Gå till innehåll

Imfromsweden har fått en dagbok


Imfromsweden

Recommended Posts

  • Svars 3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Passar på att outa nu när jag e på humör. PK både sov och spydde på cc igår...

 

Eftersom Martinnuts skrev så finurligt om återställare väljer jag att outa en liten historia. Kan ha gjort det förut i officedb...

 

Efter en vansinnig utekväll i Uppsala med Luap och Co kommer Martinnuts hem helt förstörd. Jag och Shahin ringer och kollar läget när vi äter lunch vid Skanstull. Följande samtal utspelar sig...

 

NiklasVegas - Tjena Martin

 

Martinnuts - Tja, vänta lite.

 

*Spya*

 

N - Vad gör du? Ska jag ringa tillbaka senare?

 

M - Vänta lite.

 

*Spya*

 

N - Allvarligt nu, ringer senare.

 

M - Nee, det e lugnt. Blevåprecis avsläppt av luppen. Är så jävla sliten nu.

 

N - Haha, jag mår dåligt bara av att höra dig. Måste varit riktigt hårt.

 

M - Ja, mår så jävla skit. Hörru, Tiesto spelar på Annexet ikväll. Vad tror du? Jag e på att börja kröka nu.

 

N - Du är en sjuk fan...

 

:shock::-D

 

Btw, du lirar inget på svs? Eller får du ingen action?

 

Lirar inte på svs

 

ifs kommer gula

 

Tsss... det där har jag hört en miljon gånger redan. Förstår inte varför alla tror det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar på att outa nu när jag e på humör. PK både sov och spydde på cc igår...

 

Eftersom Martinnuts skrev så finurligt om återställare väljer jag att outa en liten historia. Kan ha gjort det förut i officedb...

 

Efter en vansinnig utekväll i Uppsala med Luap och Co kommer Martinnuts hem helt förstörd. Jag och Shahin ringer och kollar läget när vi äter lunch vid Skanstull. Följande samtal utspelar sig...

 

NiklasVegas - Tjena Martin

 

Martinnuts - Tja, vänta lite.

 

*Spya*

 

N - Vad gör du? Ska jag ringa tillbaka senare?

 

M - Vänta lite.

 

*Spya*

 

N - Allvarligt nu, ringer senare.

 

M - Nee, det e lugnt. Blevåprecis avsläppt av luppen. Är så jävla sliten nu.

 

N - Haha, jag mår dåligt bara av att höra dig. Måste varit riktigt hårt.

 

M - Ja, mår så jävla skit. Hörru, Tiesto spelar på Annexet ikväll. Vad tror du? Jag e på att börja kröka nu.

 

N - Du är en sjuk fan...

 

Fina minnen :-D För övrigt är det bara martinnutz som är sådär sjuk med att gå på spriten igen. Om jag inte minns fel hämtade jag honom bakfull när vi skulle åka till Uppsala också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och en kompis tänkte förresten fixa ett pokerhus nu på sommaren :) Inte nåt jättestort, utan bara typ 1.5-2 veckor runt augusti typ. Om det är någon som har lust att hänga med så är det bara att skicka mig ett PM :) Tar helst folk som är mellan 18-21, lirar åtminstone 50nl, inga knarkare etc etc. Iaf, bara att skicka ett pm om ni är intresserade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ere så mkt folk som drogar inom svenska pokercommunityt? allvarlig fråga nu, jag känner ingen som tar t.ex. tramadol. Vet inte om det är ett stående skämt eller semi-allvar på pf, men i USA där det åtminstone var enkelt få tag i tramadol tidigare(kanske har ändrats?) så var det rätt mkt grinders som körde på det, en del fick ganska läskiga bieffekter av långvarigt bruk dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...