Gå till innehåll

Tells från Online nicks


Shredder

Recommended Posts

Jag utgår från att det är en nybörjar fråga eftersom den är väldigt grundläggande...

 

Frågan: Säger nicket nått om spelaren styrkes-mässigt?

 

I längden går man naturligviss på hur de spelar, men precis när man kommit till bordet så kan jag känna att spelaren som nickar "Rosa gossiga kaninen" ska jag nog se upp för... och att det nog är han som nickar "Jag är oslagbar" som ska få ge mig pengar.

 

D.v.s iprincip att [Fjantigt nick = Bra spelare] - [super kaxigt nick = dålig spelare]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För några år sedan hade många fiskar siffror i nicken, typ Otto2435. Såg man en sådan spelare kunde man vara ganska säker på att det var en sportsbettare som skulle testa den där poker och sket i vilket nick han hade utan nöjde sig med ett autogenererat. Detta har dock regs exploaterat så numera blir jag misstänksam när jag ser en spelare med sådant nick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns många tankar om nick osv. Många har sina tankar om att spelare som nickar tex kalle1961 skulle vara en fisk. Men sedan är det ju inte helt omöjligt att bra spelare väljer nick som dessa för att folk ska ta dem för att vara fisk.

Sedan har vi alla dessa copycats som nickar som inte kan komma på något själva :). Vissa lyckas ju med det också. Isildurr1 undrar var han fick sitt nick ifrån :-P :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...