devalanteriel Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome_by_proxy Citera
MikeTime Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 och känner mig halvkrasslig pga det idag. Får lasta ipren och c-vitamin. Om jag är hemma och vabbar så är det snarare mina kids som är hypokondriker, no? . Citera
TotalFarsa Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchausen_syndrome_by_proxyLäskigt men tror inte jag drabbats av psykisk ohälsa. Fast om jag har gjort det kanske jag inte vet om det så... Get out of my head! Citera
MikeTime Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Läskigt men tror inte jag drabbats av psykisk ohälsa. Fast om jag har gjort det kanske jag inte vet om det så... Get out of my head! Du vore en mycket ointressant människa utan dina psykiska komplikationer. We love u the way u r man. Nu till något helt annat; potatis! Jag hatar ris och pasta men älskar potatis i alla dess former (undantaget möjligtvis pressad potatis). Har ni några personliga favoriter när det gäller potatis? Tillagning, recept osv? Kan bjuda på mitt bästa mos: Mikes pottemos, 2 port 4-6 stora potatisar 2 lagerblad En tsk svartpepparkorn Salt efter smak Mjölk Grädde Äkta smör Torkad dill Kranvatten Koka potatisen ihop med pepparkorn och lagerblad. Häll av och ta bort pepparkorn och lagerblad. I med en rejäl klick smör (c:a 50 gram) och mosa ihop. Späd med lika delar mjölk och grädde tills du får en konsistens du är nöjd med. Strö över lite torkad dill. Servera. Citera
Ängeln17 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Skala en potatis och ät. Varför krångla till det? Citera
XeroxFin Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Mikes pottemos, 2 port Du ligger i lä. Leif GW Perssons, Jan Stenbecks & Erik Lallerstedts pottemos: Då var det potatismos, huvudsakligen tillagat på smör, vispgrädde, äggula och så lite potatis. Sen rörde Jan ner ett kilo rysk kaviar i smeten. Och så åt vi med sked. Plus några supar. http://www.expressen.se/nyheter/1.352026/leif-gw-persson-jag-holl-pa-att-do-av-matorgier Citera
Drunken_Penguin Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Btw, bara en och en halv vecka tills vi får kramas irl DP. Citera
MikeTime Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Du ligger i lä.http://www.expressen.se/nyheter/1.352026/leif-gw-persson-jag-holl-pa-att-do-av-matorgier Lite väl hajstejks för mig. Funkar en tub Kalles månne? Försökte lura upp TF också men han fick inte. Citera
Drunken_Penguin Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Försökte lura upp TF också men han fick inte. Det räcker med dig för att locka mig. För övrigt ska potatis friteras för att vara bäst. Citera
TotalFarsa Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2011 Det är nog bäst att kolla upp så frugan inte har tagit ut nån dyr livförsäkring på mig. Igårkväll höll hon iaf på att ta livet av mig genom att rigga luckan till vinden så att den skulle dråsa rätt i pallet på mig. Lyckligtvis missade hon med två meter. Bonus: hon var och tränade på Friskis samtidigt för att maximera sin oskuld. Citera
MikeTime Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Jaha, det blir tyvärr palliativ för min släkting. Operation var uteslutet och de ansåg inte att cellgiftsbehandling skulle kunna få bukt med det heller. Cancern har spridit sig från underlivet hela vägen upp i lungorna. Hon kommer att få komma hem i helgen och tillbringa den sista tiden där. Hon verkade dock ta beskedet med ett förvånansvärt lugn, troligtvis hade hon redan mentalt förberett sig på det utfallet av undersökningen. En f.d banverkare blev påkörd av ett X2000 på en av våra sträckor idag också. Hoppas det inte är nån man känner i alla fall. Börjar bli lite väl många arbetsplatsolyckor på spåret nu och det har troligtvis att göra med tightare arbetsplaner och mindre vinstmarginaler. För att fortsätta på ämnet trista nyheter så vräker snön ner här just nu. Har kommit en knapp decimeter redan och det verkar inte avta alls. Blir till att krypa ner i soffan med en stor whisky, en liten kopp kaffe och en tjock filt samt ett par spinn- och kelsjuka katter. Citera
TotalFarsa Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2011 Tungt micke, fyfanken Skickar all positiv energi norröver. Citera
devalanteriel Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 I dag lärde jag mig att det kantonesiska tecknet för "HORRIFICALLY BAD FATE" ser ut så här: TF TF alltså. Citera
TotalFarsa Postad 11 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2011 Seems about right Får väl anta att du fick reda på det via lyckokakan du fick med kinamaten. Citera
devalanteriel Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Nej, jag får inte behålla någon mat jag äter just nu. Kung Fu Hustle däremot. Citera
TotalFarsa Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2011 Railade mike till en andraplats i en plo-turre på Sv *spottloska* S igårkväll. Nu var det visserligen låglimit men alla som tror att pokern håller på att dö ut måste växla spel till plo. Folk är galet kass på plo. Plo. Varför måste det bli tio minusgrader när jag har bestämt mig för att köra 8 kbm skräp till tippen? Det var väl jävligt onödigt. Citera
Slaktavfall Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Varför måste det bli tio minusgrader när jag har bestämt mig för att köra 8 kbm skräp till tippen? Det var väl jävligt onödigt. För mig som gammalt kompanibefäl blir ju onekligen ovanstående mening extremt lustig. Antar dock att kbm står för m³? Citera
TotalFarsa Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2011 Korrekt Slaktis. I brist på internet-knowhow fick det bli en variant som kändes självklar i sammanhanget men som uppenbarligen föll på alla gamla kb som hänger här Citera
MikeTime Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Vann en 87-mannaturre för 1.1K nyss. Första nätturrevinsten sen förra våren. Ska firas med en extra lång, varm och lyxig dusch. Imorgon är det äntligen dags för lajvpåker igen. Som vanligt vinner väl SweetCharlotte den och jag får sitta och titta på... Citera
MJ Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Grattis! Tråkigt med din släkting. Man kanske borde vara lite social och komma till någon turnering nångång. Skäms lite för blandningen av ämnen i inlägget. Det tråkiga som hänt har jag svårt att uttrycka i ord. Citera
MikeTime Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Grattis! Tråkigt med din släkting. Man kanske borde vara lite social och komma till någon turnering nån gång. Passa på och kom till Borås då. Lär bli en hel del forumiter (åtminstone de trevligaste, jag, TF, DP, Crappy, Bjoelle m.fl). Har fått för mig att du är Sthlmare och då är det ju iofs en bit att åka men jag kanske har fått för mig helt fel? Citera
MikeTime Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Jaha, helt plötsligt lossnar nätliret. Dagens resultat: 1/87 2/30 2/30 6/30 Sköna 1.7K plus för dagen. Citera
XeroxFin Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Jaha, helt plötsligt lossnar nätliret. Dagens resultat: 1/87 2/30 2/30 6/30 Sköna 1.7K plus för dagen. Den s.k. återvändar-riggen. Citera
MikeTime Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Den s.k. återvändar-riggen. Hur länge håller den i? Kan ju vara bra att veta när det är dags för ett uppehåll igen. Citera
Recommended Posts