Gå till innehåll

SAJT: EmpirePoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 158
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag har lite pengar som jag ska ta ut från empirepoker men eftersom jag e n00b så e det bara 200$, hur är det bäst att ta ut dem? jag har ett bankkonto men då dras 35$ vilket inte känns så värst bra, fungerar checkar bra? är det bara att gå o lösa in på banken?

 

Checkar tycker jag du ska undvika, finns endel poster här på forumet om problem som har uppstått.

 

Ska nog annars gå bra att ta ut till VISA kortet, numera kan man nog ta ut mer än man satt in med kortet. Annars Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Provade att fråga i bonussnackstråden men det var så mycket tjöt där att min fråga snabbt försvann i gyttret :D

 

Empire har ju en reload igen nu, nån som hört något mer om avstängda konton för "bonuswhores" där? Känns som det var ett tag sen man hörde något nu så det kanske är safe att köra på. Har tagit cirkus 3 av deras 4 senaste reloads.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade att fråga i bonussnackstråden men det var så mycket tjöt där att min fråga snabbt försvann i gyttret :D

 

Empire har ju en reload igen nu, nån som hört något mer om avstängda konton för "bonuswhores" där? Känns som det var ett tag sen man hörde något nu så det kanske är safe att köra på. Har tagit cirkus 3 av deras 4 senaste reloads.

Som du själv säger så har det ju inte hörts så mkt om avstängda konton på sista tiden... Och det är nog ingen här inne som sitter på 100%ig info angående huruvida de kommer att låsa ditt konto eller ej... Men kör på för tusan, det värsta som kan hända är ju... ja, att de låser ditt konto... so what? finns fler siter... och om du är orolig så spelar du ett gäng extra händer utöver rake-kravet...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tänkte mest på om dom låser det med pengarna innestående. Men vi kör på o hoppas på det bästa :-)
Haha, nejdå, det enda som kan hända är väl att dina pengar blir innestående hos dem några dar medans ni krigar via email... Men du riskerar ju inte att bli av med din deposit om det var det som du var orolig för... För det har inte hänt någon, såvitt jag vet... O, sorgligen, så läser jag det mesta som skrivs här (och tar till mig max 2%)...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte prova empire för att få deras bonus på gratis pokeroffice.

grejen är att jag inte har Neteller och hittar ingenstans hur jag skulle kunna få ut mina pengar.

 

Här står det dock att det kostar 35 $ att ta ut till bankkonto. Det går inte att få ut pengarna tillbaka till VISA direkt eller iaf den summan jag satte in? har letat på empires hemsida men finner ingen information.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte prova empire för att få deras bonus på gratis pokeroffice.

grejen är att jag inte har Neteller och hittar ingenstans hur jag skulle kunna få ut mina pengar.

 

Här står det dock att det kostar 35 $ att ta ut till bankkonto. Det går inte att få ut pengarna tillbaka till VISA direkt eller iaf den summan jag satte in? har letat på empires hemsida men finner ingen information.

 

skaffa neteller då, det är bästa lösningen och du kommer ha nytta av att ha ett neteller konto i framtiden också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, tänkte ge mig på empires du-har-tre-dagar-på-dig-att-raka-1k-händer-bonus... Nu säger en polare att det verkar som om man får en rakad hand då potten når 5$ på TNL 0,25/0,50 fullring ... Var det inte någon som sa att man rakar händer redan då potten når 2 dollar (i.e att man får en rakade hand då)... Eller har jag bara missuppfattat det hela?

 

/TF

 

*edit* Från party

Player Raked Hand: Player Raked Hand is defined as a hand in which a player has contributed 1 cent or more in rake.
Ja, betyder det här att man måste bidra till potten för att kunna få en rakad hand?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är raked hands du ska ha 1000 av.

 

Raked Hand: Raked hand is a hand which is dealt in cash games and house has collected a drop from the pot.

 

Och det tas rake när potten överstiger 1 dollar.

 

Dessutom, bonussnack i bonustråden ;)

Ahaaaa, det är så de menar... Inte Player raked hand då enligt min quote ovanför... Blev väl lite förvirrad av det... Trodde man var tvungen att pynta in deg i potten för att få en rakad hand... Äsch, tyckte inte det här var bonussnack... Är väl rätt elementärt att man kan fråga detta då hur man får en rakad hand är rätt väsentligt för varje sajt... Men hursomhelst, tack för att du redde ut det åt mig Ekenstar :D

 

/TF - n00b

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har just gjort mitt försa besök på Empire.

Först och främst, snacka om snabb utbetalning! Överlägset snabbast hittills. Doylesroom poker är den enda som varit i närheten av att vara lika snabb.

 

Dessutom tyckte jag att man fick raked hands bra mycket snabbare än på tex Prima. På Prima så kan 350 raked hands kännas som segt, här gick 500 hur snabbt som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka dolda avgifter tar Empire om man tar ut till VISA-kort? Hur kass dollarkurs får man?

 

Har mejlat till vip@empirepoker.com och info@empirepoker.com och båda vidarebefordrar bara mitt brev.. sedan dör korrespondensen. Har väntat i ca 1månad på svar nu så jag tror inte jag kommer få något....

 

 

"Thank you for contacting customer support.

 

I have forwarded your question to our transactions team at info@pay-pro.com as they will be better able to assist you. They will respond as soon as possible.

 

If you have any more concerns or suggestions please feel free to contact us.

 

Best regards,

 

Cathy

Empire Poker

VIP Players Club

Customer Support Team

http://www.ep.com "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

With reference to your EmpirePoker account "", please note that there is no fee charged for cashout through Visa. Funds will be credited to your Visa debit/credit card which you have previously used to make a deposit. You will receive the funds in 3-5 business days after approval. We do not charge you any exchange fees to cashout through this option. However, you can check with your bank if they would charge you any exchange fee. To know more about the exchange rate, please visit the following website.

 

så jag borde få samma kurs här som på multipokers bankwire då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...