Scaniac Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 lite cg-action någon? nehe väntar en kvart nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 nehe väntar en kvart nu ! Jag sitter inne och väntar för den som vill in och slaska lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag sitter inne och väntar för den som vill in och slaska lite såg de försent, vad ska vi ha för turre imorgon?? Tisdagsgroggen: kl 19:00 $5 + 50 Freezeout 15 min blinds 5000 startmarker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turtyre Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Zlatansson har nu ansökt att få vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Zlatansson har nu ansökt att få vara med. Zlatansson är nu med i klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Också ansökt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Också ansökt nu antagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Lille-Ka har ansökt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 19 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Lille-Ka har ansökt lille-ka är antagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 ansökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 ansökt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 49 medlemmar ATM Riktigt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det grymma är att ingen spelar. Idag kan jag inte logga in på PS av nån konstig anledning, så jag vet inte hur det är idag, men annars har det varit väldigt lite trafik hittils. Hade gärna varit med annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Det grymma är att ingen spelar.Idag kan jag inte logga in på PS av nån konstig anledning, så jag vet inte hur det är idag, men annars har det varit väldigt lite trafik hittils. Hade gärna varit med annars. Man får hojta till ett önskemål om turre som lägger vi admins upp de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 Gjort en turnering för imorgon nu: Fredagsflörten Fredagen 21januari 20:00 $3 + $0.30 Freezeout 3000 startmarker 15 min blinds NLHE Fullring Kom igen nu och anmäl er tidigt så det blir folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eiden89 Postad 20 Januari , 2011 Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 ansökt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
empz0r Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Jag har sökt nu, dock är jag en vinnande spelare så passa er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 21 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 det har uppstått ett problem kära pfare max taket för home game beta version är tydligen 50 medlemmar och jag kan inget göra.. har mailat supporten och dom vägrar ge fler utrymme nu under betan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Det är ju lite trögt (står väl i princip stil) med spelet i home gamet. I dag är det ju ändå söndag, borde vi inte kunna veva ihop lite spelare och få till en hyfsad turnering i kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Det är ju lite trögt (står väl i princip stil) med spelet i home gamet. I dag är det ju ändå söndag, borde vi inte kunna veva ihop lite spelare och få till en hyfsad turnering i kväll? Håller med. Jag borde om inte annat, få en chans att vinna tillbaka mina pengar som du tog hand om senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Antar att det bara är klubbens manager som kan lägga upp turneringar, eller så har jag bara missat helt hur man gör? Vore schyst om någon som har bättre koll än mig slänga upp en turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Antar att det bara är klubbens manager som kan lägga upp turneringar, eller så har jag bara missat helt hur man gör? Vore schyst om någon som har bättre koll än mig slänga upp en turnering. Säg vad jag ska slänga upp för turre så fixar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Kan tänka mig nåt i stil med nlhe 11dollar inköp, struktur på kanske 10-15min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Vill du ha den idag? vilken tid isåfall ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4queens Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Ja om folk är på så kan vi väl ta idag tycker jag. Runt kl 20.00-20.30 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts