Gentle Giant Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Måste man spela några rakade händer för att få 100 dollar i sign up om amn sätter in 500 dollar? Kan man dirket sätta in 500 dollar och sedan cascha ut 600 till netteller? Citera
Papa Kubo Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Kan man dirket sätta in 500 dollar och sedan cascha ut 600 till netteller? Gissa. Tror du verkligen att sajten tänker ge bort pengar? Citera
Gentle Giant Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Det gjorde pacific poker Exakt så gjorde jag då Ok, men hur många rakade måste jag spela för sign up koden från detta forum? Citera
mawam Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Det gjorde pacific poker Exakt så gjorde jag då Ok, men hur många rakade måste jag spela för sign up koden från detta forum? starta upp klient, logga in, Cashier, Bonus Account sen ser du hur många händer du måste spel, koden via detta form ger en 5X:are om jag inte missminner mig, alltså maxbonus a 100$ ---> 500 rake händer Citera
heltok Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Gjorde ett uttag på $1000 för att testa Empires VISA-funktion... Fick 7.385,74kr in på mitt konto dagen efter. Borde fått 7494kr med aktuell valutakurs. Så ca 110kr växlingsavgifter. Slutsats: Empire VISA är bättre än Neteller. Rekommenderar detta alltså! Citera
Andrz_W Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 kanske dum fråga men var hittar jag mina raked hands? hittar bara på bonussidan och det sträcker sig bara till dess jag clearat den. skulle vilja ha lite koll på när jag har clearat pokerofficebonusen. Citera
mooy Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 kanske dum fråga men var hittar jag mina raked hands?hittar bara på bonussidan och det sträcker sig bara till dess jag clearat den. skulle vilja ha lite koll på när jag har clearat pokerofficebonusen. KÖP pokertracker eller Pokeroffice. Kostar kring 50 dollar men det är det värt. EDIT: Så dum jag är. Läser som en ko. Citera
heltok Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 kanske dum fråga men var hittar jag mina raked hands?hittar bara på bonussidan och det sträcker sig bara till dess jag clearat den. skulle vilja ha lite koll på när jag har clearat pokerofficebonusen. KÖP pokertracker eller Pokeroffice. Kostar kring 50 dollar men det är det värt. det är ju det han håller på att göra Citera
Andrz_W Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 så min fråga kvarstår nån som vet var man hittar sin raked hands history? Citera
baller Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 Det gör du inte, finns inte som funktion... du får räkna eller kolla i hand histories... Citera
Andrz_W Postad 10 September , 2005 Rapport Postad 10 September , 2005 ok... det var ju illa... men iofs så står det hos pokeroffice: "When you reach 250 raked hands you will receive an e-mail with the registration key for PokerOffice. The key will be sent to the e-mail address used when signing up for Empire Poker." så får väl lita på det... Citera
brrr Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 'Hmm vars hittar man hur många händer etc ? Har kollat men inte hittat nått Citera
Papa Kubo Postad 11 September , 2005 Rapport Postad 11 September , 2005 Gå in på hemsidan, logga in på My Account och välj Your Bonus Account. Citera
fritte_n Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Har aldrig testat empire men tänkte försöka spela ihop till poker office. Läste att någon påstod att det endast krävs en dollar för att handen ska räknas som raked medans vad jag förstår på empires hemsida krävs det 5 dollar om jag spelar på 0,25/0.50 nivån. Är det någon som kan ge mig ett rakt svar hur stor potten behöver vara. // Fritte Citera
