Gå till innehåll

Whyso - Midstakes


WhySoSerious

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hinner man inte klicka sig fram till beslut tappar man sin egde imo, själv föredrar jag 6-8 bord max beroende på tidsbank, lirade 6 på boss förut den korta stunden jag flydde ifrån svs, tkr det är fel att fokusera på många bord istället för kvalité!

 

word!

 

Det jag menar med "multitasking" är att jag vill kunna spela 6-8 bord som är min standard + att när jag känner för det, kunna surfa och ha uppe msn, spotify och pt samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan jag förstå, sitter med en 21 tums skärm och lirar 5 bord på svs, sitter med spotify, msn och hold em manager...det blir minst sagt rörigt ibland när altl ligger ovanpå varandra, speciellt när man lirar 5 turbos

 

Lirar du borden sida vid sida eller överlappade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh va fan dålig SYYN eller? här i micro träsket har vi micro storlek på skärmarna och micro storlek på borden så man knappt ser nått!

 

när jag också blir pokerproffs ska jag sitta med 2 st 42 tums tv-apparater i siden badrock i en stor fet fotölj med champagne glas på sidan....

 

men innan dess får jag kriga och lida! opus dei osv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh va fan dålig SYYN eller? här i micro träsket har vi micro storlek på skärmarna och micro storlek på borden så man knappt ser nått!

 

när jag också blir pokerproffs ska jag sitta med 2 st 42 tums tv-apparater i siden badrock i en stor fet fotölj med champagne glas på sidan....

 

men innan dess får jag kriga och lida! opus dei osv!

 

 

Om storleken på stakesen avgör vilken storlek man ska ha på borden så ska jag ha 2 feta bord på varje skärm när jag går upp i nivå 8-)

 

Haha, det låter nice! gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soulread ftw

 

OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

SB: $241.40

BB: $86.65

UTG: $469.60

CO: $250.50

Hero (BTN): $197.00

 

SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero has Q:diamond: Q:club:

 

fold, CO raises to $6.00, Hero raises to $21.00, fold, fold, CO calls $15.00

 

Flop: ($45.00, 2 players) 8:diamond: J:diamond: A:club:

CO checks, Hero checks

 

Turn: ($45.00, 2 players) 5:diamond:

CO bets $35.00, Hero calls $35.00

 

River: ($115.00, 2 players) 4:diamond:

CO bets $194.50 and is all-in, Hero calls $141.00 and is all-in

 

CO shows 9:club: T:spade: (High Card, Ace) (PreFlop 16%, Flop 23%, Turn 11%)

Hero shows Q:diamond: Q:club: (Flush, Queen High) (PreFlop 84%, Flop 77%, Turn 89%)

Hero wins $394.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först missclickfoldar jag kåk i en 75 bb pott , handen efter kommer denna! TILT

 

 

OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

BB: $229.45

UTG: $325.00

CO: $296.60

Hero (BTN): $253.00

SB: $238.25

 

SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero has K:club: K:diamond:

 

UTG calls $2.00, CO raises to $6.00, Hero raises to $24.00, SB raises to $60.00, fold, fold, fold, Hero raises to $253.00 and is all-in, SB calls $178.25 and is all-in

 

Flop: ($486.50, 2 players) K:spade: Q:heart: 6:spade:

 

Turn: ($486.50, 2 players) A:club:

 

River: ($486.50, 2 players) J:diamond:

 

SB shows T:diamond: T:heart: (Straight, Ace High) (PreFlop 19%, Flop 3%, Turn 9%)

Hero shows K:club: K:diamond: (Three of a Kind, Kings) (PreFlop 81%, Flop 97%, Turn 91%)

SB wins $483.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sammanfattning av Mars.

 

Jag känner att jag krossar det flesta motståndet på 1/2 nu, så det kommer bli spännande att gå upp till 2/4 den här månaden. Många säger att de har haft problem att etablera sig på 2/4 så vi får se hur det gå, jag älskar ju utmaningar så det är bara ett + :-). Men jag tror inte att jag ska överskatta nivån för mycket ändå.

 

 

Händer: 40,931

Poker: +4250$

Rakeback: 2033$

Sportbetting: 0

Turneringar: 0

Totalt: +6880$

 

Total Br: 23,5k

 

amountwoninusdoverhandsk.png

 

 

Det kommer nog inte finnas så mycket tid att lira i helgen då jag ska på släktkalas osv men det kan hända att jag börjar på söndag. Tills dess, TAGGA nl400.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, 2 st 24 wide 1080x1920. Jag är jävligt nöjd med dem, väldigt prisvärda också. Sitter på mobilen nu så kan inte länka. Men jag postade länk här för 2 eller 3 veckor sen om du är sugen.

 

känns lite overkill för mig att ha 2 skärmar atm, dock hittade jag en 20 tums LCD-skärm på netonnet för endast 1k, så känns lite ovärt att köpa 2 st 24 tummare för 1.7kst, blir lite för dyra extra 8 tum ;-)

 

 

wp för månaden också, skönt att se att det inte bara är jag som har en redline som går neråt.....GL på NL400!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...