Gå till innehåll

Ullaredsmaffian, a.k.a "Vi som ligger i Crappys villavagn"

Recommended Posts

• Svars 793
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag lärde mig dock, för åratal sedan att ta skärmdumpar på dynga som ska sopas under mattan...8-)

Jag nöjde mig med en copy+paste in i notepad... Dylika guldkorn får inte tappas bort imo. :-D

Btw Roffe, välkommen ner till slättbygda nu på fredag 18:30. Förutom äran att få vaska en femhunka i goda vänners lag får du det tveksamma nöjet att gosa med Hogge, FyllePingvin (som om möjligt är ännu mer kramvänlig än Hogge) och godsägaren. Han med hängslena och gummisnodden runt pluskan u know.

Edit: Jag hatar tåg.

Postad
Jag nöjde mig med en copy+paste in i notepad... Dylika guldkorn får inte tappas bort imo. :-D

Btw Roffe, välkommen ner till slättbygda nu på fredag 18:30. Förutom äran att få vaska en femhunka i goda vänners lag får du det tveksamma nöjet att gosa med Hogge, FyllePingvin (som om möjligt är ännu mer kramvänlig än Hogge) och godsägaren. Han med hängslena och gummisnodden runt pluskan u know.

Edit: Jag hatar tåg.

Bra idé. Kom och kela med oss Roffe

Postad
Jag har en enkel luftmadrass med mig.

...men hogge är såklart välkommen att dela. :h:

Ge fan i att ta med den. Du har ju ett gästrum med 80-säng, en gäststuga med dubbelsäng och en bäddsoffa att välja på.

Postad
Woohoo!

Puss på pingvinen

Edit: och den luftmadrassen som håller oss båda existerar nog inte

I take that as a challenge. :-D

Ge fan i att ta med den. Du har ju ett gästrum med 80-säng, en gäststuga med dubbelsäng och en bäddsoffa att välja på.

Den måste med oavsett, ska till Linköping och hälsa på bror på lördag, och då behövs den. Men erbjuds schysstare säng så tackar man ju inte nej såklart.

Postad

Jag har ju tydligen nån sån däringa föllsedag i helgen och att rymma flera helger i rad skapar bara onödiga frakturer. Jag ska ju till Värmland snart också och låta mina svordomar skava hål på Hogges trumhinnor.

Visar jag dessutom arslet så lär ju karljävelns hornhinnor krackelera också...:shock:

Men annars hade det varit kul.:-D

Postad
Dev försöker ju redan nu att föregå min text med att genast utpeka MIG som idioten som inte begriper kontexten.

Om du haft kontext, vilket du inte har, och ändå inte förstått dikten, ja, då är du antagligen idiot. :)

Jag lärde mig dock, för åratal sedan att ta skärmdumpar på dynga som ska sopas under mattan...8-)

Den finns redan publicerad online under mitt riktiga namn, och jag postar den gärna igen - med rätt kontext och på rätt plats. Jag bryr mig alltså inte om du publicerar den en gång till. Maila wikileaks också när du ändå håller på.

Postad

Fast förresten, jag har varit nyfiken ett tag. Att du ger dig på Klyka, Jennez, Valterego osv kan jag förstå, eftersom de inte kan försvara sig och du får känna dig manlig då. Men varför mig (eller ett bättre exempel: Ola) som öht inte bryr sig? Det stämmer liksom inte in på din image som patologisk rättshaverist.

Postad
Fast förresten, jag har varit nyfiken ett tag. Att du ger dig på Klyka, Jennez, Valterego osv kan jag förstå, eftersom de inte kan försvara sig och du får känna dig manlig då. Men varför mig (eller ett bättre exempel: Ola) som öht inte bryr sig? Det stämmer liksom inte in på din image som patologisk rättshaverist.
Och eftersom den här dagboken inte är forumet för just denna spännande frågeställning så kan ni ju ta den nån annanstans?

Allt medans mike fiskar inbjudan. Vafan, känner du dig utanför micke? Ska jag komma upp och kramas? :h:

Postad

Du har redan bevisat var DIN manlighet sitter, din ryggradslösa slempropp.

Postad

Hi-jacking i all ära men det där blir mer drama än en gammal mans hjärta orkar med :-D

Plus på karmakontot idag. Tror jag. Fick hem räkningen från Rent a Wreck, varifrån jag hyrde en minibuss i lördags och körde skräp till tippen. De hade bokfört mig på 87 km och jag räknade snabbt ut att jag max kört 20, kanske 25. Ringde upp och påpekade felet och vi kom överens om att bokföra det på du-får-en-frisläng-nästa-gång-du-ska-hyra-kontot.

Nån som vill med till tyskland? :-P

Postad
Tycker absolut vi stuvar in Hogge, Roffe, Dev och jm_j i baksätet. För jag förutsätter att ett "wreck" saknar ett entertainment system såsom DVD och stereo?
Kanske finns en mono-kassettspelare, om man har tur.

Nä men, en grabbtur ner till Deutschland kanske vi skulle arra. Dock, det tar ju en stund. Kör man härifrån, och bara handlar bärs som kan pre-beställas, så är det nog en tur på 12-14 timmar beroende på folkmängd och flyt (haha) med färjorna...