Gå till innehåll

Ullaredsmaffian, a.k.a "Vi som ligger i Crappys villavagn"

Recommended Posts

• Svars 793
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Var iväg och lirade en 1K-turre igår kväll. Både jag och SweetCharlotte lyckades, efter åtskilliga timmar, hamna på finalbord och dessutom itm. Jag knep femteplatsen för fjuttiga 1.2K och hon fixade andraplatsen för 6.1K. Säger väl en del om vem som är bäst på poker i vårt förhållande.

Hade en avgörande flipp med QQ vs. A8 vs. AT (SweetCharlotte hade AT) men där de lyckades hitta tvåoutarn när A kom på turn och sen var det godnatt.

Mycket trevlig turre men lite för flack struktur, turren var inte slut förräns efter tre på natten vilket är lite väl sent en vardag.

Postad

Ligger på sängen med solglajjorna på och leker med ipaden. Jag, ljuskänslig? :-P

Börjar kännas rätt ok men ska inte ropa hej förns efter nästa veckas återbesök på sjukan...

Mmmm, det luktar nybakta kanelbullar. Den här sjukskrivningen kommer icke att göra underverk för vikten...

Postad
Ligger på sängen med solglajjorna på och leker med ipaden. Jag, ljuskänslig? :-P

Börjar kännas rätt ok men ska inte ropa hej förns efter nästa veckas återbesök på sjukan...

Mmmm, det luktar nybakta kanelbullar. Den här sjukskrivningen kommer icke att göra underverk för vikten...

Jag är lätt på ett nytt vad när du känner dig redo. :-D

Postad

Klonkade ett samtal från arbetsplatsen här på orten där jag har sökt en tjänst som kvalitetssamordnare. Intervju inbokad. Skulle vara sic sweet att komma ifrån pendlingen och få mer tid med kidsen om dagarna. Håller tummarna för att mitt track record när det gäller sökta jobb håller i sig.

Det plus bättre syn skulle vara en jävligt fin 35-årspresent. Det och en flaska wirre mike ;-)