db_brante Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Kontaktade en del Pokersajter och erbjöd dem möjligheten att annonsera på den modetidning jag jobbar för (på internet), detta är svaret jag fick från PokerChamps: "Hi Daniel, My name is Gedas, I am a marketing manager at Pokerchamps.com Thank you for your interest in Pokerchamps. I believe we both could benefit greatly from this deal. For starting stage I can offer 30% share revenue deal to you, and if I will see many affiliates in your account I will set it to 40% or even 50%, this will depend only on your results. Please let me know should I open an account for you in Pokerchamps using this email? If yes, then I will open it today and set it to 30% rake back. Best regards, Gedas www.Pokerchamps.com" Jag erbjöd dem en fast kostnad för annonsering per vecka eller per månad och får ett sånt här svar. Någon som förstår vad han menar bättre än jag? Är inte så hemma på Affiliate dealen, tackar på förhand, mvh * RP - QoS * Citera
busen Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Jag tycker det låter som att han kör över ditt erbjudande och i mailet ovan lägger fram ett nytt, där Du tjänar på hur många som blir spelare på sajten samt en deal på deras rake. Inser nu att jag kan ha tolkat det helt galet.. Citera
fraallan Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 du får t.ex 40 procent av raken som dem spelarna som regat sig via din länk drar in .. Citera
db_brante Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 hmmm, hur mkt kan det tänkas vara, 40 % av raken? undrar om detta är en bra deal, vill egentligen bara ha ett fast pris på 15 000 - 20 000. Kan detta vara mer lönsamt? Citera
jezaja Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Beror ju på hur många spelare och hur stora spelare, men inte ofta du kommer få så många spelare som spelar någon längre tid eller speciellt högt. Citera
db_brante Postad 21 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2005 det fasta priset som jag erbjöd var 15 000 - 20 000 kronor. sidan har runt 30 000 besökare i månaden. Kan det vara mer fördelaktigt att göra på detta sätt än att ta dessa fasta priser? Vad tror ni? Citera
Recommended Posts