Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Fast den här är bäst: https://www.flashback.org/t942622 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 vad händer om du, hypotetiskt, skulle skotta och gula rullen? återbet. skyldig om jag skottar. En vanlig stejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det är väll alltid bra att bli stejkad. Han kommer ju ändå inte gå behandling om de inte stejkar honom... Därför är det ju bättre att han förlorar sajtens pengar än sina egna. Förutsatt att han inte lägger inte sina egna pengar utöver det han får gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Stormorfar har edge mot alla och de han inte har edge mot möter han ännu hellre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Geypoker visade redan tidigare att de saknar moral när de scammade sina spelare. Läs sajttråden så förstår ni vad jag menar. När de går i konkurs kommer jag att skåla i champagne. Längtar! Kan du länka till det hittar inte fast jag söker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Upp med dagbok här på PF morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 [X] Läst lite morfar-db. Wow. Lol på heypoker. Det här var nog det dummaste jag sett sen T6. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LOFFE Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 blir en deposit på heypoker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Stormorfar har edge mot alla och de han inte har edge mot möter han ännu hellre. Låter som en kopia av en annan "forumprofil"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 blir en deposit på heypoker nu Är ju som alla andra siter,det sponsrade är rediga värde spots ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 jak tyckte det vart roligt att krappen fick stejk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oneill52 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Skrämmande!!! Räcker ju att läsa några sidor ur hans dagbok för att förstå att killen behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Kan du länka till det hittar inte fast jag söker Deras Sajt-tråd verkar vara borttagen. Är det ett försök att mörka alla negativa skriverier? Kanske dags att skapa en särskild tråd om hur Heypoker lurade sina kunder på rätt stora belopp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosco Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det vet jag väl inte, får dom mig bli stabilt vinnande så är det +EV för båda. Dom vill verkligen hjälpa mig, även om jag förstår att dom även är ute efter uppmärksamhet då jag blir lite av en reklampelare. Men sålänge dom hjälper mig accepterar jag det till 100%. Mer info kommer förmodligen senare. Det är knappast någon välgörenhet dom bedriver. Sluta skriv om ditt spelande så får du se hur intresserade dom är av att hjälpa dig på riktigt. Riktigt jävla lågt gjort av heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Deras Sajt-tråd verkar vara borttagen. Är det ett försök att mörka alla negativa skriverier? Kanske dags att skapa en särskild tråd om hur Heypoker lurade sina kunder på rätt stora belopp... Ja berätta om heypoker, på vilket sätt har dom lurat er? har aldrig hört om de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Hade grejen gjorts med lite mer hjärna hade det väl blivit typ, hej stormorfar, du kan få 100% rb hos oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 återbet. skyldig om jag skottar. En vanlig stejk. Då har de i praktiken LÅNAT ut pengar till en speltorsk för att han ska kunna spela. Ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Ja berätta om heypoker, på vilket sätt har dom lurat er? har aldrig hört om de.... En kort sammanfattning: Många spelare signade där tack vare att en riktigt bra deal erbjöds (8*bonusar + vip-shop för samma poäng). När det kom till kritan efter flera månaders spel var plötsligt vip-shopen stängd. Poängen blev sedan helt värdelösa några månader senare och kunde inte användas till nånting trots att Heypoker flera gånger lovat att jag skulle få växla in poängen mot pengar. Detta hände alltså många spelare och inte bara mig. Tack och lov gällde det bara några tusenlappar i mitt fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 En kort sammanfattning: Många spelare signade där tack vare att en riktigt bra deal erbjöds (8*bonusar + vip-shop för samma poäng). När det kom till kritan efter flera månaders spel var plötsligt vip-shopen stängd. Poängen blev sedan helt värdelösa några månader senare och kunde inte användas till nånting trots att Heypoker flera gånger lovat att jag skulle få växla in poängen mot pengar. Detta hände alltså många spelare och inte bara mig. Tack och lov gällde det bara några tusenlappar i mitt fall. Öh,jag känner inte alls igen mig i hur du framställer heypoker i dåligt dager. Jag tillhörde också den spelarbasen som nappade på erbjudandet och när det framstod att vipshopen failat så blev man förstås irriterad men vad du utelämnar och som jag tycker var väldigt generöst av heypoker var ju att dom kompenserade oss med tournament tickets istället. Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Jag tycker iaf det var toppen att som sng spelare få bonusar motsvarande 62,5% rb + tournament tickets! Än idag är jag en mycket nöjd heypokerkund.Snabb hjälpsam support o snabba utbet till visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Öh,jag känner inte alls igen mig i hur du framställer heypoker i dåligt dager.Jag tillhörde också den spelarbasen som nappade på erbjudandet och när det framstod att vipshopen failat så blev man förstås irriterad men vad du utelämnar och som jag tycker var väldigt generöst av heypoker var ju att dom kompenserade oss med tournament tickets istället. Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Jag tycker iaf det var toppen att som sng spelare få bonusar motsvarande 62,5% rb + tournament tickets! Än idag är jag en mycket nöjd heypokerkund.Snabb hjälpsam support o snabba utbet till visa. Jag såg aldrig röken av några tickets. Man fick väl nåt erbjudande om att man kunde ansöka om att få bli medlem i det nya programmet där man skulle kunna växla sina poäng men när man ansökte fick man beskedet att man inte var kvalificerad (uppenbarligen för att man hade för mkt poäng). Jag hade ändå sett tickets som en spottloska i ansiktet. Tickets är inte värt ett skit för mig som spyr på turneringar och det var aldrig tal om några skruttiga tickets från första början. Riktigt uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tundeg Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Öh,jag känner inte alls igen mig i hur du framställer heypoker i dåligt dager.Jag tillhörde också den spelarbasen som nappade på erbjudandet och när det framstod att vipshopen failat så blev man förstås irriterad men vad du utelämnar och som jag tycker var väldigt generöst av heypoker var ju att dom kompenserade oss med tournament tickets istället. Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Jag tycker iaf det var toppen att som sng spelare få bonusar motsvarande 62,5% rb + tournament tickets! Än idag är jag en mycket nöjd heypokerkund.Snabb hjälpsam support o snabba utbet till visa. De drog ju tillbaka det erbjudande om tickets och de som inte nappade direkt utan istället väntade på shoppen som fortfarande skulle komma eller bara inte fick information om att man kunde få tickets blev helt utan ersättning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Uppenbarligen fick jag inget sådant erbjudande. Istället försäkrade supporten mig om att jag skulle få växla in poängen till cash så fort den nya shoppen var klar. När nya shoppen väl var klar meddelades jag om att mina poäng var helt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Öh,jag känner inte alls igen mig i hur du framställer heypoker i dåligt dager.Jag tillhörde också den spelarbasen som nappade på erbjudandet och när det framstod att vipshopen failat så blev man förstås irriterad men vad du utelämnar och som jag tycker var väldigt generöst av heypoker var ju att dom kompenserade oss med tournament tickets istället. Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Jag tycker iaf det var toppen att som sng spelare få bonusar motsvarande 62,5% rb + tournament tickets! Än idag är jag en mycket nöjd heypokerkund.Snabb hjälpsam support o snabba utbet till visa. Seriöst? Du känner inte till detta? Folk blev ju INTE kompenserade, heypoker har aldrig svarat på detta, mer än "buhu, det var de förra ägarna som gjorde alla de här dumma sakerna mot er, nu är det nya ägare..." De svarade inte ens på frågor kring detta i sajttråden, trots löften om detsamma, osv osv. Helt sjukt att de fått behålla spelare efter alla självmål de gjort genom åren. Tråden är ju annars HELT bisarr, bara på Heypoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Öh,jag känner inte alls igen mig i hur du framställer heypoker i dåligt dager.Jag tillhörde också den spelarbasen som nappade på erbjudandet och när det framstod att vipshopen failat så blev man förstås irriterad men vad du utelämnar och som jag tycker var väldigt generöst av heypoker var ju att dom kompenserade oss med tournament tickets istället. Men uppenbarligen tackade du nej till det erbjudandet? Jag tycker iaf det var toppen att som sng spelare få bonusar motsvarande 62,5% rb + tournament tickets! Än idag är jag en mycket nöjd heypokerkund.Snabb hjälpsam support o snabba utbet till visa. Vad tycker du on heypokers agerande i detta fallet då? Att dom stejkar en spelberoende kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts