Tottyville Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Halloj PF, efter år av lurkanden, dryga oneliners och mycket dötimmar här på PF så tänkte jag göra något konstruktivt av det hela. Jag och min polare Tirpen är på obestämd semester och befinner oss nu på Bali där vi hittar surfen varje dag och grind på kvällarna. Vi sitter i hotellrestaurangen atm och har precis avslutat en session och fick för oss att skriva en DB, jag (Totty) har vart emot det innan, men nu så är vi inne på år 2011... vi kommer spela stenhårt det här året och se vad man kan kräma ur den här sinande industrin. Än så länge ser det mkt lovande ut tkr vi. Men vi vill bli bättre, snabbare, därav this. Bakgrund Tirpen: är en vild spelare som lirat mkt HU på $200NL och lite $400NL under 2år. Senaste 2åren har han konverterat till SNG HU spelare och lirat mest $200 - $500. Bakgrund Tottyville: 6max spelare sen 2006. Lirat mestadels $400NL och $600NL. Jag Totty joinade upp Tirpen i Bangkok för 2månader sedan. Där han bor sedan 2år tillbaks och är en pokerdegen:-) vi började att analysera mycket tillsammans och snackade mycket poker vilket ger bra resultat. Finns förmodligen fler läckor men förhoppningsvis färre efter vi haft den här DB:n ett tag. Vi hoppas på tung input från massa vassa rävar. Tirpen lirade f.ö. 33-30-16 (lol) men lyckades plussa under flera år, sen bytte han till SNG, han säger att det var för att han ville ... men så var nog inte fallet Nu lirar vi iaf båda två på 2-4 och kör jävligt liknande stats med rätt statiska ranges. Vi ligger på 23-21-10 senaste 60k händerna. Får se hur mycket mer man vill lämna ut allt eftersom dbn rullar på och beroende på vilken typ av konstruktiv respons vi får! Väl mött! Ps: här kommer en bild på vår grindstuga på Bali... (kommer strax, måste hitta kabeln till digitalkameran först ) Och givetvis en HH för att starta igång DBn dirr! Hur spelar vi den här bäst? Inputs på alla gator är välkomna, men främst river funderar vi över. Fi är reg och lirar 25-20-5.9. $2/$4 NL Hold'em Cash Game LeggoPoker.com - Hand History Converter Hero (SB): $706.90 BB: $290 UTG: $386 CO: $514.70 BTN: $897.50 Pre-Flop: 7:club: A:club: dealt to Hero (SB) 2 folds, BTN raises to $10, Hero raises to $38, BB folds, BTN calls $28 Flop: ($80) 9:spade: A:spade: T:diamond: (2 Players) Hero bets $44, BTN calls $44 Turn: ($168) 6:club: (2 Players) Hero bets $112, BTN calls $112 River: ($392) J:spade: (2 Players) Hero checks, BTN bets $310, Hero folds Results: $392 Pot ($3 Rake) BTN showed and WON $389 (+$195 NET) Citera
Recommended Posts