Gå till innehåll

Ullaredsmaffian, a.k.a "Vi som ligger i Crappys villavagn"

Recommended Posts

Postad

Jahapp. Den 9/3 är det bara att inställa sig på sjukhuset för hornhinnetransplantation dagen efter. Sen vankas det ca 4 veckors sjukskrivning. Med tanke på arbetsbördan just nu kunde det knappast kommit olägligare men får väl försöka styra upp det på något vis.

Det här betyder tyvärr att borås blir inställt :-( Hur det blir med varberg i början av april vet jag inte än. Håhåjaja...

• Svars 793
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
...och nu är man skyldig en gammal lappjävel en halvplatta Hof. :-(

Nåja, grattis till semiklonken iaf Roffe. Själv åkte man med AKs vs. AKo vs. JJ på brädan AJx.

Jag såg den handen. Shortstackad som fan såg jag ändå 12 burkar rulla mot mitt håll:-D

Sen lossnade det och jag fick lite drygt 6 papp för sjundeplatsen.

Postad
Jahapp. Den 9/3 är det bara att inställa sig på sjukhuset för hornhinnetransplantation dagen efter. Sen vankas det ca 4 veckors sjukskrivning. Med tanke på arbetsbördan just nu kunde det knappast kommit olägligare men får väl försöka styra upp det på något vis.

Det här betyder tyvärr att borås blir inställt :-( Hur det blir med varberg i början av april vet jag inte än. Håhåjaja...

Attans. Nåja, kan väl godta det som ursäkt då... ;-)

Lirade måndagsturren igår kväll. Givetvis hittade jag ett gyllene allin-läge med AKs på brädan A52 och fick snapsyn av AJo. J på turn och ridå.

Övergick raskt till ett slaskigt 5/5 cg där jag också hittade ett fint allinläge med A7s på brädan AJ97 rainbow. Fick syn av J9o. J på river. Ett inköp åt skogen alltså.

Tiltad reloadar jag och hittar omgående pushen med AQs pre. Får syn av 88. Flop 866. Ytterligare en röding väck således.

Reloadar med endast 300 spänn. Efter en timmes lir sitter jag med 2.4K och undrar vad fan som hänt. Cashar ut kl 23:30 med lillplusset på 600:-.

Månaden hittills:

LIVE:

5/2 -200:- (MTT)

5/2 -500:- (CG)

7/2 -320:- (MTT)

7/2 -400:- (CG)

14/2 -320:- (MTT)

18/2 +2.800:- (MTT)

21/2 -320:- (MTT)

21/2 +600:- (CG)

Postad

Crappy, mike o undertecknad gameade en billig 5manna omaharebajj igårkväll och finalbordade allihopa. Startfält på kanske 16 pers :-P Nu hade mike och jag slagit vad om att bästa prestation skulle generera en liten vardagswirre men det vete fan så okamratligt som fiskmicke drog ut mig på bubblan. Hoppas du kunde sova, din fiiiiiisk ;-)

Thorsson kan inte skriva begriplig svenska.

Rensvind SE? Är det försvenskad Rhincewind? Vad fan är en Rhincewind?

Sov fyra timmar inatt.

Ska försöka få till CC/gbg på lördag. Miata, DP, Juggs, Pelleman, övriga?

Postad
Crappy, mike o undertecknad gameade en billig 5manna omaharebajj igårkväll och finalbordade allihopa. Startfält på kanske 16 pers :-P Nu hade mike och jag slagit vad om att bästa prestation skulle generera en liten vardagswirre men det vete fan så okamratligt som fiskmicke drog ut mig på bubblan. Hoppas du kunde sova, din fiiiiiisk ;-)

Jodå, låg och smakade på segerns sötma efter att ha dragit ut Crappy hu också och somnade med ett sötsliskigt leende.

Idag kommer Mike att bli av med en hel del behåring, han kommer även bli smått förmögen efter att ha städat undan och pantat alla ölburkar från pokerlokalen. Dessutom, sist men inte minst, kommer det en busslast med kärlek. (Nej, jag har inte köpt upp ett restlager med porrfilmer.)

Postad
Brukar du göra det? Vad är det i kebaberna du äter egentligen?

Nä, men har sic mkt att göra på jobbet just nu inför sjukskrivningen. Vi prellar och så får jag kolla med La Signorina Dominanté om det låter sig genomföras :-)

Postad

Ta det lugnt nu TF, jobbet klarar sig ändå. Jag har inte arbetat på jobbet i över tjugo år men likt förbannat får jag lön den 25:e varje månad iaf.

Nyss vräkt i mig viltskavsgryta med ädelost och sitter och mumsar lösgodis ihop med :h: -at.

Vi passade även på att ta en bastu och min vana trogen blev det en snöängel spritt språngande naken trots en temperatur på -13.

Det lutar åt att jag och SweetCharlotte åker till Ängeln på lördag och slänger pengar på östgötar om jag lyckas komma ifrån jobbet några timmar tidigare.

Postad

Så det är på de statliga verken man ska jobba alltså?

Vi kör CC på lördag. Lönehelg kan inte vara fel. Prelude på Ölrepubliken såklart. Attending: miata, dp und me. Hoppas på juggs om han behagar visa sig...

Postad

Jag har utlovat sovplats åt både TF och Miata. Har en schysst luftmadrass plus en hörnsoffa som funkar för två att slagga på, så minst en till funkar om nån annan vill tagga på och vill ha sovplats. Har även en tvåsitssoffa om någon i Crappy-storlek vill tagga på. Tar folk med egna liggunderlag har jag plats för många.

Postad
Jag har utlovat sovplats åt både TF och Miata. Har en schysst luftmadrass plus en hörnsoffa som funkar för två att slagga på, så minst en till funkar om nån annan vill tagga på och vill ha sovplats. Har även en tvåsitssoffa om någon i Crappy-storlek vill tagga på. Tar folk med egna liggunderlag har jag plats för många.

Sweet DP.

Postad

Då; gott om vatten

Sen; inget vatten

Efteråt; massor med vatten

Nu; jävligt lite vatten

Varför i hela helvetet ska prylar som kräver fackmannamässig åtgärd strula på helger när det i princip är omöjligt att hitta nån?

Tur att man får gå till jobbet och koncentrera sig på finalbordet i Köpenhamn... öh... tågen menar jag. Synd bara om :h: -at som sitter hemma själv med bara André Pops, två Marabou apelsinkrokant och tre katter som sällskap.

Ska skänka ett par tankar till er som har roligt i Kalmar och Göteborg.