Cedgard Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Hej, Behöver ett bollplank, vill ni bli mitt bollplank? Nog med BS, är 19 år, studerar samhäll, äter kebabpizza, Gymmar som fan och spelar poker på svenska spel 5/2.5 4/2 2/1 beroende på swings. Inte lirat mycket alls det senaste och känner att jag behöver en dagbok för att få upp motivationen igen och sluta casha ut från rullen. Mål 2010-2011 - rullad för 4/2 (X) 2011- Sommaren? - spela ihop en större rulle samt dra in lite pengar till resor efter studenten. Kommer posta mycket händer här som behöver input, är fortfarande rätt noob :pPp (Sen är jag en sucker för SCII) Citera
Cedgard Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2011 Jahopp, blev en 5 timmar grinda idag och är back 1,5 inköp rätt mycket sicka utdragningar och setups anyhow tiltade aldrig, det är ju nice! Lär bli 2/1 ett litet tag för att spela ihop lite safemoney! orkar inte posta händerna ännu skall gå igenom dem imon innan grinden! Beställde just Jungle warfare, hoppas mirakelmedlet ger resultat i marken Citera
freddyponken Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Skriv big blind/small blind plix! hur duktig är du på starcraft då? Citera
exxent Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 gl hf tänk efter innan du stoppar i dig sån skit btw.. Citera
Recommended Posts