rakebackhero Postad 11 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2012 10kr på barcelona -2 ikväll. Nu 2 bord n10 på bwin. MVH HIGHBALLERN från Asien! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 11 Mars , 2012 Rapport Share Postad 11 Mars , 2012 Var du i macao ? Hur vardet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 11 Mars , 2012 Rapport Share Postad 11 Mars , 2012 Var du i macao ? Hur vardet ? Macau är grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 14 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2012 Var du i macao ? Hur vardet ? Blev tyvärr inte Macau, budgeten håller inte riktigt för det Nu är vi i mainland China och stannar här tills 22a, då vi drar till Thailand några dagar innan flyget går hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 21 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2012 Imorgon går flyget till Thailand. Tänkte spendera sista dagarna i Koh Samet. Sedan bär det av hem mot Sverige igen efter 182 fantastiska dagar i Asien. Länderna vi hunnit med är Laos, Kambodja, Vietnam, Thailand, Malaysia (Peninsular), Indonesien, Malaysia (Borneo), Filippinerna och Kina. I den ordningen också faktiskt Har ni några frågor är det bara fråga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 21 Mars , 2012 Rapport Share Postad 21 Mars , 2012 Fråga 1: kommer du ta ditt j*vla ansvar och skriva en riktigt spännande, ingående och rolig trip report? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 21 Mars , 2012 Rapport Share Postad 21 Mars , 2012 Fråga 2: Kan man få svenskt kaffe på hotellet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 22 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2012 Fråga 1: kommer du ta ditt j*vla ansvar och skriva en riktigt spännande, ingående och rolig trip report? Japp. Finns sjukt mycket på bloggen redan men ska försöka göra en sammanställning sen när jag är hemma och berätta lite mer hur just hag upplevde allt. Men krävs bra internet och en dator, så att jag kan få med lite bilder och så Nä svenskt kaffe var länge sedan. Men vietnamesiskt kaffe är gott det med. Nu i Kina är det donkenkaffe som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 28 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 3 dagar kvar innan det bär av till Sverige igen Lirat barca -2 mot milan + bayern munchen bortavist. 9,5 gånger pengarna. Blir kul att gå till puben imorgon och käka frukost och kolla repriserna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 28 Mars , 2012 Rapport Share Postad 28 Mars , 2012 Ganska stor chans barca slöar på bortaplan sen krossar hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2012 Jao verkar som det kan bli så Tänkte eftersom milan hade så många skadade kunde till rinna iväg om barca var på G. Alltid kul med en tvpeng också inget seriöst bet direkt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 31 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2012 Imorgon går flyget äntligen hem till Sverige efter ett halvår här nere woop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2012 Är det många som bytt till HM2? Får man det gratis om man hade vanliga HM ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 Är det många som bytt till HM2? Får man det gratis om man hade vanliga HM ? Bytt och gillar det. Kostar 45-50 dollarz om man hade hm1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2012 Bytt och gillar det. Kostar 45-50 dollarz om man hade hm1. Ok fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 Köpte HM2 för några veckor sen, försökt importera mina 1.2M händer 6 ggr, hängt sig varje gång. Hata skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 Köpte HM2 för några veckor sen, försökt importera mina 1.2M händer 6 ggr, hängt sig varje gång. Hata skiten. Testat dela upp skiten? Eller det funkar kanske inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2012 Någon som orkar förklara hur jag tar bort denna sak från HM Huden? Det som jag har ringat in vill jag alltså ha bort helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 HUD Options -> Config Properties -> Bocka sedan av Settings/Hud Select. Tror det ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moehaunter Postad 2 April , 2012 Rapport Share Postad 2 April , 2012 Läste igenom och måste säga: mycket fina bilder och bra blogg! Är riktigt sugen på att göra nått sånt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2012 Läste igenom och måste säga: mycket fina bilder och bra blogg! Är riktigt sugen på att göra nått sånt själv. Tack, doit! Ångrar mig inte en sekund! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 4 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2012 Fråga 1: kommer du ta ditt j*vla ansvar och skriva en riktigt spännande, ingående och rolig trip report? Nu har jag gjort en stor sammanfattning. Dock inte rolig, spännande osv. Alldeles för lång resa för att gå att skriva om hela haha. Vart mest bilder tyvärr! Nya dagboken http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1687265#post1687265 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 11 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2012 Fan riktigt bra db detta, synd att den verkar torkat ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts