Big Less Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det finns en skribent på ett annat pokerforum som är forumets kändaste profil. Inte för att han är duktig och vinner, utan för att han är en sådan jävla speltorsk. Han försöker sluta, men det går inte. Istället gular han gång på gång och skriver öppet om hur dåligt han mår, hur han käkar antidepp (och andra preparat) och att han förlorar pengar han inte har råd att förlora. Han har varken jobb, inkomst eller sysselsättning överhuvudtaget. Och det är liksom ingen hemlighet, utan det är det han skriver om och därför han är känd. Heypoker har tydligen uppmärksammat reklamvärdet i så många följer den stackars saten och därför stejkat honom, så att han ska kunna fortsätta spela poker. Dealen är att han spelar på deras site, skriver dagbok om det på forumet (massor av folk följer den och alla vet att han kommer förlora, den här gången också) och sedan delar de på de eventuella spelvinsterna. Är det jag som är blödig, eller är det fruktansvärt cynisk att gå in och stejka en riktig jävla speltorsk, när han egentligen borde få vård? Killen spelar NL50 och är inte vinnande, så Heypoker kan knappast hävda att han är känd eller lovande. Han är en helt vanlig speltorsk, med den skillnanden att han skriver på ett stort forum om sina misslyckade försök att hantera missbruket. Vad säger ni andra? För egen del tycker jag att det är bland det mest cyniska jag har sett i marknadsföringsväg, men det kanske bara är jag som är naiv? LÄS FÖLJANDE INNAN DU POSTAR: 1. Håll er till att prata om heypokers agerande. 2. Tidigare vipshops-problem hör hemma i heypokertråden. 3. Inga personangrepp 4. Inga spekulationer om sajtnicks' date=' dvs outningar Följ punkterna ovan så vi slipper ge ut infractions eller banna folk. [/b'] /Bjoelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasermaja Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Fan det vidrigaste jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det låter rätt sjukt får man medge, han borde givetvis få nån slags hjälp emot sitt spelande istället för uppmuntran. Bra att han slipper spela bort sina egna pengar iaf, men det bästa vore ju såklart om han inte spelade alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 #Ansvarsfullt spelade LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Säger en del om Heypoker tycker jag. Jag ser det som negativ reklam för dom, skulle def. kunna skita i att spela där endast pga. en sån här sjuk "sponsring" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Säger en del om Heypoker tycker jag. Jag ser det som negativ reklam för dom, skulle def. kunna skita i att spela där endast pga. en sån här sjuk "sponsring" Samma här. Det är tydligt att killen mår dåligt. Det är inte så att han gular en rulle och garvar, utan det märks att spelande tar över och förstör hela hans liv. Han senaste inlägg i dagboken handlar om ångest, psykologbesök och psykofamaka. Man tycker att ett pokerbolag borde vilja undvika att förknippas med sådant, om inte annat för att det spelar monopolivrarna i händerna, men för Heypoker är kanske all uppmärksamhet bra uppmärksamhet och det är ju många som läser dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Killen är dessutom bara 19-20 bast, så det är en ung människas liv de bidrar till att ödelägga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 om detta stämmer så skulle jag aldrig få för mig å lira på heypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Meh. Nu måste jag hitta den där dben... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det är jag som är den kända profilen. Och jag har haft en del problem tidigare, jag har pratat med heypoker mycket och dom vill hjälpa mig till 100%. Vi har stora planer på detta och få mig på fötter igen. Dom vill absolut inte utnyttja mig utan enbart hjälpa mig. Och speltorsk, visst jag har skottat bort mycket vinster, men jag spelade tidigare åt en känd affe (Kanske är han som startat tråden, vad vet jag). Spelade då upp 400€>5000€ på en månads grind från NL20 utan problem. Det är senaste månaderna jag mått dåligt men nu har jag kommit på fötter och det kommer visa sig hur detta artar sig. Vad säger ni om ett par månader om jag är NL100 reg pga heypoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Bättre ökänd än okänd heter det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Vad säger ni om ett par månader om jag är NL100 reg pga heypoker? Bra för dig men fortfarande lika jävla illa från deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Bra för dig men fortfarande lika jävla illa från deras sida. Det vet jag väl inte, får dom mig bli stabilt vinnande så är det +EV för båda. Dom vill verkligen hjälpa mig, även om jag förstår att dom även är ute efter uppmärksamhet då jag blir lite av en reklampelare. Men sålänge dom hjälper mig accepterar jag det till 100%. Mer info kommer förmodligen senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
godispaSVEn Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 . Vad säger ni om ett par månader om jag är NL100 reg pga heypoker? Komigen nu, du är ju verkligen tvärkass på poker och är inte ens vinnande på nl50 efter år? av grindande... Du har misslyckats så många gånger att det är pinsamt. Men keep it up underhållning på ganska hög nivå, Känner mig jävligt nöjd med mig själv och känns som man är långt ifrån spelberoende när man läser det du skriver glhf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Komigen nu, du är ju verkligen tvärkass på poker och är inte ens vinnande på nl50 efter år? av grindande... Du har misslyckats så många gånger att det är pinsamt. Men keep it up underhållning på ganska hög nivå, Känner mig jävligt nöjd med mig själv och känns som man är långt ifrån spelberoende när man läser det du skriver glhf Hoppet är det sista som överger människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Komigen nu, du är ju verkligen tvärkass på poker och är inte ens vinnande på nl50 efter år? av grindande... Du har misslyckats så många gånger att det är pinsamt. Men keep it up underhållning på ganska hög nivå, Känner mig jävligt nöjd med mig själv och känns som man är långt ifrån spelberoende när man läser det du skriver glhf Vi får väl se, men tycker inte att ni ska klanka ner på heypoker, dom är riktigt sköna killar enligt mig. Dom var/är villiga att stejka mig och det är mitt val, det är inte så att jag kommer gråta ut i aftonhoran att dom dragit ner mig i skiten, absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Att vara vinnande betyder inte att man inte är spelberoende. Vilket dom flesta verkar syfta på att du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det vet jag väl inte, får dom mig bli stabilt vinnande så är det +EV för båda. Dom vill verkligen hjälpa mig, även om jag förstår att dom även är ute efter uppmärksamhet då jag blir lite av en reklampelare. Men sålänge dom hjälper mig accepterar jag det till 100%. Mer info kommer förmodligen senare. Undrar vad dem marknadsföringsansvariga har under pannbenet... Deras varumärke kommer att skjunka väldigt mycket av det här. Tycker dom borde ta bort stejken och enbart hjälpa dig att bli av med spelberoende. Sen skulle du kunna få lön för att skriva om ditt spelberoende på deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Heypoker is committed to doing everything possible to give players an enjoyable playing experience, whilst recognizing that gambling can cause problems for a minority of players. To ensure that you continue to enjoy safe and manageable play we fully support Responsible Gaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Hallå, länk till dagboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Hallå, länk till dagboken? länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 https://www.flashback.org/t1418613 https://www.flashback.org/t996771 https://www.flashback.org/t1052851 https://www.flashback.org/t1324203 https://www.flashback.org/t920226 https://www.flashback.org/t1036071 https://www.flashback.org/t1005007 Fast den här är bäst: https://www.flashback.org/t942622 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Geypoker visade redan tidigare att de saknar moral när de scammade sina spelare. Läs sajttråden så förstår ni vad jag menar. När de går i konkurs kommer jag att skåla i champagne. Längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormorfar Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Geypoker visade redan tidigare att de saknar moral när de scammade sina spelare. Läs sajttråden så förstår ni vad jag menar. asdfasdf tar bort då det bara blir massa skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 vad händer om du, hypotetiskt, skulle skotta och gula rullen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts