe we both could benefit greatly from this deal. For starting stage I can offer 30% share revenue deal to you, and if I will see many affiliates in your account I will set it to 40% or even 50%, this will depend only on your results.

Please let me know should I open an account for you in Pokerchamps using this email? If yes, then I will open it today and set it to 30% rake back.

Best regards,

Gedas

www.Pokerchamps.com"

Jag erbjöd dem en fast kostnad för annonsering per vecka eller per månad och får ett sånt här svar. Någon som förstår vad han menar bättre än jag? Är inte så hemma på Affiliate dealen, tackar på förhand,

mvh

* RP - QoS *

Postad

Jag tycker det låter som att han kör över ditt erbjudande och i mailet ovan lägger fram ett nytt, där Du tjänar på hur många som blir spelare på sajten samt en deal på deras rake.

Inser nu att jag kan ha tolkat det helt galet..

Postad

det fasta priset som jag erbjöd var 15 000 - 20 000 kronor. sidan har runt 30 000 besökare i månaden. Kan det vara mer fördelaktigt att göra på detta sätt än att ta dessa fasta priser? Vad tror ni?