Ängeln17 Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Verkar som det är en del poker inplanerat i framtiden. Förutom att jag lirar på grannklubben varje måndagskväll har man dom här godbitarna att se fram mot; *18/2 450fo på egna klubben *25/2 Klädpoker med Bjoelle *26/2 1000fo Kalmar Open (krockar tyvärr med farbror Ängelns event ) *12/3 1000fo i Borås med bl.a Crappy, TF m.fl 26/3 Second chance 400+200, 1 rb, 1 addon i Linköping *?/3 200r+ao på egna klubben *2-3/4 3000fo ASPW *16/4 400fo deepstack på egna klubben . FYP Citera
hogge75 Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Vill bara säga att jag älskar TF och TFs avatar Citera
bjoelle Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Borås och Kalmar ska bli riktigt kul. Ska ge det ett allvarligt försök att försöka närvara Hultsfred men ger det riktigt låga odds. Nu när jag tänker efter ser jag fan inte hur det skulle kunna vara möjligt. Tror vi lägger ner den delen av Planen. Desto mer Mike till mig då. Fair enough. Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 Vill bara säga att jag älskar TF och TFs avatarFrån mig själv och vapenbroder mike: Desto mer Mike till mig då. Fair enough.Det finns mike så det räcker åt alla. Jahapp. Frugan vaknar på morron och känner sig inte helt kry. Väljer ändå att åka på "jobbresa" till Sälen vid middagstid med kollegorna. Jobbresa betyder i det här fallet "till revisorn säger vi att vi haft konferens när vi i själva verket skidat och krökat järnet i tre dar" medans jag är hemma med kids. Not fair. Eller iofs, det kanske är fair. En annan åker på pokertrips stup i kvarten Citera
devalanteriel Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Vill bara säga att jag älskar TF och TFs avatar Varje gång jag ser den känner jag mig tvingad att scrolla ned så att jag missar TFs inlägg. Win-win alltså. Citera
MikeTime Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 KATASTROF. Fick besked att det finns ungefär lika stor chans att få ledigt sista helgen i februari som att jag skulle få en 500%-ig löneförhöjning. Inget mys med Bjoelle och ingen Kalmarturre alltså. Fml. Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2011 Varje gång jag ser den känner jag mig tvingad att scrolla ned så att jag missar TFs inlägg. Win-win alltså.Du och ditt tillrättalagda liv behöver lite mental kaos. Jag står mer än gärna för den så läs för all del. KATASTROF. Fick besked att det finns ungefär lika stor chans att få ledigt sista helgen i februari som att jag skulle få en 500%-ig löneförhöjning. Inget mys med Bjoelle och ingen Kalmarturre alltså. Fml. Nu har vi ju redan avhandlat svordomarna på msn men #"%¤&"¤#&%"#%&¤. Citera
MikeTime Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Bara dåliga nyheter idag. Fick precis veta att en släkting, som har stått mig otroligt nära i unga år, har fått cancer. Tyvärr har det gått långt och verkar ha spridit sig till bl.a lungor och underliv så just nu verkar palliativ vård det enda alternativet. Nå, hoppet är det sista som... osv. Håller tummarna. Citera
Drunken_Penguin Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Mike, bara så du vet så är det helt lugnt från mitt håll ifall du behöver ställa in CM-turrar jag är anmäld till med kort varsel. Du behöver inte ha dåligt samvete för att tågbiljetter brinner inne och sånt, utan var där för dina nära när dom behöver dig. Tågbiljetter är skitpengar på det stora hela. Citera
Crappy Postad 3 Februari , 2011 Rapport Postad 3 Februari , 2011 Fan! Håller alla tummar som finns! Citera
Ängeln17 Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Jag behöver väl knappast skriva att det är bara att höra av dig om vad som helst, när som helst. Life stinks. Citera
TotalFarsa Postad 4 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2011 Fifan, så sjukt tungt. Vi finns alltid till hands mike. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Tack farsan. Helgen såg mörk ut pokermässigt men helt plötsligt kanske det blir ett slaskigt homegame imorgon kväll! Tydligen nån obskyr 50r å lite cgslask på programmet. Skoj! Sen får man träffa at igen vilket ju gör lördagen ännu mer komplett. Citera
LappRoffe Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hang on Mike. Livet bajsar i ens gympapåse med jämna mellanrum, men det mesta planar ut med tiden. Och i vår ålder går tiden alltför fort, både på gott och ont... Kul att hitta en vettig dagbok för en gångs skull. Ser fram emot lite slask i garaget när den förbannade tiden tillåter. Citera
MikeTime Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Hang on Mike. Livet bajsar i ens gympapåse med jämna mellanrum, men det mesta planar ut med tiden. Och i vår ålder går tiden alltför fort, både på gott och ont... Kul att hitta en vettig dagbok för en gångs skull. Ser fram emot lite slask i garaget när den förbannade tiden tillåter. Ty Roffe. Jag ser btw fram mot den omtalade verandasittningen med Hasse, en Hof, femkortspoker och en vacker solnedgång. Citera