kydyl Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Har aldrig testat empire men tänkte försöka spela ihop till poker office. Läste att någon påstod att det endast krävs en dollar för att handen ska räknas som raked medans vad jag förstår på empires hemsida krävs det 5 dollar om jag spelar på 0,25/0.50 nivån. Är det någon som kan ge mig ett rakt svar hur stor potten behöver vara. // Fritte nej. Det är olika på FL kontr NL/PL vad som gäller är att såfort rake tas ur potten så blir det en raked hand Citera
Mr Zero Postad 13 September , 2005 Rapport Postad 13 September , 2005 Och på NL/PL så tas rake när potten når $1 medan potten måste upp i $5 för FL. Citera
Papa Kubo Postad 14 September , 2005 Rapport Postad 14 September , 2005 ALLT BONUSSNACK I BONUSTRÅDEN, TACK. Citera
hammarbe Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Har tidigare kört på expekt (satte in via VISA) och upptäckte sedan att hade man satt in via VISA så var det bara att ta ut via bankwire. Jag skulle dock hellre vilja föra över till neteller. Nån som vet om empire har nåt emot att man sätter in pengar via VISA för att sedan för över dem till neteller när man spelat klart? Citera
heltok Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Har tidigare kört på expekt (satte in via VISA) och upptäckte sedan att hade man satt in via VISA så var det bara att ta ut via bankwire.Jag skulle dock hellre vilja föra över till neteller. Nån som vet om empire har nåt emot att man sätter in pengar via VISA för att sedan för över dem till neteller när man spelat klart? det är lugnt.. så de flesta gör.... Citera
heltok Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 jag tog ut $1500 med empire VISA, fick pengarna 1dag senare och 170kr avgifter. rekommenderar VISA... Citera
Gentle Giant Postad 24 September , 2005 Rapport Postad 24 September , 2005 Jag har 680 dollar att casha ut från empire. Vilket är bäst neteller eller till visa? Det står ju att det är 0 dollar i Fee på visa, varför fick du då betala 170kr i avgifter? Citera
Robinp Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Om jag vill ha PokerOffice är Empire Poker ett bra ställe att ösa in 60,70$ på? Känns ju mer värt det än att sätta in pengar nån annanstans och sen köpa det. Men hur är spelarna? Finns det ofta lediga bord? Är det en bra site överhuvudtaget? Citera
Mr Zero Postad 1 Oktober , 2005 Rapport Postad 1 Oktober , 2005 Om jag vill ha PokerOffice är Empire Poker ett bra ställe att ösa in 60,70$ på? Känns ju mer värt det än att sätta in pengar nån annanstans och sen köpa det. Men hur är spelarna? Finns det ofta lediga bord? Är det en bra site överhuvudtaget? Empire tillhör Partynätverket och är en mycket bra site. Bra med lediga bord och inte speciellt bra spelare. Citera
Robinp Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Jag öste in 80$ på Empire men fattar inte riktigt med borden. Lägsta limit för FL är 0.5/1$? Jag tänkte spela 0.10/0.20$ FL för att öka min bankrulle.. är verkligen 0.5/1$ minsta? Jag anser att man måste ha en bankrulle på minst 300$ för att spela 0.50/1$.. Sen förstår jag inte limitsen för NL/PL. Det står stakes: 25$ som minsta och 2000$ som högsta, vad betyder det att blindsen är? Varför inte bara skriva 0.5/1$ NL som vanligt? Citera
EAK Postad 2 Oktober , 2005 Rapport Postad 2 Oktober , 2005 Jag öste in 80$ på Empire men fattar inte riktigt med borden. Lägsta limit för FL är 0.5/1$? Jag tänkte spela 0.10/0.20$ FL för att öka min bankrulle.. är verkligen 0.5/1$ minsta? Jag anser att man måste ha en bankrulle på minst 300$ för att spela 0.50/1$.. Sen förstår jag inte limitsen för NL/PL. Det står stakes: 25$ som minsta och 2000$ som högsta, vad betyder det att blindsen är? Varför inte bara skriva 0.5/1$ NL som vanligt? Yes, 0,5/1 är den lägsta limiten för FL. Har för mig att Partypoker kör med nybörjarbord som finns den första tiden då du registrerat dig. Ev är det lägre nivåer där. Upptaget på NL/PL borden är satt till 100bb, alltså på NL25 är big blind 0,25$. Motsvarande på NL2000 är bigblind 20$ (2000/100). Varför dom inte anger nivåerna på NL/PL som vanligt har jag ingen aning om. Dom vill vara annorlunda? Citera
Recommended Posts