WhySoSerious Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Slutade sessionen -200 så dagsresultatet blev +900$ på 5k händer. Jag har nog aldrig lirat såhär länge på en dag innan (ca 8h), så det blev något typ av rekord iaf, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 29 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Fick min skärm idag, äntligen. Nu ska jag bara fixa feta multitaskingskillz sen är det ai! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Fick min skärm idag, äntligen. Nu ska jag bara fixa feta multitaskingskillz sen är det ai! Table ninja typ? Eller kan man programera på annat vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 29 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Table ninja typ? Eller kan man programera på annat vis? Jag använder inte tableninja. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Jag använder inte tableninja. Vad menar du? Okej, borde gå att programera så du styr allt med tangentbordet så du kan multitabla med många många bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Okej, borde gå att programera så du styr allt med tangentbordet så du kan multitabla med många många bord Jaha, nu är jag med. Kommer dock inte göra något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 hinner man inte klicka sig fram till beslut tappar man sin egde imo, själv föredrar jag 6-8 bord max beroende på tidsbank, lirade 6 på boss förut den korta stunden jag flydde ifrån svs, tkr det är fel att fokusera på många bord istället för kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 hinner man inte klicka sig fram till beslut tappar man sin egde imo, själv föredrar jag 6-8 bord max beroende på tidsbank, lirade 6 på boss förut den korta stunden jag flydde ifrån svs, tkr det är fel att fokusera på många bord istället för kvalité! word! Det jag menar med "multitasking" är att jag vill kunna spela 6-8 bord som är min standard + att när jag känner för det, kunna surfa och ha uppe msn, spotify och pt samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 kan jag förstå, sitter med en 21 tums skärm och lirar 5 bord på svs, sitter med spotify, msn och hold em manager...det blir minst sagt rörigt ibland när altl ligger ovanpå varandra, speciellt när man lirar 5 turbos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 kan jag förstå, sitter med en 21 tums skärm och lirar 5 bord på svs, sitter med spotify, msn och hold em manager...det blir minst sagt rörigt ibland när altl ligger ovanpå varandra, speciellt när man lirar 5 turbos Lirar du borden sida vid sida eller överlappade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 så här ser det ut Uploaded with ImageShack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Skaffa en till skärm imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Dygnade igår/idag eller vad det blir, så jag ska gå i ide nu. Hann med 5k händer iaf och ett plus på 650$. GN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Skaffa en till skärm imo ääääääääääääh onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 ääääääääääääh onödigt Uploaded with ImageShack.us Ser inte alls det onödiga med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Så det ska se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 äh va fan dålig SYYN eller? här i micro träsket har vi micro storlek på skärmarna och micro storlek på borden så man knappt ser nått! när jag också blir pokerproffs ska jag sitta med 2 st 42 tums tv-apparater i siden badrock i en stor fet fotölj med champagne glas på sidan.... men innan dess får jag kriga och lida! opus dei osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 äh va fan dålig SYYN eller? här i micro träsket har vi micro storlek på skärmarna och micro storlek på borden så man knappt ser nått! när jag också blir pokerproffs ska jag sitta med 2 st 42 tums tv-apparater i siden badrock i en stor fet fotölj med champagne glas på sidan.... men innan dess får jag kriga och lida! opus dei osv! Om storleken på stakesen avgör vilken storlek man ska ha på borden så ska jag ha 2 feta bord på varje skärm när jag går upp i nivå Haha, det låter nice! gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Soulread ftw OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 SB: $241.40 BB: $86.65 UTG: $469.60 CO: $250.50 Hero (BTN): $197.00 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has Q:diamond: Q:club: fold, CO raises to $6.00, Hero raises to $21.00, fold, fold, CO calls $15.00 Flop: ($45.00, 2 players) 8:diamond: J:diamond: A:club: CO checks, Hero checks Turn: ($45.00, 2 players) 5:diamond: CO bets $35.00, Hero calls $35.00 River: ($115.00, 2 players) 4:diamond: CO bets $194.50 and is all-in, Hero calls $141.00 and is all-in CO shows 9:club: T:spade: (High Card, Ace) (PreFlop 16%, Flop 23%, Turn 11%) Hero shows Q:diamond: Q:club: (Flush, Queen High) (PreFlop 84%, Flop 77%, Turn 89%) Hero wins $394.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Först missclickfoldar jag kåk i en 75 bb pott , handen efter kommer denna! TILT OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 BB: $229.45 UTG: $325.00 CO: $296.60 Hero (BTN): $253.00 SB: $238.25 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has K:club: K:diamond: UTG calls $2.00, CO raises to $6.00, Hero raises to $24.00, SB raises to $60.00, fold, fold, fold, Hero raises to $253.00 and is all-in, SB calls $178.25 and is all-in Flop: ($486.50, 2 players) K:spade: Q:heart: 6:spade: Turn: ($486.50, 2 players) A:club: River: ($486.50, 2 players) J:diamond: SB shows T:diamond: T:heart: (Straight, Ace High) (PreFlop 19%, Flop 3%, Turn 9%) Hero shows K:club: K:diamond: (Three of a Kind, Kings) (PreFlop 81%, Flop 97%, Turn 91%) SB wins $483.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Slutade sessionen -1300$, jag sprang verkligen skitdåligt . Jaja, jag ska inte whinea för mycket, det lär ändå bli en rekordmånad vilket jag är riktigt nöjd med. Pallar inte sammanfatta den nu för jag ska på kurs imorgon vid 06.30. GN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 storlek på skärmarna och uppösning? är det 2 st 24 tums widescreen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 storlek på skärmarna och uppösning? är det 2 st 24 tums widescreen eller? Yes, 2 st 24 wide 1080x1920. Jag är jävligt nöjd med dem, väldigt prisvärda också. Sitter på mobilen nu så kan inte länka. Men jag postade länk här för 2 eller 3 veckor sen om du är sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Sammanfattning av Mars. Jag känner att jag krossar det flesta motståndet på 1/2 nu, så det kommer bli spännande att gå upp till 2/4 den här månaden. Många säger att de har haft problem att etablera sig på 2/4 så vi får se hur det gå, jag älskar ju utmaningar så det är bara ett + . Men jag tror inte att jag ska överskatta nivån för mycket ändå. Händer: 40,931 Poker: +4250$ Rakeback: 2033$ Sportbetting: 0 Turneringar: 0 Totalt: +6880$ Total Br: 23,5k Det kommer nog inte finnas så mycket tid att lira i helgen då jag ska på släktkalas osv men det kan hända att jag börjar på söndag. Tills dess, TAGGA nl400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Yes, 2 st 24 wide 1080x1920. Jag är jävligt nöjd med dem, väldigt prisvärda också. Sitter på mobilen nu så kan inte länka. Men jag postade länk här för 2 eller 3 veckor sen om du är sugen. känns lite overkill för mig att ha 2 skärmar atm, dock hittade jag en 20 tums LCD-skärm på netonnet för endast 1k, så känns lite ovärt att köpa 2 st 24 tummare för 1.7kst, blir lite för dyra extra 8 tum wp för månaden också, skönt att se att det inte bara är jag som har en redline som går neråt.....GL på NL400! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts