hankie123 Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Bor du i närheten av segeltorp också? Spelade faktiskt själv ett litet tag i spårvägen för många år sedan:) Citera
Imfromsweden Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 SÅÅÅÅ, Ipoker rullen äntligen tillbaka till höjdpunkten innan den allra senaste nedsvängningen. Fas 1: complete. Har bara... obeskrivligt mycket kvar då. Citera
Imfromsweden Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 Bor du i närheten av segeltorp också? Spelade faktiskt själv ett litet tag i spårvägen för många år sedan:) Yes, det gör jag Nice nice, var du bra då? Citera
hankie123 Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Yes, det gör jag Nice nice, var du bra då? Aha ballt, jag med! haha njaa var väl bra på fritids när man var 10 omss Citera
Elitloppet Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Då får vi alla sparra framöver då Citera
Jeppish Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 def vika 22-55, 66 close..men kan inte tänka oss att vi ever ska vika 77 mot någon. Vår synrange i sb kommer vara rel stark mot knappnitt så behöver inte oroa oss alls för sq..om vi av nån puckad anledning ändå gör det borde vi ha aks, aqs i synlinjen framför att vika 2 så fina sjuor Citera
heltok Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 kan vi inte erkänna att vi inte har en aning om vad svaret är utan bara gissar? Citera
Fredron Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Känns ganska givet att det inte finns något rätt statiskt svar. Kommer ihåg att jag själv gjorde trådar på 2+2 angående vad jag som SB borde stacka av med mot BU pre utan någon vidare information, när jag flyttade upp till NL10 Citera
Imfromsweden Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 Då får vi alla sparra framöver då givet! Citera
renad Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Känns som pingisspelare är överepresenterade i den svenska pokersfären. just a thought Citera
nutshellcracker Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Känns som pingisspelare är överepresenterade i den svenska pokersfären. just a thought Sure bet! Vissa spelar på ett bord mot varandra, andra har händerna i brallorna och kör sin egen grej. Ohly-style. Citera
Unicum Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Jag har spelat bowling. edit: ridit har jag också gjort Citera
Imfromsweden Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2011 haha, jo, det är lite märkligt. Vi gillar att spela på bord helt enkelt Imorrn bär det av till emmaboda. Tar inte med mig dator eller liknande, så blir inga updateringar föräns typ 1a augsti. Sen blire pokerhus den 2-9 IFS out! Citera
Roob Postad 25 Juli , 2011 Rapport Postad 25 Juli , 2011 Dubbel. Omaha Kan man definiera att man spelar fisk när man spelar någon med bara en arm? Turneringar bör ju vara seriespel Citera
Orrarah Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Imorrn bär det av till emmaboda. IFS out! Avis som få. Hade själv planer på att dra dit, men det sket sig. Hoppas på reserapport sen! Citera
godispaSVEn Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Avis som få. Hade själv planer på att dra dit, men det sket sig. Hoppas på reserapport sen! Eller så säger du som det är att du inte har råd. Citera
ulaf Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Kan man definiera att man spelar fisk när man spelar någon med bara en arm? Turneringar bör ju vara seriespel Tvärtom eftersom seriespel väl sänker variansen? Rundpingis är nog mer likt turrar Citera
Imfromsweden Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2011 Hemma från Emmaboda! Var jävligt kul overall, trots att det regnade typ konstant de tre sista dagarna. Kröka rätt rejält, stod längst fram på Infected (var sånt extremt tryck där, en tjejkompis svimmade typ och blev tagen över stängslet av vakterna :-/). En kompis tog förresten Skrillex på pungen Ställde sig längst fram, svimmade, blev tagen av vakterna o tog ett leap of faith mot scenen. Han var rätt i extas efteråt Daniel adams-ray var också en absolut höjdpunkt. Aja, skönt att vara hemma. Mycket trevligt att återse sängen, torra kläder, familjen, och framför allt datorn, hehe. Gamer att heart antar jag Imorrn kväll flyger holländaren över, och dagen därefter kommer två svenskar så blire pokerhus i en vecka Blir nog rätt nice Citera
Wavy_Crockett Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 En kompis tog förresten Skrillex på pungen Ställde sig längst fram, svimmade, blev tagen av vakterna o tog ett leap of faith mot scenen. Han var rätt i extas efteråt Citera
Imfromsweden Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2011 haha, jag vet, han är rätt sjuk. Han motivation var att han "ville ha nånting att berätta för barnbarnen." Citera
thefman Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 haha, jag vet, han är rätt sjuk. Han motivation var att han "ville ha nånting att berätta för barnbarnen." han råkar inte vara arab av en händelse? Citera
Recommended Posts