MacDaddy Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Spelat cg mest på pokerstars men har börjat lira lite på entraction och det jag märkt mest av är att det är sjukt mkt coolers och setups. Både positiva och negativa ur min synvinkel. Någon som upplevt samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 http://pokerforum.nu/forum/arkiv-dagboecker/37840-dagboken-b2b-kan-dra-helvete.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 ojdå ä det gamla b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 haha vikken site alltså, man garvar ihjäl sig konstant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 20 Juni , 2012 Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 vad har hänt med entraction ? inte ett bord upp över 1/2 haha.. Rip snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 20 Juni , 2012 Rapport Share Postad 20 Juni , 2012 vad har hänt med entraction ?inte ett bord upp över 1/2 haha.. Rip snart? märkt samma sak... iofs har det varit action på 50/100 fast det väldigt sällan. för 20min sedan fanns det bara 7 nl50-bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts