XeroxFin Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Hur länge håller den i? Kan ju vara bra att veta när det är dags för ett uppehåll igen.Tyvärr oftast bara en dag Men förhoppningsvis har du inte slösat den på varenda nätverk idag. Citera
MikeTime Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 :h: Kram på er alla forumiter! :h: Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Borde vara förbjudet att vara så klämkäck en måndagsmorgon. Citera
Crappy Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 :h: Kram på er alla forumiter! :h: Puss Citera
MikeTime Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Borde vara förbjudet att vara så klämkäck en måndagsmorgon. Äh, tillbringat hela helgen med en underbar tjej, vunnit en del på nätpoker och vaknade innan klockan ringde 5:27 imorse! Hur kan livet inte vara härligt då liksom? Citera
hogge75 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 :h: Kram på er alla forumiter! :h: Right back at ya Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Äh, tillbringat hela helgen med en underbar tjej, vunnit en del på nätpoker och vaknade innan klockan ringde 5:27 imorse! Hur kan livet inte vara härligt då liksom? Ska inte klaga, I guess. Haft en redigt skön helg och fått massa grejer gjort. * Kört skräp från renoveringen till tippen * Simskola med stora tjejen * Myst med tjejerna * Besök av polare med käk, öl och skitsnack * Plöjt serier * Ingen poker En Riktigt Bra Helg. Alla hjärtans dag idag tydligen. Tur man fick undan kuttrasju't i helgen för idag är det möte med brf-styret och frugan har själv ett möte som tar hela kvällen. Citera
MikeTime Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Deltog nyss i nån Facebooktävling. Den som skrev den finaste kärleksdikten skulle vinna en romantisk middag och det lät ju trevligt. Knåpade ihop nedanstående bidrag, tror ni jag har nån chans? Ute biter kylan mina kinder När jag kommer in, du mina händer hårdhänt binder vid sängens hammarlackade gavel Jag flämtar förskräckt ...när du plockar fram en, för bröd avsedd, kavel Efter flera timmars hårdhänt behandling du genomgår en smärre förvandling Blir åter mitt ljuva hjärtegull så ömt Jag vaknar och tror, detta måste jag ha drömt Försöker ta mig ur vår heta kärleksbädd i sanslös hast Sitter fan ännu i gaveln fast... Citera
LappRoffe Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 tagit bort dikt Det här får mig att stillsamt fundera över vad moderatorns editeringsverktyg hade kunnat åstadkomma, ifall ex.vis JAG hade publicerat ovanstående... Citera
hogge75 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Det här får mig att stillsamt fundera över vad moderatorns editeringsverktyg hade kunnat åstadkomma, ifall ex.vis JAG hade publicerat ovanstående... Du kan ha en poäng där. När kommer lapproffe.se, jag väntar med skräckblandad förtjusning? Citera
LappRoffe Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Du kan ha en poäng där. När kommer lapproffe.se, jag väntar med skräckblandad förtjusning? Det kommer inte alls att dröja länge innan jag har min egen domän. Jag trodde inte att det skulle behövas, men så är det tyvärr. Men jag kan ju alltid tillägna Dev en bloggtext innan flytten. Kanske skriver ut hans riktiga namn också. Det här är alltså människor som i åratal försökt att uppfostra mig, och förklarat hur det är lämpligt att uttrycka sig, samt berättat för mig vilka ämnen jag inte är tillåten att avhandla... Citera
hogge75 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Det kommer inte alls att dröja länge innan jag har min egen domän. Jag trodde inte att det skulle behövas, men så är det tyvärr. Men jag kan ju alltid tillägna Dev en bloggtext innan flytten. Kanske skriver ut hans riktiga namn också. Det här är alltså människor som i åratal försökt att uppfostra mig, och förklarat hur det är lämpligt att uttrycka sig, samt berättat för mig vilka ämnen jag inte är tillåten att avhandla... Tänkte kommentera detta, men får inte tag i Jens, så då vet jag inte vad jag ska tycka Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Jag ska då inte vara sämre... ... ... Joel, Joel, som du plitar Trots mycken likhet, ingen Bitar Dock allt som oftast en förmåga, att skaldens mörka drömmar plåga. Rider TF likt nattlig mara, snärjer offret i veritabel snara. Visar aldrig nån pardon. Elak bortom rim, reson Vänder andra kinden till, förtappad själ han rädda vill Ty TF älskar fromt sin nästa, och orkar inte Dev förpesta. Puss! Citera
devalanteriel Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Roffe: Spelar knappast någon roll vad du kallar mig. Mitt riktiga namn, som jag är ensam om i Sverige, har stått under varje inlägg jag skrivit här sedan 2004. Dessutom läser jag inte din blogg längre, det är för få serier. Men skriv gärna! Citera
Ängeln17 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Å där gick vi över gränsen i den här dagboken. Svårt att se hur någon ens kan tycka det är roligt. Osmaklig är det snällaste ord jag kan hitta. Ni förstår nog när ni själva får barnbarn av tjejmodellen. Citera
devalanteriel Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Förstår att det inte är så kul utan kunskap om kontext. Räcker att en person tycker det I guess, jag tar bort den. Ber om ursäkt om du tog illa vid dig. Edit: Vet inte vad jag tänkte på som postade egentligen, inser nu hur korkat det var. Vill tillägga att tjejen ifråga är 27 och min närmsta vän. Jag sitter alltså inte och skriver dikter om riktiga pedofiler. Även om Roffe antagligen snart kommer att hävda det på en blog nära dig. Tänkte ge mig en varning också men det kan tydligen inte ens jag. Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Du får väl rådfråga Ola om hur man bötar sig själv Dev Ska i ärlighetens namn erkänna att jag inte lusläste Devs klipp och klistra-alster utan gick tämligen direkt på motangrepp. Bra karaktär där... Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Midvinternattens rigg är svår Floppar jag missar dem alla Träffa mitt drag aldrig jag får Turn och river är kalla Potten rejkas men jag bryr mig ej All rejk betalas ändå utav dig Jag ser mina pengar försvinna Endast tomten får vinna Ignorerade blir mina mail av Full Tilt När jag undrar varför de mig nu bannat Rushpoker spelas ej mer på min filt Jag får pröva att spela nått annat Pokerstars lockar med Homegame online Men slipper inte mitt eviga whine Att torska allt mer bara bränner När det är emot tomtar jag känner Ongame har bytt sin ersättningsmodell Så nu får vi raken snällt dela Men trots det så ser jag varendaste kväll Att något i det måste fela Det sas "förlorar du ska du få mer så tomtarna frodas och blir fler och fler" Men trots dessa ord är de dyra Procenten jag får är blott fyra Var ska jag härnäst se pengar förtvina? Hos Cake först när det blivit tvång De siter glatt tager i armarna sina Som andra ej tar i med tång Kanske tillbaka till Svenska Spel För där går väl aldrig någonting fel? Man kan ju ej bli så förhatlig När tomten visar sig statlig Entraction spelar med euro som toner Men jag tror inte att jag har råd När en euro motsvarar 100 miljoner Så ber även tomten om nåd Everest upp sin klient hottar Men misslyckas med att rensa från bottar Ipoker stjäl transaktionernas cent Så deras tur verkar ha vänt Nej, bevare mig väl för att sitta och klicka Ge mig fysiska kort utav plast Ge mig marker vid bordet och cider att dricka Så jag tomtarna tömmer i hast För poker live är poker som bäst Med fiskar vid bordet blir livet en fest Spela poker, gör det med stil Sätt dig ner, shuffle up and deal Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Oj, här händer det saker medans man lirar klubbturren. Som tur är han jag läsa Devs poem innan det försvann och visade det även för några. Ingen tog det på fel sätt men alla är vi olika. DPs skapelse ovan förtjänar en massa cred iaf!! Liveturren igår då? Nja, nöjd med mitt spel trots en tröttsam femteplats utan pengar. Peace bro's. Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Har ju lovat att plita ner resultaten här. Inte för att jag har nån lust direkt men man ska ju hålla vad man lovar, det har mamma sagt... LIVE: 5/2 -200:- (MTT) 5/2 -500:- (CG) 7/2 -320:- (MTT) 7/2 -400:- (CG) 14/2 -320:- (MTT) ONLINE: c:a +1500:- Citera
hogge75 Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Har ju lovat att plita ner resultaten här. Inte för att jag har nån lust direkt men man ska ju hålla vad man lovar, det har mamma sagt... LIVE: 5/2 -200:- (MTT) 5/2 -500:- (CG) 7/2 -320:- (MTT) 7/2 -400:- (CG) 14/2 -320:- (MTT) ONLINE: c:a +1500:- nätpoker räknas inte Citera
MikeTime Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 nätpoker räknas inte Jo, om det är gröna siffror där och röda live. Btw, såg din anmälan till fredag! Najs! Dela dubbelsäng med DP kanske? Citera
LappRoffe Postad 15 Februari , 2011 Rapport Postad 15 Februari , 2011 Oj, här händer det saker medans man lirar klubbturren. Som tur är han jag läsa Devs poem innan det försvann och visade det även för några. Ingen tog det på fel sätt men alla är vi olika. DPs skapelse ovan förtjänar en massa cred iaf!! Liveturren igår då? Nja, nöjd med mitt spel trots en tröttsam femteplats utan pengar. Peace bro's. Jag blev inte heller upprörd över Devs skaldande. Jag har sett och hört mycket värre än så. Det jag riktar mig mot är hur han kan vara moderator. Om inte den där lilla dikten bryter mot både 1.5 och 1.6 i Gudsbuden som någon chefsmoralist tagit fram, så vet inte jag... Hur kan man sitta och moralisera över MITT språkbruk, för att i nästa stund glatt haspla ur sig DEN skiten? Men att ni håller polarna om ryggen, har jag förstått för länge sedan. Jag kommer att lägga upp "dikten" som ett diskussionsunderlag i min egen blogg. Där jag själv är moderator. Dev försöker ju redan nu att föregå min text med att genast utpeka MIG som idioten som inte begriper kontexten. Fine. Då ser vi vad andra tycker. I det här forumet finns ingen mening med att debattera saken. Jag lärde mig dock, för åratal sedan att ta skärmdumpar på dynga som ska sopas under mattan... Citera
Recommended Posts