omalley Postad 4 Februari , 2011 Rapport Postad 4 Februari , 2011 Käkade isterband för så snart som tre veckor sen och det var precis lika mumma som jag kom ihåg det.¨Vaggeryds shark ffs! Inget nytt under solen här inte, kolla bara våra fryntlige vän omalley FFS!!! Jag är just nu plåtslagare,snickare, elektriker,rörmokare och målare! Wtf do you begär!! Dock är jag rätt förtjust i epitetet Fryntlig. Vill bara säga att jag älskar TF och TFs avatar +1 och agree och allt. Bara dåliga nyheter idag. Fick precis veta att en släkting, som har stått mig otroligt nära i unga år, har fått cancer. Tyvärr har det gått långt och verkar ha spridit sig till bl.a lungor och underliv så just nu verkar palliativ vård det enda alternativet.Nå, hoppet är det sista som... osv. Håller tummarna. Hatar sådana nyheter, vet inte om det är åldern men har också haft min beskärda del av dessa dystra nyheter. Tänker med hjärtat på dig Mike! Hang on Mike. Livet bajsar i ens gympapåse med jämna mellanrum, men det mesta planar ut med tiden. Och i vår ålder går tiden alltför fort, både på gott och ont... Kul att hitta en vettig dagbok för en gångs skull. Ser fram emot lite slas000k i garaget när den förbannade tiden tillåter. Så skönt att få läsa riktiga Roffe för en gång skull:h: Citera
miata91 Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Livet är trist i bland... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $12,000(BB) Replayer SB ($224,316) BB ($318,469) Hero ($226,545) UTG+1 ($170,927) UTG+2 ($236,250) CO ($457,486) BTN ($294,052) Dealt to Hero Q:diamond: Q:spade: Hero raises to $30,000, fold, UTG+2 raises to $235,050 (AI), fold, fold, fold, fold, Hero calls $195,345 (AI) FLOP ($477,090) 2:spade: J:spade: 4:diamond: TURN ($477,090) 2:spade: J:spade: 4:diamond: 6:heart: RIVER ($477,090) 2:spade: J:spade: 4:diamond: 6:heart: 9:heart: Hero shows Q:diamond: Q:spade: (Pre 81%, Flop 91.6%, Turn 95.5%) UTG+2 shows 9:spade: 9:diamond: (Pre 19%, Flop 8.4%, Turn 4.5%) UTG+2 wins $477,090 Missa FT på Night Rehab... Hade vart 2-3.a om tha ladys hållt.... Sov så sött era tomtar... Citera
TotalFarsa Postad 5 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2011 Miata kommer inte överens med damerna, what else is new? Baah, trist att ft-bubbla Frullar med gräddost och onsalakörv + den största kopp kaffe du sett. Frugan i Sälen så får plocka med mig kidsen ensam till knattegympan på FS om nån timme eller två. Därefter blir det lördagsgodis och Donken. Chicken nuggets är tydligen nya svart. Citera
LappRoffe Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Ty Roffe. Jag ser btw fram mot den omtalade verandasittningen med Hasse, en Hof, femkortspoker och en vacker solnedgång. EN Hof? FEM kort? Nä nu jävlar... Dessutom kräver jag att Frippe hänger på... Citera
LappRoffe Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Glömde en grej... Team Fagbets officiella dop går av stapeln 4-6 mars. Värd för evenemanget är ingen mindre än "Mr Rock'n roll" själv. J-O alltså. Som de fina små bögar vi är, kommer vi även att bjuda in Hogge på lite slask. Karljäveln bor ju ändå bara 100 meter från brottsplatsen... Jag tar med hörselskydd till Hogge, så att han inte behöver höra det grova språk som "homosexföreningen" oftast använder. "It will be a night to remember", som gamle Bilbo Baggins hade uttryckt det. Ikväll ser vi vår Faghag Dilba bli sist i melodifestivalen. Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att slå någon på käften innan man själv däckar. Tjohooo... Citera
omalley Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 EN Hof? FEM kort? Nä nu jävlar...Dessutom kräver jag att Frippe hänger på... En verandasittning i Casa Roffe finns inte en chans i världen att man vill missa! Skeppa datum och tid and i'll be there! =) Citera
hogge75 Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Glömde en grej...Team Fagbets officiella dop går av stapeln 4-6 mars. Värd för evenemanget är ingen mindre än "Mr Rock'n roll" själv. J-O alltså. Som de fina små bögar vi är, kommer vi även att bjuda in Hogge på lite slask. Karljäveln bor ju ändå bara 100 meter från brottsplatsen... Jag tar med hörselskydd till Hogge, så att han inte behöver höra det grova språk som "homosexföreningen" oftast använder. "It will be a night to remember", som gamle Bilbo Baggins hade uttryckt det. Ikväll ser vi vår Faghag Dilba bli sist i melodifestivalen. Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att slå någon på käften innan man själv däckar. Tjohooo... Jag kommer med glädje. Jag kan t.o.m. ta med egna hörselskydd Citera
Recommended Posts