E.H. Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hej på er! Jag trodde att privata meddelanden var privata. Det har nu inträffat att jag dels har fått en meddelande som någon skickat till en annan person i min låda och dels att ett privat meddelande har kunnat läsas av någon annan. Har jag missförstått något eller skal ldet vara så här. Jag var in och ställde frågot till GTO-spelarna och sedan inträffade detta. Nu var det bara lite skämtande i inläggen men det kunde ju ha varit riktigt allvarliga saker. Kan någon moderator svara på detta så vore jag tacksam. PS! Kan det vara någon moderator som sitter och sysslar med detta eftersom jag inte förstår GTO? Eller vad är det frågan om? Citera
devalanteriel Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Om du ger konkreta exempel kan jag kolla upp det, men spontant är svaret att nej, bara jag och forumets två tekniker har behörighet att kolla i databasen, vilket är enda sättet att läsa pm. Teknikerna har öht ingen koll på vare sig poker eller forumet, förutom de tekniska aspekterna, och jag vet att jag inte snokat i någons pm. Enda gången det någonsin gjorts är när vi fått anmälningar om grova hot eller spammande i pm. Citera
jello Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 PS! Kan det vara någon moderator som sitter och sysslar med detta eftersom jag inte förstår GTO? Eller vad är det frågan om? det säger väl sig själv av sammanhanget? tänk efter lite nu... Citera
E.H. Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 det säger väl sig själv av sammanhanget? tänk efter lite nu... Jag tror jag fattar! Det är någon slags genialt skämt! Helt suveränt om så vore fallet och bland de vackraste jag har sett . Efter mina inlägg på GTO-forumet så får jag ett meddelande från någon som skrev ett roligt privat meddelande angående GTO . Jag svarade med glimten i ögat så inget konstigt med det. Sedan får jag ett svar till en moderator som jag inte borde ha fått. Jag uppfattar det som att det är en slags varning om att jag levlar. Jag läser inte igenom det så noga eftersom det har varit läggdags ett bra tag. Nu när jag läser det så ser jag att det hänger ihop med första meddelandet jag fick och att det också är roligt. Sedan återkommer den som skrev det första meddelandet om att våra meddelanden ligger ute på nätet. Nu fattar jag att det var han som lade ut det hela men initialt fattar jag inget. Sedan får jag ett medelande om att jag aldrig borde ha fått meddelandet som skulel ha gått till moderatorn. Allt är ju en genial blåsning! Det måste vara så! Säg att det är så! Om så är fallet så har GTO-sekten fullständigt spelat ut mig. Jag är inte bara uppe på läktarn utan tom i fel arena i en annan stad. Wow. PS! Bortse ifrån mitt första inlägg bäste moderator. Det hela var en genial blåsning. DS! Tack för en riktig rolig stund och en tankenöt era små GTO:are ! Citera
Recommended Posts